Przetargi.pl
Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach wraz z budową windy zewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Kisielice ogłasza przetarg

  • Adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 2785500 , fax. 0-55 2785502
  • Data zamieszczenia: 2021-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kisielice
    ul. Daszyńskiego 5
    14-220 Kisielice, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-55 2785500, fax. 0-55 2785502
    REGON: 17074802800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kisielice.warmia.mazury.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach wraz z budową windy zewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach wraz z budową windy zewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Zamówienie dotyczy realizacji następujących 3 etapów zamówienia: 1) Część pierwsza - Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach - Etap I w tym; remont dachu, wzmocnienie stropu nad I piętrem, stolarka okienna, roboty instalacyjne elektryczne niskoprądowe, przebudowa części poddasza w celu umożliwienia dostępu do windy – termin realizacji dla tej części do 31 maja 2021r. 2) Część druga - Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach – Etap II , w tym: adaptacja wnętrza poddasza, roboty budowlane na poddaszu, remont stropu nad I piętrem, Remont klatki schodowej, stolarka drzwiowa, balustrady, prace konserwatorskie zewnętrzne, wywóz gruzu, roboty instalacyjne elektryczne, roboty instalacyjne sanitarne, – termin realizacji dla tej części do 30 września 2021r. 3) Część trzecia - Budowa windy zewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach – Etap III, termin realizacji dla tej części do 31 sierpnia 2021r. 3. Źródło finansowania: 1) PFRON na zadanie „Budowa windy zewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach” 2) PROW 2014-2020 na zadanie „Poprawa stanu zabytkowego budynku szkoły podstawowej w Kisielicach” współfinasowany w ramach działania „ Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”, na operacje typu „Kształtowanie przestrzeni publicznej” oraz na operacje typu „Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 3) Projekt „Budowa windy zewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach jest współfinansowany ze środków PFRON w ramach „ Programu wyrównania różnic miedzy regionami III” 4) Rządowy fundusz inwestycji lokalnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl >> zakładka: Zamówienia Publiczne. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach wraz z budową windy zewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą 1. Zamówienie dotyczy realizacji następujących 3 etapów zamówienia: 1) Część pierwsza - Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach - Etap I w tym; remont dachu, wzmocnienie stropu nad I piętrem, stolarka okienna, roboty instalacyjne elektryczne i niskoprądowe, przebudowa części poddasza w celu umożliwienia dostępu do windy – termin realizacji dla tej części do 31 maja 2021r. 2) Część druga - Poprawa stanu zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach – Etap II , w tym: adaptacja wnętrza poddasza, roboty budowlane na poddaszu, remont stropu nad I piętrem, Remont klatki schodowej, stolarka drzwiowa, balustrady, prace konserwatorskie zewnętrzne, wywóz gruzu, roboty instalacyjne elektryczne, roboty instalacyjne sanitarne, – termin realizacji dla tej części do 30 września 2021r. 3) Część trzecia - Budowa windy zewnętrznej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Kisielicach – Etap III, termin realizacji dla tej części do 31 sierpnia 2021r. Szczegółowy Zakres Prac z podziałem na części Część I oraz Część II – w ramach dokumentacji projektowej pn. „Remont budynku głównego Szkoły Podstawowej w Kisielicach – Remont dachu budynku głównego Szkoły Podstawowej oraz zmiany sposobu użytkowania poddasza z nieużytkowego strychu na funkcję usługową” wraz z dwoma projektami wykonawczymi: - „Projekt remontu budynku głównego Szkoły Podstawowej w Kisielicach – Etap I – wzmocnienie stropu między I piętrem i poddaszem- Projekt wykonawczy”. - „Projekt remontu budynku głównego Szkoły Podstawowej w Kisielicach – Etap II – Remont poddasza i zmiana sposobu użytkowania poddasza- Projekt wykonawczy”. Przedmiotem opracowania jest remont i zmiana sposobu użytkowania ostatniej kondygnacji zabytkowego budynku szkoły z nieużytkowego strychu na archiwum cyfrowe i salę konferencyjną, wraz z przebudową niezbędnych instalacji i systemów, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zmieniający pierwotnie opracowany projekt remontu budynku głównego szkoły podstawowej w Kisielicach, na który Starostwo Powiatowe w Iławie wydało pozwolenie na budowę nr 656/2013 z dnia 02.11.2013 znak BAI.6740.612.2013.AG, a Gmina na podstawie powyższego pozwolenia prowadzi budowę. Opracowanie obejmuje : 1. zmianę sposobu użytkowania nieużytkowego strychu na archiwum cyfrowe i salę konferencyjną 2. zmianę warunków ochrony przeciwpożarowej w budynku w oparciu o Ekspertyzę techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej i zawarte w niej zalecenia. Pozostałe prace budowlane dotyczące remontu budynku głównego szkoły podstawowej w Kisielicach należy wykonywać w oparciu o wybrane części projektu podstawowego. Przedmiot robót budowlanych obejmuje wykonanie robót oraz wzmocnienie konstrukcji budynku w przedstawionym poniżej zakresie: Wymiana części stropowych belek drewnianych na belki stalowe, remont podparć słupów drewnianych podtrzymujących dach – usunięcie drewnianego wymianu usytuowanego między belkami stropowymi i zastąpieniu go belką stalową, Remont więźby dachowej z wykonaniem nowych warstw pokrycia dachowego, ociepleniem połaci dachowych i doprowadzeniem do warunków ppoż. określonych w ekspertyzie ppoż. Remont stropu między I piętrem i poddaszem z ociepleniem wełną mineralną Renowacja istniejących ścianek z cegły pełnej i szachulcowych oraz okapu drewnianego metodami konserwatorskimi wraz z odtworzeniem polichromii okapu Naprawa stopni granitowych przy wejściach zewnętrznych Rozebranie stalowej konstrukcji na betonowej podwalinie w północnej części poddasza Wykonanie podłogi i sufitu stropu nad I piętrem w klasie REI60 odporności ogniowej, np. poprzez zastosowanie systemu PROMAXON A, wykonanie dwóch okien oddymiających w południowej połaci dachowej, drewnianych dostosowanego do dachu o spadku 47, o powierzchni czynnej min 0,8 m2, i powierzchni otworów nie mniejszej niż 1m2 - klapy dymowe KD1 78x140 cm, z siłownikiem, 2 sztuki, łączna powierzchnia czynna oddymiania 1,06 m2, wymiana stolarki drzwi zewnętrznych klatki schodowej na współczesną drewnianą stylizowaną z zachowaniem podziałów, ze sterownikiem napowietrzania, zachować wielkość otworu nawiewnego min 200cm2, renowacja historycznej stolarki drzwi wewnętrznych z korytarzy szkoły na klatkę schodową z zastosowaniem rozwiązań podnoszących poziom bezpieczeństwa ppoż, poprzez zmianę kierunku otwierania skrzydeł, z wahadłowych na rozwieralne w kierunku zgodnym z ewakuacją, zastosowanie listew przymykowych z uszczelkami dymoszczelnymi, renowacja drzwi obejmuje flekowanie drewna, malatury, również wymianę klamek na historyzujące mosiężne. demontaż nieczynnych pionów kominowych dymowych i spalinowych od poziomu podłogi poddasza, oraz od poziomu stropu przedsionka windy, zgodnie z rysunkiem BZ-06 - usunięcie kolizji z istniejącą wentylacją grawitacyjną szkoły wyprowadzoną na poddasze poprzez wyprowadzenie ponad dach czynnych pionów wentylacji grawitacyjnej, Istniejące piony należy rozebrać do wysokości stropu nad I piętrem, następnie wpuścić przewody w rury stalowe izolowane, o takiej samej powierzchni przekroju, odchylenie przewodu od pionu max. 30 st. wykonać na leżakach o długości nie większej niż 1,5 m, następnie wyprowadzić pionowo ponad dach. Ponad dachem przewody obudować cegłą klinkierową, zamontować czapy kominowe, przewody wentylacyjne wyprowadzić na wysokość minimum 0,3 m. - wykonanie nowych przewodów wentylacji hybrydowej poddasza, ponad dachem kominy wymurować oraz zamontować wentylatory wyciągowe zgodnie z projektem instalacyjnym, - wykonanie nawietrzaków w oknach wystawek w połaciach dachowych zgodnie z projektem instalacyjnym. demontaż fragmentu połaci dachowej z przebudową wystawki na otwór drzwiowy do szybu windowego zgodnie z rys. konstrukcji, wykonanie wystawki i daszku pulpitowego łącznika do windy w połaci południowej zgodnie z rys. konstrukcji, z zastosowaniem belek drewnianych i wypełnienia twardą wełną mineralną gr 15 cm. Warstwy ścianek trójwarstwowych od wewnątrz: cegła pełna 25cm, wełna mineralna 12 cm, cegła pełna 6 cm /płytki klinkierowe. Na wykończenie zewnętrzne zastosować płytki klinkierowe imitujące cegłę ceramiczną. Na wykończenie wewnętrzne zastosować płyty GKF grubości 2,5 cm. wykonanie przedsionka do sali konferencyjnej z płyt GKF(x2) na ruszcie stalowym wypełnionych wełną mineralną, gr 12 cm, demontaż istniejących drzwi na strych, wykonanie nowych drzwi dymoszczelnych o szerokości w świetle ościeżnicy min. 0.9m - zamurowanie cegłą pełną dwóch istniejących otworów drzwiowych w murowanych ścianach pomieszczeń przeznaczonych na przedsionek windy i serwerownię, oraz wykonanie nowych otworów drzwiowych, o wielkości 100/210, zgodnie z rysunkiem B-04 - przebudowa instalacji hydrantowej wraz z montażem na poddaszu hydrantu hp25 z 30m wężem półsztywnym na zachodniej ścianie istniejącego murowanego przewodu kominowego. wykonanie systemu sygnalizacji pożaru, z którego drugi stopień alarmu będzie przekierowany do Państwowej Straży Pożarnej w Iławie wykonanie instalacji elektrycznych: oświetleniowej i gniazd wtykowych. UWAGA: Wszystkie przewody prowadzić podtynkowo, oraz w konieczności prowadzenia wzdłuż elementów drewnianych - w osłonach ebonitowych na historycznej konstrukcji drewnianej więźby dachowej. montaż szaf rakowych w serwerowni, nie wymagające wzmocnienia konstrukcji stropu wykonanie instalacji c.o. w sali konferencyjnej, wykonanie przewodów wentylacji hybrydowej poddasza wraz z wyprowadzeniem ponad dach. Ponad dachem przewody obudować cegłą pełną lub płytkami klinkierowymi w imitacji cegły, wykończenia wewnętrzne i zewnętrzne: w przypadku obsypujących się tynków historycznych na trzcinie, skuć tynki i wymienić na nowe, cementowo- wapienne, w pozostałych przypadkach tynki mineralne cienkowarstwowe systemowe do zabudowy gk. Konieczne jest wykonanie wymalowań próbnych do oceny komisji z udziałem konserwatora zabytków i inwestora. Dopuszcza się odstąpienie od projektowanej kolorystyki w przypadku uzyskania dokładniejszych danych o historycznej kolorystyce wnętrz podczas prac konserwatorskich i remontowych. - oprawy oświetlenia sufitowego, Część III – W ramach dokumentacji projektowej pn. – „Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych przy budynku głównym Szkoły Podstawowej w Kisielicach”. Stanowiącej integralną część Decyzji Pozwolenia na Budowę nr 593/2020 z dnia 31.08.2020r. Zaprojektowany szyb windowy o wym. zew. 241x200 cm przylegający od zewnętrznej ściany budynku szkoły. Szyb będzie przeznaczony dla windy 6 osobowej z kabiną przelotową, poruszającą się od poziomu -3,26 (poziom sutereny) do poziomu +7,75 m (poziom poddasza). Winda będzie obsługiwała 5 przystanków. Zakres robót obejmuje: • ogrodzenie placu budowy, • roboty ziemne pod płytę fundamentową • wykonanie płyty fundamentowej i ścian żelbetowych podszybia • wykonanie ściany żelbetowej i montaż konstrukcji stalowej szybu windy • wykonanie stropodachu –płyta żelbetowa, oraz wykucie otworów drzwiowych w ścianie istniejącego budynku do szybu windy • prace wykończeniowe zewnętrzne przy ocieplaniu i izolacji dachu, montaż fasady przeszklonej, ocieplenie i wykończenie ściany żelbetowej • roboty wykończeniowe wewnątrz szybu, doprowadzenie zasilania elektrycznego szybu windy • montaż windy • uporządkowanie terenu po budowie Ofertę dla części I (pierwszej) oraz dla części II (drugiej) należy przygotować na podstawie następujących załączonych projektów wykonawczych: - dla części I (pierwszej) „Projekt remontu budynku głównego Szkoły Podstawowej w Kisielicach – Etap I – wzmocnienie stropu między I piętrem i poddaszem- Projekt wykonawczy” oraz część prac na podstawie opracowania „Projekt remontu budynku głównego Szkoły Podstawowej w Kisielicach – Etap II – Remont poddasza i zmiana sposobu użytkowania poddasza- Projekt wykonawczy”. - dla części II (drugiej) pozostały zakres opracowania „Projekt remontu budynku głównego Szkoły Podstawowej w Kisielicach – Etap II – Remont poddasza i zmiana sposobu użytkowania poddasza- Projekt wykonawczy”. Powyższe opracowania są dokumentacją wykonawczą do decyzji pozwolenia na budowę nr 656/2013 z dnia 02 12 2013 wraz z decyzją w sprawie zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego nr 677/2020 z dnia 05 10 2020. Ofertę dla części III (trzeciej) na podstawie projektu „Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych przy budynku głównym Szkoły Podstawowej w Kisielicach” Stanowiącym integralną część Decyzji Pozwolenia na Budowę nr 593/2020 z dnia 31.08.2020r. Zdemontowana dachówka zostanie przewieziona przez Wykonawcę na jego koszt do miejsca wskazanego przez Inwestora w odległości nie przekraczającej 2 km od terenu budowy. Niniejsze postępowanie nie obejmuje wyposażenia obiektu. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach