Przetargi.pl
Poprawa jakości infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim

POWIAT PLESZEWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 62 7429652 , fax. +48 62 7429665
  • Data zamieszczenia: 2023-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT PLESZEWSKI
    ul. Poznańska 79
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. +48 62 7429652, fax. +48 62 7429665
    REGON: 250854808
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatpleszewski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości infrastruktury edukacji zawodowej w Powiecie Pleszewskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1. Modernizacja obiektów Zespołu Szkół Technicznych w Pleszewie wraz z zagospodarowaniem terenu. 1. Miejsce wykonania robót: Zespół Szkół Technicznych w Pleszewie, ul. Zielona 3, 63 – 300 Pleszew. 2. Zakres robót: 1) branża budowlana:a). docieplenie wszystkich stropodachów z wymianą istniejącego pokrycia z papy, b). docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem tynków (dotyczy budynku kotłowni, łącznika i sali gimnastycznej), c). wykonanie elewacji budynków z blachy stalowej powlekanej na konstrukcji rusztu (dotyczy budynku głównego szkoły), d). wykonanie malatury elewacji budynków (dotyczy budynku głównego, kotłowni, łącznika i sali gimnastycznej), e). wymiana rynien dachowych, rur spustowych, parapetów zewnętrznych oraz pozostałych obróbek blacharskich wraz z wykonaniem odprowadzenia wód opadowych (wszystkie budynki), f). wykonanie osuszania z izolacją przeciwwilgociową murów piwnicznych budynku głównego szkoły, g). wykonanie opaski z kostki betonowej wokół ścian zewnętrznych budynków, h). wykonanie rozbiórki garażu blaszanego, i). wykonanie nowej malatury powierzchni sufitów i ścian pomieszczeń wewnętrznych w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, j). wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powierzchni posadzek i ścian pomieszczeń sanitarnych w pomieszczeniach Sali gimnastycznej,k). wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek szkliwionych w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, l). wymiana istniejących okładzin podłogowych na nowe w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, m). wymiana istniejących okładzin schodów wewnętrznych na nowe w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, n). wymiana istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej na nową w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, o). wymiana istniejącej stolarki okiennej na nową (kotłownia), p). wymiana istniejących podokienników wewnętrznych na nowe w pomieszczeniach Sali gimnastycznej, s). zagospodarowanie terenu: budowa parkingów, wymiana ogrodzenia, montaż rogatki wjazdowej (szlaban), budowa siłowni zewnętrznej, budowa boiska do piłki siatkowej – plażowej, obsadzenie zielenią. 2). branża elektryczna: a). wykonanie nowego oświetlenia wewnętrznego typu LED w pomieszczeniach przyległych do sali gimnastycznej, b). wykonanie nowego oświetlenia zewnętrznego od strony boisk sportowych, c). rozbudowa istniejącej instalacji SSP (dotyczy budynku łącznika i sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami), d). rozbudowa istniejącego wewnętrznego i zewnętrznego systemu monitoringu (dotyczy budynku sali gimnastycznej z wszystkimi ciągami komunikacyjnymi),e). rozbudowa instalacji teleinformatycznych i internetowych (dotyczy budynku sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami), f). wykonanie oświetlenia ewakuacyjno-awaryjnego (dotyczy budynku łącznika i sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami), g). rozbudowa istniejących trzech instalacji fotowoltaicznych (3 x 6,5 kWp) do mocy 1X 20,000 kWp, 1X31,850 kWp oraz 1X 29,575 kWp. h). wymiana istniejącej instalacji odgromowej na wszystkich dachach i elewacjach budynków. 3.) branża sanitarna: a). remont istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej dużej sali gimnastycznej, b). montaż dwóch pomp ciepła wraz z całą infrastrukturą do wspomagania istniejącego systemu centralnego ogrzewania i c.w.u na obiekcie, c). wymiana części linii zasilających c.o, zw, c.w.u i cyrkulacji w budynku głównym szkoły (dotyczy odcinka instalacji w piwnicy budynku głównego szkoły), d). wymiana grzejników c.o. z płukaniem instalacji (dotyczy budynku łącznika i sali gimnastycznej z wszystkimi pomieszczeniami),e). wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej w pomieszczeniach sanitarnych (dotyczy budynku sali gimnastycznej), f). wymiana armatury i przyborów sanitarnych z montażem nowego wyposażenia łazienek (dotyczy budynku sali gimnastycznej), g). wymiana kanalizacji sanitarnej zewnętrznej,h). wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej, i). wykonanie drenażu opaskowego budynku głównego szkoły i boiska do piłki siatkowej - plażowej,j). wykonanie systemu retencji wód deszczowych i nawadniania terenu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Dokumentacji technicznej, stanowiącej Załączniki nr I.1 - I.5 do SWZ.Zadanie nr 2: Modernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie wraz z zagospodarowaniem terenu. 1. Miejsce wykonania robót: Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie, Aleje Wojska Polskiego 4, 63 – 300 Pleszew. 2. Zakres robót:1. Branża budowlana: a). docieplenie stropodachów z wymianą istniejącego pokrycia z papy oraz docieplenie ścian zewnętrznych budynków: dydaktycznego z diagnostyką, dydaktyczno-socjalnego, dydaktycznego z kotłownią, b). wymiana rynien dachowych, rur spustowych, parapetów zewnętrznych oraz pozostałych obróbek blacharskich na budynkach: dydaktycznym z diagnostyką, dydaktyczno-socjalnym, dydaktycznym z kotłownią, c). przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku dydaktycznego z kotłownią wraz z budynkiem dydaktycznym z diagnostyką o pow. zabudowy 649,20 m², d). rozbudowa z przebudową budynku dydaktyczno – socjalnego – obecna pow. zabudowy 233,08 m², e). wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej w budynkach: dydaktycznym z diagnostyką, w pracowni CNC i w budynku dydaktyczno- socjalnym. f). wymiana stolarki okiennej w budynku dydaktyczno-socjalnym. g). rozbiórka budynków: stołówki (pow. zabudowy 54,27 m²), budynku magazynowego (pow. zabudowy 93,52 m²), gospodarczego (pow. zabudowy 15,10 m²), h). budowa magazynu o pow. zabudowy 246,45 m², h). remont pomieszczenia na potrzeby centrum frezarskiego w budynku administracyjno-warsztatowym, i). zagospodarowanie terenu: wykonanie instalacji odwadniającej z utwardzeniem terenu, likwidacja dotychczasowego składu opału, budowa parkingów, obsadzenie zielenią. 2.) branża elektryczna: a). położenie nowych linii zasilających, b). wykonanie nowego oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego typu LED (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką, budynku pracowni montażu, budynku dydaktycznego z kotłownią), c). wykonanie instalacji gniazd wtykowych i siłowych, d). wyposażenie budynku w system sygnalizacji pożaru (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką), e). wyposażenie budynku w oświetlenie awaryjno-ewakuacyjne (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką), f). wykonanie instalacji teleinformatycznych i internetowych (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką), g). wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy: 25,480 kWp, h). wymiana istniejącej instalacji odgromowej (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką, budynku dydaktycznego z kotłownią, budynku dydaktyczno-socjalnego), i). wykonanie systemu monitoringu obejmującego cały teren jednostki. 3.). branża sanitarna: a). likwidacja kotłowni węglowej z wymianą istniejącego źródła ciepła na ogrzewanie gazowe + pompy ciepła, b). wymiana wewnętrznej instalacji c.o., c.w.u., instalacji wodno-kanalizacyjnej (budynek dydaktyczny z diagnostyką), c). wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, d). wykonanie instalacji hydrantowej (dotyczy budynku dydaktycznego z diagnostyką), e). wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej zewnętrznej, f). wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej z montażem zbiornika podziemnego o poj. 6700 dm³; g). wykonanie instalacji sprężonego powietrza w budynku pracowni CNC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załączniki nr II.1-II.5 do SWZ.1. Zadanie nr 3: Modernizacja obiektów Zespołu Szkół Usługowo - Gospodarczych w Pleszewie wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Miejsce wykonania robót: Zespół Szkół Usługowo - Gospodarczych w Pleszewie, ul. Poznańska 36, 63 – 300 Pleszew. 3. Zakres robót: 1.). branża budowlana: a). wykonanie malatury elewacji budynku sali gimnastycznej, b). wykonanie elewacji budynku z blachy stalowej powlekanej na konstrukcji rusztu, c). wykonanie malatury sali głównej, ciągów komunikacyjnych, remontu łazienek, pomieszczeń socjalnych parteru i piętra budynku sali gimnastycznej, d). wymiana okładzin podłogowych sali gimnastycznej, ciągów komunikacyjnych oraz w pozostałych pomieszczeniach budynku, e). wymiana balustrad na klatkach schodowych i na galerii sali gimnastycznej, f). wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej, g) remont zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy sali gimnastycznej, h) zagospodarowanie terenu – wykonanie instalacji odwadniającej, budowa parkingów, budowa siłowni zewnętrznej, budowa zasieku do gromadzenia odpadów stałych, wykonanie nasadzeń zieleni. 2). branża instalacyjna elektryczna: a). wykonanie nowego oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego typu LED (dotyczy ciągów komunikacyjnych, łazienek, pomieszczeń socjalnych i technicznych parteru i piętra budynku Sali gimnastycznej), b). wykonanie nowych linii zasilających (dotyczy sali głównej, ciągów komunikacyjnych, łazienek, pomieszczeń socjalnych i technicznych parteru i piętra budynku sali gimnastycznej), c). wykonanie instalacji gniazd wtykowych i siłowych (dotyczy sali głównej, ciągów komunikacyjnych, łazienek, pomieszczeń socjalnych i technicznych parteru i piętra budynku Sali gimnastycznej), d). wykonanie systemu monitoringu, e). wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby jednostki, f). wyposażenie budynku sali gimnastycznej w system sygnalizacji pożaru,g). wyposażenie budynku sali gimnastycznej w oświetlenie awaryjno-ewakuacyjne, h). wykonanie instalacji teleinformatycznych i internetowych w budynku sali gimnastycznej, i). remont istniejącej instalacji odgromowej budynku sali gimnastycznej. 3.) branża instalacji sanitarnych: a). wymiana grzejników c.o. z płukaniem instalacji,b). wymiana instalacji zimnej i c.w.u., c). wymiana instalacji kanalizacyjnej, d). demontaż starej i montaż nowej instalacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej sali sportowej, e). wymiana instalacji ogrzewczej zewnętrznej znajdującej się na terenie placówki, f). wymiana armatury i przyborów sanitarnych z montażem nowego wyposażenia łazienek, g). wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, h). wykonanie instalacji kanalizacji zewnętrznej deszczowej, i). wykonanie instalacji hydrantowej, j). remont instalacji zewnętrznej grzewczej – cieplik.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki nr III.1 - III.5 do SWZ.1. Zadanie nr 4: Zakup pionowego centrum obróbkowego (frezarka CNC) dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.Szczegółowy opis minimalnych parametrów urządzenia przedstawiono w Załączniku nr IV do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4 i 5.Zadanie nr 5: Zakup wyposażenia dla Stacji kontroli pojazdów w Centrum Kształcenia Zawodowego w Pleszewie.Zakres zamówienia obejmuje zakup linii diagnostycznej do diagnostyki pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, analizatora spalin z dymomierzem, urządzenia do geometrii kół 3D oraz czytnika informacji diagnostycznej do układów EOBD.Szczegółowy opis minimalnych parametrów urządzenia przedstawiono w Załączniku nr IV do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4 i 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:1). Dla Zadania nr 1: 50.000, 00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00 / 100 ), 2). Dla zadania nr 2: 50.000, 00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00 / 100 ), 3). Dla zadania nr 3: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/ 100 ); 4). Dla zadania nr 4: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/ 100 ); 5). Dla zadania nr 5: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/ 100 ). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach:1). pieniądzu; 2). gwarancjach bankowych; 3). gwarancjach ubezpieczeniowych; 4). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku wskazanym przezzamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia,o których mowa w ust. 3 pkt 2) – 4), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla Zadania nr 1, Zadania nr 2 oraz Zadania nr 3.1. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie budynku, w zakres których wchodziły: roboty ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne oraz instalacyjne sanitarne o wartości min. 1.000.000 zł brutto każda z robót. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów niniejszy warunek dotyczący zdolności zawodowej nie podlega sumowaniu pomiędzy członkami konsorcjum ani pomiędzy wykonawcą, a podmiotem na zasoby którego wykonawca się powołuje tzn. warunek ten musi spełniać każdy z podmiotów samodzielnie. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji w której jeden podmiot (np. członek konsorcjum) wykazuje się wykonaniem jednej roboty, a drugi podmiot drugiej. 2. W zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wykonawca musi wykazać iż będzie dysponował: a). min.1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 88 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. b). min. 1 osobą na stanowisku kierownika robót w branży elektrycznej, która posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2022 r., poz. 88 ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych – bez ograniczeń albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów,c). min. 1 osobą na stanowisku kierownika robót w branży sanitarnej, która posiada uprawnienia budowlane,o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2022 r., poz. 88 ze zm.) do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń, albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby te muszą być ponadto członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1557). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2022 r., poz. 1616). Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę kilku funkcji podczas wykonywania zamówienia w przypadku posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień budowlanych.Dla Zadania nr 4 i Zadania nr 5 Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach