Przetargi.pl
Poprawa jakości gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Giżycko w miejscowościach: Spytkowo, Wilkaski, Szczybały Giżyckie, Kozin – etap I Spytkowo

Gmina Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 99 60, , fax. 87 429 99 76
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Giżycko
    ul. Mickiewicza 33
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 99 60, , fax. 87 429 99 76
    REGON: 79067122500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Giżycko w miejscowościach: Spytkowo, Wilkaski, Szczybały Giżyckie, Kozin – etap I Spytkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej oraz sieci wodociągowej na terenie miejscowości Spytkowo wraz z budową przepompowni ścieków tłoczących ścieki z miejscowości Spytkowo do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielony Gaj. 1) Zakres zamówienia: a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w m. Spytkowo o następujących parametrach: - kanał grawitacyjny: długość L = 1453 m materiał PVC U Ø 200, - kanał grawitacyjny: długość L = 338 m materiał PVC U Ø 160, - rurociąg tłoczny: długość L = 11 m materiał PE 100 RC PN 16 SDR17 Ø 63, - rurociąg tłoczny: długość L = 1525 m materiał PE 100 RC PN 16 SDR17 Ø 75, - 3 kpl. studni rewizyjnych z betonu klasy C35/45 Ø 1000, - 67 kpl. studni rewizyjnych z tworzywa sztucznego Ø 425, - Przepompownie sieciowe 6 szt: * Przepompownia P2 – przepompownia sieciowa Ø 1500 dz. nr 91/1 * Przepompownia P3 – przepompownia sieciowa Ø 1200 dz. nr 76/4 * Przepompownia P4 – przepompownia sieciowa Ø 1200 dz. nr 229 * Przepompownia P5 – przepompownia sieciowa Ø 1200 dz. nr 194/6 * Przepompownia PL1 – przepompownia sieciowa Ø 800 dz. nr 144/9 * Przepompownia L2 – przepompownia sieciowa Ø 800 dz. nr 269 - Przepompownie przydomowe Ø 800 31 szt.. b) Budowa sieci wodociągowej w m. Spytkowo o następujących parametrach: - rurociąg wodociągowy (zasilenie hydrantów): długość L = 160 m materiał PE100 RC PN16 SDR 17 Ø 90, - hydranty nadziemne: 3 szt. DN80 Zakres zamówienia obejmuje również:  wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót,  wykonanie robót tymczasowych,  pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Pomiar powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentu w wersji papierowej – 3 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf.  inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, inspekcją kamerą DVD sieci kanalizacji grawitacyjnej i przyłączy, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia.  sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.  opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.  wykonanie na własny koszt badań bakteriologicznych wody nowo wybudowanej sieci  po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.  uzyskanie pisemnych oświadczeń od właścicieli o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego. 2) Standardy jakościowe: standardy jakościowe opisane zostały w projektach budowlanych i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Przedmiot zamówienia będzie realizowany według Harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę i przedstawionego do zatwierdzenia Inspektorowi Nadzoru sprawującemu w imieniu Gminy Giżycko nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, w terminie na 2 dni przed terminem podpisania umowy. 4) Kierowanie robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót pod kierownictwem osoby posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane bez ograniczeń i doświadczenie zawodowe rozumiane jako doświadczenie w kierowaniu lub/i nadzorowaniu robót budowlanych, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca zobowiązany będzie do podania w ofercie informacji o osobie, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia - pełnienia funkcji Kierownika Budowy oraz wykazania jej doświadczenia zawodowego. 5) Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (przez niego zakupionych). 6) Materiały rozbiórkowe (kamienne, betonowe i asfaltowe) Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie, zgodnie z przepisami odrębnymi. 7) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy/uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Z wnioskami o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wystąpi Inwestor. 8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jedn. tekst Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). 10) Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 11) Wskazanie materiałów/urządzeń z nazwy w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia i dopuszczenie przez Zamawiającego zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. 12) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania gwarantujące pełnienie parametrów technicznych, ekologicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentacji projektowej bądź w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 13) Jeśli specyfikacja bądź dokumentacja projektowa nie określa takich parametrów, za rozwiązania równoważne przyjmuje się rozwiązania spełniające wymagania określone przez Zamawiającego przy przyjęciu parametrów rozwiązań zastosowanych w projekcie technicznym przy zachowaniu zgodności, przez odniesienie się w kolejności preferencji do: a) Polskich Norm przenoszących normy europejskie; b) norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie; c) europejskich ocen technicznych, rozumianych jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz.Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), d) wspólnych specyfikacji technicznych, rozumianych jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12); e) norm międzynarodowych; f) specyfikacji technicznych, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa; g) innych systemów referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne. 14) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: a) Polskie Normy; b) polskie aprobaty techniczne; c) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; d) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215). 15) Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz w innych dokumentach Zamawiający odniósł się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 16) Wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania materiałów/urządzeń równoważnych Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumentację przedstawiającą oferowaną technologię (system), materiały/urządzenia oraz parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy i materiały/urządzenia równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie : 50.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: 65 1020 4753 0000 0202 0038 7357 PKO BP S.A. z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr RRG.271.13.2020 – „Poprawa jakości gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Giżycko w miejscowościach: Spytkowo, Wilkaski, Szczybały Giżyckie, Kozin- etap I Spytkowo”. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione w terminach odpowiadającym terminom zastępowanych dokumentów z pkt 9. Na ofertę składają się następujące oświadczenia i załączniki: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do siwz). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na potwierdzenie w stosunku do nich braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - składa oświadczenie o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 3. UWAGA! Jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie to może złożyć razem z ofertą. 4. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, podlegają wykluczeniu, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach