Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg załącznika nr 1, 2, 3, 4 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Bohaterów Warszawy 67
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3782401 , fax. 041 3782768
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Bohaterów Warszawy 67 67
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3782401, fax. 041 3782768
    REGON: 00031146700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg załącznika nr 1, 2, 3, 4 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg załącznika nr 1, 2, 3, 4 kod wg CPV 33.14.10.00 - 0 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Załącznik nr 1 - 2.500,00 pln brutto Załącznik nr 2 - 2.200,00 pln brutto Załącznik nr 3 - 4.000,00 pln brutto Załącznik nr 4 - 250,00 pln brutto W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać wpłaty na rachunku bankowym: KREDYT BANK PBI S.A O. Kielce, Nr rachunku 16 1500 1458 1214 5001 7535 0000 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.07.2009 r. do godz. 09:00 Zmiana terminu składania ofert jest równoznaczna ze zmianą terminu zabezpieczenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań stawianych Wykonawcom przez przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia I). Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.). II). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1.Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.). 2.Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.). 3.Wykonawców, którzy złożyli nie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 4.Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.). III). Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1.Jest niezgodna z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.). 2.Jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ww ustawy, 3.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5.Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 6.Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3; ww ustawy. 8.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. d)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; załącznik nr 7. II.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. e)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , ważną w dniu złożenia oferty. III.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: f)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tych warunków jeśli Wykonawca załączy do oferty przetargowej Referencje z podaniem wartości wykonanych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia nie mniejszej niż załącznik nr 1-115.000,00 pln brutto; załącznik nr 2-100.000,00 pln brutto; załącznik nr 3-190.000,00 pln brutto; załącznik nr 4-10.000,00 pln brutto oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z zapisem, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tych warunków jeśli załączy do oferty przetargowej co najmniej 2 tego typu referencje zarówno do załącznika nr 1, załącznika nr 2, załącznika nr 3 i załącznika nr 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji referencji przestawionych przez Oferenta w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia ich rzetelności . Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji o wartości mniejszej niż załącznik nr 1-115.000,00 pln brutto; załącznik nr 2-100.000,00 pln brutto; załącznik nr 3-190.000,00 pln brutto; załącznik nr 4-10.000,00 pln brutto jeżeli zostaną one wystawione przez tego samego Odbiorcę dla Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat i będą dotyczyły przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji od kilku różnych Odbiorców o wartości mniejszej niż wymagane przez Zamawiającego, takie referencje będą traktowane jako brak ich złożenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) i b) - składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu. C.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w pkt A i C powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt B powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowania o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. IV.). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: g)Oświadczenie mówiące o tym, że oferowane wyroby posiadają aktualne dokumenty dopuszczające je do obrotu i stosowania - zgodnie z ustawą O wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm. tzn. świadectwo rejestracji lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego, certyfikat CE, deklarację zgodności. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia w ciągu 3 dni Zamawiającemu kopii ww dokumentów w języku polskim dla oferowanych w kosztorysie ofertowo cenowym wyrobów. h)Po wyborze najkorzystniejszej oferty na kopii dokumentów wymienionych w pkt g) należy umieścić informacje, którego załącznika i pozycji arkusza cenowo kosztorysowego dotyczy ww dokument i)Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczyć aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument straci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. Brak wymaganego oświadczenia Zamawiający będzie traktował jako niespełnienie wymagań określonych w SIWZ. j)Wszystkie złożone dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę ,osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. k)W toku dokonywania badania i oceny ofert, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości ze strony Zamawiającego dotyczących oceny zgodności zaoferowanego sprzętu medycznego z parametrami jakościowymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia w ciągu 2 dni próbek proponowanego w ofercie sprzętu medycznego po 1 szt wraz z odpowiednimi dokumentami ulotki, foldery, karty katalogowe w języku polskim z zaznaczeniem, którego załącznika i pozycji dotyczą; 1)wymagane próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu (koperta, pudełko) oznaczone pieczęcią Wykonawcy oraz napisem PRÓBKI do ZOZ.ZP-P.20.09 - sprzęt medyczny jednorazowego użytku załącznika nr ...... poz. ............ 2)Opakowanie próbek powinno zawierać wewnątrz podpisany i opieczętowany wykaz z podaną nazwą, ilością próbek oraz informację, czy próbki podlegają zwrotowi czy też nie. IV.oświadczenia i inne dokumenty a)Formularz ofertowy wraz z zawartymi w nim oświadczeniami Wykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zawierający dane dotyczące ceny oraz warunków płatności - termin płatności nie krótszy niż 30 dni. b)Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń wszystkie warunki zawarte w SIWZ oraz załączonym projekcie umowy, oraz zobowiązuje się do jej podpisania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. c)Pełnomocnictwo (gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia firmy do występowania w obrocie prawnym) - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. d)Podpisane oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 7. e)Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Wykaz zrealizowanych - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. f)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz otrzymał od Zamawiającego niezbędne informacje do przygotowania oferty. g)Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. h)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego niniejszą ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. 30 dni. i)Dowód wniesienia wadium. j)Oświadczenie o podwykonawcach, czyli wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy ewentualnie podwykonawcom -załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach