Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-252 Łódź, ul. Felińskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 892 081, , fax. 426 892 081
- Data zamieszczenia: 2019-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi
ul. Felińskiego 7
93-252 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 892 081, , fax. 426 892 081
REGON: 47223799500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcmgorna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów lekarskich i zabiegowych w przychodni przy ul. Tatrzańskiej 109 - budżet obywatelski”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na poprawie stanu sanitarno–higienicznego: sanitariatów na parterze, gabinetów lekarskich na 1 piętrze, gabinetów lekarskich w poradni poz. dla dzieci chorych na 1 piętrze, gabinetów pielęgniarek na 2 piętrze w budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Tatrzańskiej 109 dz. nr ewid. 76/1, obręb G-17 pod nazwą: „Poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów lekarskich i zabiegowych w przychodni przy ul. Tatrzańskiej 109 - budżet obywatelski”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został, przedstawiony w pkt 3 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunku udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1) niniejszej SIWZ - dla każdego podmiotu odrębnie. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego musi zawierać informacje opisane w punkcie 5.5.4) SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynków użyteczności publicznej
Dodano: 2024-07-09 - „Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-07-04 - „Malowanie klatek schodowych oraz ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze, II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6”
Dodano: 2024-07-04 - „Remont drewnianej konstrukcji ścian zewnętrznych zabytkowego kościoła w Popowicach”
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Bełchatowie
Dodano: 2024-06-04 - Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
Dodano: 2024-06-03 - „Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wartkowicach”
Dodano: 2024-05-08 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 86 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
Dodano: 2024-05-02 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2024-05-02 - Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
Dodano: 2024-04-15