Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury wodociągowej w miejscowości Nagoszyn

Gmina Żyraków ogłasza przetarg

  • Adres: 39-204 Żyraków,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 680 71 21 , fax. 014 680 71 24
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyraków
    39-204 Żyraków, woj. podkarpackie
    tel. 014 680 71 21, fax. 014 680 71 24
    REGON: 54403600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury wodociągowej w miejscowości Nagoszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: Budowę sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z niezbędną armaturą regulacyjną, odcinającą i zabezpieczającą o łączonej długości 6933,50 m, z rur PE 100 szereg SDR 17 o średnicach Ø225 ÷ Ø90, na którą składają się: rura przewodowa PE100 SDR11 dn225x20,5mm PN10 - 6775 m, rura przewodowa PE100 SDR11 dn110x10,0mm PN10 – 4,0 m, rura przewodowa PE100 SDR11 dn90x8,2mm PN10 – 154,5 m. Na sieci jako uzbrojenie przewidziano zasuwy odcinające oraz hydranty nadziemne. Istniejący wodociąg azbestowy zostanie wyłączony z eksploatacji z chwilą oddania do użytkowania nowej sieci. Sieć istniejąca zostanie pozostawiona w gruncie jako nieczynny rurociąg. Budowę przyłączy wodociągowych w zakresie: PE100 SDR11 dn 50x4,6mm PN10 - 25,9 m; PE100 SDR11 dn 40x3,7mm PN10 - 165,9 m; PE100 SDR11 dn 32x3,0mm PN10 - 833,5 m wraz z zasuwami domowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000, 00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 .), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach