Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 35-304 Rzeszów, al. gen. Władysława Sikorskiego 428
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8613001 , fax. 017 8613003
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
al. gen. Władysława Sikorskiego 428 428
35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8613001, fax. 017 8613003
REGON: 69026099100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do 1 500 Mg soli drogowej niezbrylającej, przeznaczonej do posypywania jezdni, ulic w okresie zimowym 2010, loco magazyn przy ul. Ciepłowniczej 11 w Rzeszowie. 2.Podana wyżej ilość soli należy traktować jako szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Wykonawca nie ma prawa żądać z tego tytułu odszkodowania lub innych świadczeń. 3. Dostarczona sól drogowa powinna odpowiadać wymogom zawartym w Polskiej Normie PN-86/C-84081/02 (zawartość chlorku sodu nie mniej niż 94 %) na potwierdzenie czego wykonawca załączy do oferty świadectwo jakości oferowanej soli wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów oraz atest Państwowego Zakładu Higieny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy złożone na druku, stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ, (oświadczenie to składają wszyscy Wykonawcy, zarówno osoby fizyczne, osoby prawne jak i podmioty nieposiadające osobowości prawnej).W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ.(W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenia wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 a do niniejszej SIWZ. 3.Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 b do niniejszej SIWZ. 4.W przypadku Wykonawców będących osobami fizycznymi oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - zgodnie z rozdz. V pkt 2. ppkt 2) SIWZ, 6. Opinia Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzająca przydatność soli do zimowego utrzymania dróg (do opinii należy dołączyć także załączniki tj. wyniki badań laboratoryjnych soli), atest Państwowego Zakładu Higieny na oferowaną sól. - zgodnie z wymaganiami rozdz. III pkt 3. SIWZ. 7. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Stosownie do treści § 4 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt V. 2) ppkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 4 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt V.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt V.4 stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp z o.o. w Stalowej Woli
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-11-06 - dostawa soli drogowej
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej i chlorku wapnia płatki do zimowego utrzymania dróg z transportem i rozładunkiem
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Strzyżowskiego w ilości 125 Mg
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w ilości 400,00 ton
Dodano: 2015-02-04 - Dostawa soli kamiennej - drogowej, drobnej z antyzbrylaczem, luzem, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, usuwania gołoledzi i wytworzenia solanki, wraz z transportem na miejsce magazynowania w Mielcu.
Dodano: 2014-11-20 - Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Niżańskiego
Dodano: 2014-08-28 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp z o.o. w Stalowej Woli
Dodano: 2014-08-22