Przetargi.pl
„Poprawa jakości i dostępności Gminnej Przychodni Zdrowia w Legnickim Polu dla osób ze szczególnymi potrzebami (przede wszystkim dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych).”

Gminna Przychodnia Zdrowia w Legnickim Polu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-241 Legnickie Pole, ul. Klasztorna 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768582867
  • Data zamieszczenia: 2022-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Przychodnia Zdrowia w Legnickim Polu
    ul. Klasztorna 20
    59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
    tel. 768582867
    REGON: 390651005
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://legnickiepole.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna Przychodnia Zdrowia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa jakości i dostępności Gminnej Przychodni Zdrowia w Legnickim Polu dla osób ze szczególnymi potrzebami (przede wszystkim dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych).”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont gminnego ośrodka zdrowia zgodnie harmonogramem w tym: 3.1.1. Przebudowę schodów wejściowych do budynku - prace zewnętrzne, które obejmą swoim zakresem remont nawierzchni ciągów pieszych i jezdnych, remont schodów zewnętrznych i balustrad oraz instalację podnośnika dla osób z niepełnosprawnościami tj.:a) ciągi pieszeA1 – nawierzchnia przeznaczona dla ruchu pieszych• kostka betonowa Pozbruk Bruk wym.15x15cm gr.6cm, kolor Uni Szary oraz kolor UniCzerwony• podsypka z kruszyny kamiennej 0/5 mm gr. 5cm• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31 mm gr. 20cm• grunt rodzimyCiągi piesze należy ująć w krawężniki betonowe typu lekkiego 15x30 posadowione na ławiez chudego betonu kl. B7/9.b) ciągi jezdne – nawierzchnie drogoweA2 – nawierzchnia przeznaczona dla ruchu samochodów• kostka betonowa Pozbruk Bruk wym.15x15cm gr.8cm, kolor Uni Szary• podsypka z kruszyny kamiennej 0/5 mm gr. 5cm• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31 mm gr. 15cm• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie tłuczeń31,5/63mm + kliniec 16/31,5mm gr. 25-40cm• grunt rodzimyKostka brukowa zastosowana jako nawierzchnia obciążona ruchem kołowym powinna być do tego przystosowana i posiadać grubość min. 6cm, optymalnie 8cm. Po zakończeniu prac należy wymalować oznaczenia miejsc postojowych na kostce brukowej.c) schody zewnętrzne, podesty i balustradyIstniejącą konstrukcję schodów zewnętrznych należy zachować, w razie konieczności przeprowadzić prace naprawcze i konserwacyjne, a następnie wymienić jedynie wykończenie na płytki antypoślizgowe gresowe klasy R12, zgodnie z zestawieniem materiałów.Istniejąca balustrada zostanie zachowana, oczyszczona i pomalowana. Kolorystyka powinnaodpowiadać RAL 7030.Przed każdym z wejść do budynku należy wymienić wycieraczkę zewnętrzną – na tegosamego typu lub np. na kratę stalową z ramą systemową. Przed wejściem dostosowanym dlaosób z niepełnosprawnościami (od strony ul. Klasztornej) przewiduje się również wymianęzadaszenia, na systemowe zadaszenie szklane o stalowej konstrukcji mocowane do ścianytuż nad drzwiami rozsuwanymi, zgodnie z zestawieniem materiałów.d) wiatrołapW ramach prac objętych niniejszym opracowaniem przewiduje się wymianę wiatrołapu przypołudniowej stronie budynku. Istniejąca konstrukcja wraz z przeszkleniem zostanie wymieniona na nową. Podstawowe wymiary oraz kształt wiatrołapu nie ulegną zmianie. W ramach przystosowania przychodni dla osób niepełnosprawnych i starszych, w wiatrołapie zostaną zamontowane drzwi uchylne (szerokość w świetle przejścia 120cm – 90cm + otwieralny panel boczny o szerokości 30cm) oraz kurtyna powietrzna. Wiatrołap należy montować według szczegółowych wytycznych producenta. Wymiary poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz kolorystyka (RAL 7030) zostały zawarte na rysunkach technicznych dołączonych do niniejszego opracowania. Należy również wymienić ruszt odwodnienia liniowego znajdujący się przed drzwiami przesuwnymi.Przed wykonaniem nowej konstrukcji wiatrołapu, wszelkie wymiary podane w dokumentacjiprojektowej należy zweryfikować na budowie.e) zewnętrzny podnośnik dla osób z niepełnosprawnościamiAby umożliwić osobom z niepełnosprawnościami i starszym dostęp do przychodni od strony ul. Klasztornej, projektuje się zewnętrzny podnośnik w konstrukcji samonośnej, z fundamentowaniem. Dźwig będzie posiadał zabudowany szyb z paneli stalowych, z zadaszeniem i przeszklonymi drzwiami ustawionymi