Przetargi.pl
Poprawa stanu technicznego sal gimnastycznych oraz boisk sportowych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupnie oraz Szkole Podstawowej Nr 1 w Kolbuszowej, w tym: Zadanie nr 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w sali gimnastycznej i w pomieszczeniach zaplecza sportowego w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupnie. Zadanie nr 2 - Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym w Szkole Podstawowej nr 1 w Kolbuszowej Zadanie nr 3 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kolbuszowej.

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48172271333, , fax. +48172272939
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. +48172271333, , fax. +48172272939
    REGON: 69058166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu technicznego sal gimnastycznych oraz boisk sportowych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupnie oraz Szkole Podstawowej Nr 1 w Kolbuszowej, w tym: Zadanie nr 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w sali gimnastycznej i w pomieszczeniach zaplecza sportowego w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupnie. Zadanie nr 2 - Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym w Szkole Podstawowej nr 1 w Kolbuszowej Zadanie nr 3 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kolbuszowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Poprawa stanu technicznego sal gimnastycznych oraz boisk sportowych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupnie oraz Szkole Podstawowej Nr 1 w Kolbuszowej, w tym: Zadanie nr 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w sali gimnastycznej i w pomieszczeniach zaplecza sportowego w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupnie. Zadanie nr 2 - Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym w Szkole Podstawowej nr 1 w Kolbuszowej Zadanie nr 3 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kolbuszowej. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje 3 zadania: Zadanie nr 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w sali gimnastycznej i w pomieszczeniach zaplecza sportowego w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupnie. W ramach prac planowany jest demontaż stolarki okiennej (47 szt.) i drzwiowej (2 szt.) w sali gimnastycznej i w pomieszczeniach zaplecza sportowego oraz montaż nowej stolarki okiennej (47 szt.) i drzwiowej (2 szt.) z uzupełnieniem tynków i powłok malarskich w obrębie prac związanych w wymianą stolarki. Zadanie nr 2 - Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym w Szkole Podstawowej nr 1 w Kolbuszowej Zakres prac obejmować będzie m.in.: remont sali gimnastycznej o wymiarach 29,70 m x 11,70 m (pow. 348,36 m2), w tym: remont posadzki sportowej (ocyklinowanie parkietu z wykonaniem nowej powłoki lakierniczej posadzki wraz z odnowieniem linii boisk), montaż kotary grodzącej salę gimnastyczną na dwie części; wymiana drzwi wewnętrznych do sali gimnastycznej, remont tynków i powłok malarskich ścian oraz sufitów, remont zaplecza szatniowo - sanitarnego o pow. 128,57 m2, w tym: remont węzła sanitarnego z dostosowaniem pomieszczenia WC do potrzeb osób niepełnosprawnych, rozbiórka i wykonanie nowych instalacji wewnętrznych oraz wymiana osprzętu instalacyjnego, wymiana drzwi wewnętrznych z dostosowaniem wielkości otworów do przepisów oraz likwidacja progów, rozbiórka ścianek działowych będących w złym stanie technicznym i wykonanie nowych ścianek działowych, wykonanie nowych tynków, okładzin ściennych i posadzek z odtworzeniem izolacji wodoszczelnych i termicznych. Zadanie nr 3 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z budową piłkochwytów przy Szkole Podstawowej nr 1 w Kolbuszowej. Zakres prac obejmować będzie: rozebranie nawierzchni z trawy syntetycznej oraz wierzchniej warstwy podbudowy z grysu i miału kamiennego na pow. 1303,50 m2, wykonanie nowej podbudowy z klińca, grysu i miału z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych, wykonanie nowej nawierzchni boiska z trawy syntetycznej o wysokości 20 mm z wypełnieniem piaskiem kwarcowym, montaż nowych bramek do piłki ręcznej, budowa piłkochwytów o wys. 4,0 m i długości 87,5 m przy boisku wielofunkcyjnym. Szczegółowy zakres robót określają: materiały do zgłoszenia, opisy robót z zestawieniami oraz przedmiary robót. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie czynności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia / materiałach do zgłoszenia , (Rozdział IV SIWZ) i w przedmiarach robót (Rozdział III SIWZ). UWAGA: Jeżeli SIWZ lub załączniki do SIWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności z: Opisem przedmiotu zamówienia/ materiałami do zgłoszenia (Rozdział IV), Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział V), Przedmiarami robót (Rozdział III ) – przedmiar ma charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: Zadanie nr 1: 2.000,00 zł Zadanie nr 2: 4.000,00 zł Zadanie nr 3: 4.500,00 zł Zamawiający przyjmuje, że pomimo faktu iż wadium nie zostało wymienione w art. 10a ust. 5 Pzp, to z art. 10a ust. 1 Pzp wynika, że wszelka komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami (w tym też przekazanie wadium) ma mieć formę elektroniczną. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej nr rachunku 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: obejmować cały okres związania ofertą. obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). W przypadku wnoszenia wadium w innych niż pieniądz, pozostałych dopuszczalnych formach (określonych w pkt „b”, „c”, „d”, „e”) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu w formie elektronicznej na zasadach określonych w SIWZ – z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych przez wystawcę gwarancji/poręczenia do jego wystawienia. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wadium w formie elektronicznej na zasadach określonych w SIWZ także w przypadku, gdy wadium nie jest wnoszone przez Wykonawcę, np. wadium wniesie osoba trzecia w imieniu wykonawcy lub gwarancję prześle do Zamawiającego bezpośrednio Gwarant/Poręczyciel. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest: Gmina Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy PZP. Zgodnie z w/w artykułem Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP , oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda numeru konta na które należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego dokonano wniesienia wadium. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje wynikające z pomyłek w podaniu numeru konta. Zamawiający prosi o wpisanie numeru konta. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 3 SIWZ, b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 4 SIWZ, c) Kosztorys Ofertowy zawierający: tabelę elementów scalonych – Rozdział III SIWZ. d) Zobowiązanie do udostępnienia (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego), e) Dowód opłacenia wadium, f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach