Gmina Starachowice ogłasza przetarg
- Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2748811 , fax. 041 2743057
- Data zamieszczenia: 2009-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
ul. Radomska 45 45
27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2748811, fax. 041 2743057
REGON: 00051618100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa komunikacji terenów przemysłowych z drogą wojewódzką - rozbudowa ul. Bema i 1-go Maja w Starachowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest poprawa komunikacji terenów przemysłowych z drogą wojewódzką - rozbudowa ul. Bema i 1-go Maja w Starachowicach. Projekt realizowany w ramach osi 3, działanie 3.1. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości : 200 000,00 zł należy wnieść: 1)w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA o/Ostrowiec Świętokrzyski - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2)w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Poprawa komunikacji terenów przemysłowych z drogą wojewódzką - rozbudowa ul. Bema i 1-go Maja w Starachowicach, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum 2 robót w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł. (brutto). W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie: kierownika robót uprawnionego do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownika robót uprawnionego do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, kierownika robót uprawnionego do kierowania robotami w specjalności drogowej, kierownika robót uprawnionego do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1)Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (tylko podmioty zbiorowe) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 1) pkt a) c) d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; pkt b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 4)Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wymagane jest wykazanie minimum 2 robót w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł. (brutto). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić jeden z wykonawców. b)wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - sporządzonego wg załącznika - WYKAZ OSÓB. Wymagane jest wykazanie: - kierownika robót uprawnionego do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownika robót uprawnionego do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych, - kierownika robót uprawnionego do kierowania robotami w specjalności drogowej, - kierownika robót uprawnionego do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. c)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4. b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5)Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, żąda załączenia do oferty: a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=72812
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych
Dodano: 2016-07-27 - REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAGÓW
Dodano: 2016-07-26 - POPRAWA STANU TECHNICZNEGO DRÓG W MSC. SŁAWĘCICE, CZAŻÓW I GARBACZ
Dodano: 2016-07-22 - Roboty budowlane dla inwestycji w ramach zadania: Budowa ul. Głęboczka w Kielcach
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi gminnej Nr 395044 T Ocinek - Wysiadłów od km 0 +000 do km 0+671 w miejscowości Ocinek i Remont drogi gminnej Nowy Ocinek - Kichary Nowe (nr ewid. 269) od km 0+000 do km 0+722 w miejscowości Ocinek
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi gminnej 32032T Gierlachów - Kamień Łukawski w km 0+000 do km 1+750
Dodano: 2016-07-22 - BUDOWA ULIC I INFRASTRUKTURY OSIEDLA JASNA I I JASNA II - ETAP II BUDOWA ULICY JAŁOWCOWEJ W SUCHEDNIOWIE.
Dodano: 2016-07-21 - Remont - przebudowa ulicy Schinzla i Dobkiewicza w Sandomierzu
Dodano: 2016-07-19 - Remont drogi gminnej nr 338049T Wola Łagowska (Kącik) -Gęsice w ramach zadania pn. Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łagów poprzez remont drogi Wola Łagowska (Kącik)- Gęsice nr 338049T w km 0+000 do 0+555 oraz odbudowa zniszczonego mostu w ciągu drogi gminnej 338029T w Łagowie ul. Dule- Podskale
Dodano: 2016-07-13 - Remont drogi powiatowej nr 0723T Opatów - Czerników Karski - Aleksandrów - Bartłomiejów - Strzyżowice - Józefów - Wymysłów w m. Strzyżowice km 5+430 - 7+410 odc. dł. 1,980 km
Dodano: 2016-07-08