Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury technicznej związanej z odprowadzeniem ścieków poprzez budowę sieci kanalizacyjnych w miejscowościach Rozbórz, Mirocin

Gmina Przeworsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Bernardyńska 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 648 7397 , fax. 0-16 648 7397
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przeworsk
    ul. Bernardyńska 1a 1a
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 648 7397, fax. 0-16 648 7397
    REGON: 65090051300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.przeworsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury technicznej związanej z odprowadzeniem ścieków poprzez budowę sieci kanalizacyjnych w miejscowościach Rozbórz, Mirocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy Miejscowość Rozbórz: - ciąg główny z rur PVC o średnicach 160,200,250.315 mm -długość łączna 5111mb - ciąg rozdzielczy o rur PVC o średnicach 160,200 mm oraz z rur PE 160 mm -długość łączna 15839 mb -rurociąg tłoczny z rur PVC 160 mm i 63 mm - długość łączna 1428 mb -przepompownia ścieków z przepływomierzem kpl.1 -przyłącza domowe z rur PE i PVC - 5732mb/504 szt. Miejscowość Mirocin - sieć główna i rozdzielcza z rur PVC średnicach 225,200,160 mm oraz rur ciśnieniowych PVC 160 mm - długość łączna 13 212 m - rurociąg tłoczny z rur PE śr 90 mm -420 mb -pompownie ścieków -kpl.2 -przyłącza domowe z rur PVC o średnicach 200,160 mm -długość 5852 mb/339 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych/Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S. A I Oddział Przeworsk nr 69 1240 2597 1111 0010 0892 2329 Dla wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok.9 Kasa/parter/ - Gmina Przeworsk, 37-200, Przeworsk,ul. Bernardyńska 1A lub dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej terminowe i prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Posiadają w swojej kadrze osoby mające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach; budowlana, sanitarna 4.Wykonali w okresie 5 lat od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej o długości minimum 40 km 5.Prowadzą działalność gospodarczą, 6.Nie posiadają zaległości podatkowych, 7.Nie posiadają zaległości w opłacaniu składek ZUS/KRUS, 8. Wpłacili wadium, 9.Posiadają Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na zasadzie spełnia nie spełnia, warunkiem spełniania ww wymagań jest przedstawienie Zamawiającemu dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego żądane wymaganie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków opisanych w punkcie 8 SIWZ Zamawiający żąda: a) podpisanego oświadczenia będącego częścią SIWZ (załącznik nr 2), b) podpisanego oświadczenia - o braku podstaw do wykluczenia - będącego częścią SIWZ (załącznik nr 3), c) wykaz potencjału kadrowego, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia d) Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę, wraz z referencjami potwierdzającymi ilość wykonanych robót oraz, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, e) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) potwierdzenie wpłacenia wadium, h) Polisę o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.przeworsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach