Gmina Dębno ogłasza przetarg
- Adres: 32852 Dębno, Wola Dębińska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
Wola Dębińska 240
32852 Dębno, woj. małopolskie
tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
REGON: 54035700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminadebno.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Dębno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa nawierzchni 2 dróg gminnych na terenie Gminy Dębno tj.: Poprawa nawierzchni drogi gminnej Łysa Góra do Cmentarza oraz Poprawa nawierzchni drogi gminnej Porąbka Uszewska od Zajastwia. 2. Zakres robót obejmuje: a) Wykonanie podbudowy z materiału z frezowania asfaltu, b) Skropienie nawierzchni asfaltem, c) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, d) Mechaniczne ścięcie poboczy, e) Dosypanie poboczy z kamienia łamanego. f) Podbudowy z kruszywa łamanego, g) Mechaniczne ścięcie poboczy. (szczegółowe określenie zakresu robót do odpowiedniej części zamówienia, znajduje się w rozdziale III.B.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie stanowią przedmiary robót (zał. nr 10 SIWZ) oraz STWiORB (zał. Nr 11 SIWZ). Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń niż wskazane w/w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wskazać, jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności jako operatorzy maszyn budowlanych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 2. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności będzie polegało na : 1) Na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią załącznik nr 1 do SIWZ tj. formularz oferty. 2) Na etapie po zawarciu umowy oraz jej realizacji dla udokumentowania zatrudnienia wskazanych wyżej osób na podstawie umowy o pracę wykonawca (podwykonawca) w terminie 7 dni od wezwania przedłoży Zamawiającemu oświadczenie w zakresie osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenie zgodności informacji przekazanych w oświadczeniu ze stanem rzeczywistym zastanym na placu budowy i w tym zakresie żądać od Wykonawcy (podwykonawcy) stosownych wyjaśnień oraz dokumentów. W przypadku nienależytego wykonania niniejszego obowiązku określonego w punkcie powyżej, Zamawiający nałoży na Wykonawcę obowiązek zapłaty kary umownej określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej. e) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. f) Uproszczony kosztorys ofertowy, opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 10 zawierający wycenę wszystkich pozycji z podaniem cen jednostkowych, g) Oświadczenie dotyczące powierzenia części wykonania zamówienia podwykonawcy (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja obszarów miejskich realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi dojazdowej oraz podwórka przy budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2, Al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie
Dodano: 2024-05-21 - Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno–zabawowo–edukacyjnej „miasteczko ruchu drogowego” przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
Dodano: 2024-05-07 - Wymiana nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym w Skrzyszowie
Dodano: 2024-04-04 - „Przebudowa boiska do gry w piłkę ręczną na terenie ZSPiP w miejscowości Filipowice w gm. Zakliczyn”
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja placu zabaw w Odporyszowie
Dodano: 2024-03-22 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1424K Bochnia – Uście Solne – Barczków w miejscowościach Krzeczów i Słomka w km 2+544,53 – 3+155
Dodano: 2024-02-05 - Poprawa bezpieczeństwa i komunikacji drogowej na terenie Gminy Dobczyce.
Dodano: 2023-10-16 - Wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Skrzyszów
Dodano: 2023-07-31 - Przebudowa drogi wewnętrznej w km od 0+000 do km 0+073,20 (sięgacz w km 0+000 do km 0+023,90) w miejscowości Liszki, Gmina Liszki.
Dodano: 2023-07-14