Przetargi.pl
Poprawa stanu gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Krasnosielc - wymiana sieci wodociągowej w Krasnosielcu

Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg

  • Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
  • Data zamieszczenia: 2013-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
    Rynek 40 40
    06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
    tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
    REGON: 00053895200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnosielc.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa stanu gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Krasnosielc - wymiana sieci wodociągowej w Krasnosielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana sieci wodociągowej prowadzona będzie w ciągach ulic Ogrodowa, Plac Kościelny, Sadowa, Nadrzeczna, Mostowa, Rynek i Wolności. Montaż oraz demontaż tymczasowego zasilenia-wpięcie oraz demontaż wpięcia tymczasowego zasilenia w sieć wodociągową, podłączenie oraz demontaż tymczasowego zasilenia do istniejących przyłączy budynków- łącznie 290 szt., montaż oraz demontaż rurociągów o średnicy 40 mm - zasilanie tymczasowe - łącznie 4750m, montaż oraz demontaż rurociągów o średnicy 110mm - zasilanie tymczasowe - łącznie 4600m, dezynfekcja oraz jednokrotne płukanie sieci wodociągowej - 48, progi listwowe zabezpieczające rurociągi tymczasowe- szer. do 1m - montaż oraz demontaż - łącznie 290szt.Roboty nawierzchniowe: cięcie piła nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10cm - 400m, mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3cm oraz podbudowy betonowej o grub. 12cm - 960m2, wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość do 1km - 124,800m3, podbudowa betonowa z dylatacją - gr. warstwy po zagęszczeniu 12cm - 480m2, nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa, gr. po zagęszczeniu 4cm oraz warstwa ścieralna asfaltowa, gr. po zagęszczeniu3cm - 960m2, Roboty ziemne: wykopy liniowe o gł. do 2,8m i szer. do 1m w umocnieniu słupowo - liniowym, transport urobku po terenie lub drogach, zasypywanie wykopów liniowych piaskiem - 3614,4m3, mechaniczne plantowanie gruntu rodzimego równiarką - 640m2, zajęcie pasa i umieszczenie urządzeń. Montaż rurociągów i armatury: wykonanie krakingu statycznego/w istniejących rurach azbestocementowych o śr. 80mm rurami trójwarstwowymi o śr. 160x14,6mm/ - 2008,10m, montaż hydrantów przeciwpożarowych podziemnych - o śr. 80mm - 14kpl, zasuwy kołnierzowe z obudową o śr. do 150mm montowane na rurociągach - 10kpl, zasuwy kołnierzowe z obudową o śr. 50mm montowane na rurociągach 145 kpl, trójnik 160x50mm dla przyłączy wodociągowych - 145 szt.. Demontaż armatury: zasuwy żeliwne kołnierzowe o śr. 150mm - 6szt, hydrant podziemny o śr. 80mm - 7kpl.Próba ciśnienia: próba wodna szczelności sieci wodociągowych o śr. 160mm, jednokrotne płukanie sieci, dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowych -33. Organizacja ruchu: słupki do znaków drogowych, budowa oraz rozebranie - łącznie 28szt, znaki drogowe płaskie oraz podświetlane - lampy ostrzegawcze - budowa i rozebranie - łącznie 56szt, barierki ochronne z desek na słupkach drewnianych - budowa i rozebranie - łącznie 2200m, kładki dla pieszych - budowa i rozebranie - razem:12szt. Wymagania dla oferowanej armatury:Zasuwy typu E. Zasuwy kołnierzowe, żeliwne pełnoprzelotowe, z miękkim uszczelnieniem o zabudowie krótkiej zgodnie z PN-EN 558-1 GR 14 w zakresie średnic DN-50-DN200. Cechy techniczne oferowanej armatury:- ciśnienie nominalne PN10 lub PN 16 - gładki pełny przelot bez gniazda,- klin z opróżnieniem, z żeliwa EN-GJS-400-18 pokryty EPDM, dopuszczonym do kontaktu z wodą pitną,- korpus i pokrywa wykonane z żeliwa min EN-GJS400 zgodnie z EN14563,- wrzeciono wykonane ze stali nierdzewnej 1.4021 lub równoważnej, z walcowanym gwintem,- wrzeciono odizolowane na całej długości od kontaktu z żeliwem pokrywy, - uszczelnienie wrzeciona 3 uszczelkami typu O-ring,- uszczelka połączenia korpusu i pokrywy, wykonana z elastomeru zagłębiona w rowku pokrywy,- wargowa uszczelka zwrotna wrzeciona - stanowiąca główne uszczelnienie-, wykonana z elastomeru dopuszczonego do kontaktu z wodą pitną, - zewnętrzne uszczelnienie wrzeciona poprzez pierścień dławicowy, wykonany z elastomeru, zapewniający perfekcyjne uszczelnienie,- śruby z łbem walcowym łączące pokrywę z korpusem, wpuszczone w gniazda pokrywy i zabezpieczone przed korozją masą zalewową, - nakrętka klina wykonana z metalu kolorowego o podwyższonej wytrzymałości, z możliwością jej wymiany w zakresie średnic DN150 i powyżej, - kołnierze zwymiarowane i owiercone zgodnie z PN-EN 1092-2 PN10-PN16,- klasa szczelności A, -zabezpieczenie antykorozyjne /wewnątrz i zewnątrz/poprzez pokrywanie żywicą epoksydową w technologii fluidyzacyjnej, zapewniające minimalną grubość warstwy 250?m, przyczepność min 12 N/mm2, odporność na przebicie metodą iskrową 3000V, odporność na uderzenia pracą 5 Nm - poświadczone badaniami potwierdzonymi przez niezależną jednostkę z ostatnich dwóch lat,- obudowy - sztywne i teleskopowe - oraz zasuwa od jednego producenta, zgodnie z formularzem ofertowym - płyty podkładowe z tworzywa sztucznego, - skrzynki uliczne do Zasów - zgodnie z formularzem ofertowym. Obudowy sztywne i teleskopowe do zasów.- łeb do klucza wykonany z żeliwa sferoidalnego, - trzpień o pełnym przekroju o kwadracie 20 mm i rura do klucza wykonane ze stali ST 37-2 ocynkowanej ogniowo,- przejście pręta przez górną pokrywę uszczelniającą obudowy zabezpieczające przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, - rura przesuwna i ochronna wykonana z PE,- zintegrowany mechanizm blokujący,- nasada wrzeciona wykonana z żeliwa sferoidalnego o przekroju kwadratowym z równą grubością ścianki na całym obwodzie, - połączenia nasady z wrzecionem za pomocą zawleczki lub śruby-wykonane ze stali nierdzewnej,- zintegrowany mechanizm blokujący. Hydranty podziemne z podwójnym zamknięciem z przyłączem kołnierzowym DN80.- głowica uchwyt kłowy, stopa, kolumna z żeliwa sferoidalnego EN-GJS-400 zabezpieczone antykorozyjnie -wewnątrz i zewnątrz- poprzez pokrywanie żywicą epoksydową w technologii fluidyzacyjnej, zapewniającej minimalną grubość warstwy 250 250?m, przyczepność min 12 N/mm2, odporność na przebicie metodą iskrową 3000V, odporność na uderzenia pracą 5 Nm - poświadczone badaniami potwierdzonymi przez niezależną jednostkę z ostatnich dwóch lat, - wrzeciono ze stali nierdzewnej 1.4021 z walcowanym gwintem, - trzpień wykonany ze stali nierdzewnej 1.4301, - kaptur ochronny z PE,- tłok uszczelniający żeliwa sferoidalnego EN-GJS-400 z nawulkanizowaną powłoką elastomerową, dopuszczoną do kontaktu z wodą pitną, - całkowite odwodnienie kolumny w stanie zamkniętym - ilość wody pozostałej 0, - odwodnienie zabezpieczone przed ciśnieniowym wypływem wody, - możliwość podłączenia rury PE do odwodnienia hydrantu,- możliwość wymiany wszystkich części wewnętrznych bez konieczności odkopywania hydrantu, - luźny kołnierz stopy z zintegrowaną uszczelką, - głębokość zabudowy Rd=1,0 lub 1,25 lub 1,5,- skrzynka uliczna do hydrantów podziemnych wg PN-M-74082:1998, żeliwna, bituminizowana. Przed rozpoczęciem robót w pasach drogowych -droga wojewódzka Nr 544 oraz drogi powiatowe: 2111W Ulaski- Krasnosielc oraz 2132W Krasnosielc- Pienice-Młynarze- Wykonawca opracuje projekty organizacji ruchu i zabezpieczenia miejsca robót na czas budowy, wraz z niezbędnymi opiniami i zatwierdzeniem. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: - zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami; - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; - zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego; - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; - zapewni właścicielom lub użytkownikom dojazd do nieruchomości przyległych do placu budowy; - w razie konieczności zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizacyjne osnowy geodezyjnej; - roboty w obrębie urządzeń infrastruktury podziemnej i nadziemnej zgłosi i będzie wykonywał pod nadzorem właścicieli sieci; - uzyska u Zarządców Dróg zezwolenia na umieszczenie przedmiotowego urządzenia w pasie drogowym oraz zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym a także poniesie koszty zajęcia pasa drogowego przez Wykonawcę; - w przypadkach koniecznych zastosuje odwodnienie z poniesieniem kosztów przez