przelotowo. Różnica poziomów (wysokość podnoszenia) wynosi 113cm. Podnośnik należy posadowić według wytycznych producenta, na płycie żelbetowej zbrojonej górą i dołem w obu kierunkach. Płytę wykonać na podbudowie z zagęszczonego piasku.3.1.2.Przebudowa rejestracji - prace wewnętrzne obejmą wymianę i montaż drzwi w wejściu przeznaczonym dla osób z niepełnosprawnościami, wiatrołapie oraz wejściu głównym; a także remont wnętrz rejestracji, w tym: wymianę wykończenia posadzki, malowanie ścian, wymianę zabudowy meblowej rejestracji wraz z oprawami oświetleniowymi, a także wymianę wyposażenia strefy wejściowej przy rejestracji tj.:a) wymiana drzwi wejścia głównego, wejścia dla osób z niepełnosprawnościami orazwiatrołapuProjektuje się drzwi firmy Aluprof: jedną parę drzwi przesuwnych liniowych oraz dwie parydrzwi uchylnych. Wszystkie trzy pary drzwi będą skrzydłami ciepłymi, z zastosowaniem kurtyn powietrznych.W celu wymiany skrzydeł drzwiowych najpierw należy dokonać demontażu istniejącej stolarki. Montaż należy wykonywać według szczegółowych wytycznych producenta stolarki drzwiowej. Wszystkie wymiary projektowanych drzwi przesuwnych zostaną przedstawione na rysunkach technicznych załączonych do niniejszego opracowania.Drzwi rozsuwane przy wejściu dla osób z niepełnosprawnościami, po zamontowaniu, należy wyposażyć w baterie umożliwiającą samoczynne otwarcie drzwi w przypadku zaniku prądu.Oznaczenia ostrzegawcze i kontrastowe przed wejściem i na drzwiachStrefa wejściowa wraz z drzwiami powinny zostać oznakowane zgodnie z wymogami odnośnie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.Szklane przegrody (drzwi, ściany) powinny być oznaczone na wysokościach 0,80-1,20m oraz1,40-1,70m pasami szerokości 0,10-0,15m barwami jednolitymi kontrastującymi z widzianym tłem np. żółtą; w przypadku drzwi należy zaznaczyć ich framugę pasem szerokości 0,10m (w przypadku drzwi rozsuwanych także strefę przechodzenia), szklane powierzchnie szczególnie w strefie przypodłogowej powinny być nietłukące się i trwałe.Przed zamówieniem nowej stolarki drzwiowej, wszelkie wymiary podane w dokumentacji projektowej należy zweryfikować na budowie.b) wymiana wykończenia posadzek, prace malarskieZ racji remontu rejestracji, istniejąca posadzka może ulec zanieczyszczeniu i zniszczeniu, dlatego należy wymienić ją na winylową wykładzinę PCV, dedykowaną do obiektów służby zdrowia, w tym przychodni. Wybrany model wykładziny powinien spełniać wymagania antypoślizgowości klasy minimum R9.Wszystkie ściany w rejestracji należy pomalować na kolory wyszczególnione w projekcie.Przed przystąpieniem do prac remontowych, wszelkie wymiary podane w dokumentacji projektowej należy zweryfikować na budowie.c) remont rejestracjiIstniejącą zabudowę meblową rejestracji należy zdemontować i usunąć. Następnie wykonać nową zabudowę zgodnie z projektem wnętrz i rysunkami technicznymi.W ramach remontu rejestracji przewiduje się również demontaż istniejących opraw oświetleniowych na suficie i instalację nowych lamp – opraw zwieszanych. Lokalizację i rozmieszczenie opraw pokazano na projekcie.Na ścianie oddzielającej rejestrację od strefy wejściowej, należy zamocować tablicę ogłoszeniową, według dokumentacji projektowej.Wszystkie informacje odnośnie projektu wnętrz zostały załączone do niniejszego opracowania na rysunkach technicznych oraz w zestawieniu materiałów wykończeniowych.Przed złożeniem zamówienia na jakiekolwiek elementy wykonywane indywidualnie, wszelkie wymiary podane w dokumentacji projektowej należy zweryfikować na budowie.3.2. Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z:a) ofertą,b) przedmiarem robót budowlanych, opisem technicznym, pozostałą dokumentacją projektową, specyfikacją warunków zamówienia,c) aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi oraz sztuką budowlaną.3.3. Przedmiot umowy realizowany jest w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. Dostępność Plus dla zdrowia, realizowany w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.Uwagi• Przed przystąpieniem do prac wszystkie wymiary i rzędne należy potwierdzić na budowie, a w przypadku wystąpienia różnic, projektowany układ należy dostosować do stanu istniejącego przy konsultacji z głównym projektantem, zachowując zasady zawarte w projekcie,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy, który:a) spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt. 6 SWZ,b) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzpc) złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach