Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93252 Łódź, ul. Felińskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 892 081, , fax. 426 892 081
- Data zamieszczenia: 2018-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi
ul. Felińskiego 7
93252 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 892 081, , fax. 426 892 081
REGON: 47223799500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcmgorna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa stanu sanitarno–higienicznego - gabinetów lekarskich na II piętrze, - gabinetów lekarskich i korytarza/poczekalni w Poradni POZ dla Dzieci Zdrowych na I piętrze,- sanitariatu dla personelu w Poradni POZ dla Dzieci Chorych na parterze. W budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 170 dz. nr ewid. 382/1, 382/2, 382/3, 382/4, obręb G-28 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 170” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Poprawa stanu sanitarno–higienicznego - gabinetów lekarskich na II piętrze, - gabinetów lekarskich i korytarza/poczekalni w Poradni POZ dla Dzieci Zdrowych na I piętrze,- sanitariatu dla personelu w Poradni POZ dla Dzieci Chorych na parterze. W budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 170 dz. nr ewid. 382/1, 382/2, 382/3, 382/4, obręb G-28 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 170”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został, przedstawiony w pkt 3 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunku udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1) niniejszej SIWZ - dla każdego podmiotu odrębnie. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego musi zawierać informacje opisane w punkcie 5.5.4) SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Dodano: 2024-07-26 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa dróg w msc. Borów i Bielawska Wieś, gm. Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Renowacja elewacji budynku Muzeum Ludowego w Przedborzu
Dodano: 2024-07-25 - Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Wygodna 18 Część 2: ul. Dąbrowskiego 5 i ul. Tuszyńska 123/125
Dodano: 2024-07-24 - Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20