Wykonawcę; - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dla każdego zgrzewu przedstawił protokół rejestracji zgrzewania wraz ze szkicem lokalizacyjnym. - w miejscach umieszczenia zasów głównych, hydrantowych oraz przyłączeniowych, Wykonawca umieści tabliczkę z wbitym numerem średnicy przyłącza i sieci oraz odległości zasuwy, od nitki wodociągu, umieszczoną na pobliskim budynku, ogrodzeniu trwałym-w uzgodnieniu z właścicielem - pisemna zgoda, ewentualnie na słupkach żelbetowych; - przed przywróceniem do stanu z przed rozpoczęcia robót nawierzchni dróg, placów i chodników, posesji mieszkańców, Wykonawca wykona i dostarczy inspektorowi nadzoru badania zagęszczenia gruntu; - wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 3 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG oraz DXF lub DWG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie z projektem i tabelarycznym zestawieniu długości wykonanej sieci wodociągowej; - Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy oraz wpisem do dziennika budowy; Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem Zamawiającemu zakończonych robót do odbioru przedstawi kompletną dokumentację powykonawczą, m.in. dziennik budowy z wpisem inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzającym zakończenie robot i zgłoszenie do odbioru, oświadczenie kierownika budowy, inwentaryzację powykonawczą j.w., rysunki powykonawcze w tym dotyczące odtworzeń nawierzchni, protokoły odbiorów częściowych, protokoły odbioru nawierzchni przez Zarządcę drogi, protokoły przeprowadzonych prób i sprawdzeń, wyniki badań jakości wody, karty katalogowe zastosowanej armatury, aktualne atesty Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie, certyfikaty zgodności, świadectwa dopuszczenia, deklaracje zgodności oraz Certyfikat Systemu Zapewnienia Jakości ISO 9001. Dokumentacja powykonawcza powinna być sporządzona w formie papierowej i elektronicznej zapisanej na dysku CD -DVD. W wersji elektronicznej wszelkie opisy, zestawienia, tabele powinny być wykonane w pliku, który będzie można odczytać za pomocą programu Word lub Excel, albo jako pliki z rozszerzeniem pdf. Dokumentacja powykonawcza podlega odbiorowi częściowemu. Na co najmniej 7 dni przed dniem odbioru Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. Zamawiający zbada stan dokumentacji powykonawczej. W przypadku stwierdzenia wad, zwróci ją do poprawki. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: - wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej -kompletny, wyszczególnione i opisane wszystkie tomy, teczki, segregatory itp; - dokumentację projektową z naniesionymi poprawkami; - protokoły przeprowadzonych odbiorów częściowych, pomiarów, badań i sprawdzeń; - dokumentację fabryczną -atesty, karty gwarancyjne-, certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów; -dokumentację złomowania lub utylizacji materiałów i urządzeń; - instrukcję eksploatacji. Wykonawca dokona przeszkolenia personelu przyszłego Użytkownika. Ochrona środowiska w trakcie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia Robót aktualne przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego a w szczególności: stosować się do Ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne -Dz.U.01.115.1229 z późniejszymi zmianami, stosować się do Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska -Dz.U.01.62.627 z późniejszymi zmianami, stosować się do Ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach /Dz.U.01.62.628 z późniejszymi zmianami/. Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów -Dz. U. z dnia 31 października 2005 r. Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest -Dz. U. z dnia 21 kwietnia 2004 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17 000,00 zł. (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030, 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty, 4) gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 6) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginał należy dołączyć do oferty. 8. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 9. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnosielc.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach