Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury sportowej poprzez remont zespołu boisk „Orlik” na terenie OSiR przy ul. Warszawskiej 1 w Jedlińsku

Gminne Centrum Kultury i Kultury Fizycznej w Jedlińsku ogłasza przetarg

  • Adres: 26-660 Jedlińsk, ul. Krótka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 32 13 052 , fax. 48 32 13 052
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury i Kultury Fizycznej w Jedlińsku
    ul. Krótka 1
    26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie
    tel. 48 32 13 052, fax. 48 32 13 052
    REGON: 14120857600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ck.jedlinsk.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminne Centrum Kultury i Kultury Fizycznej, Ul. Krótka 1 Jedlińsk 26-660 - Jednostka Organizacyjna Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury sportowej poprzez remont zespołu boisk „Orlik” na terenie OSiR przy ul. Warszawskiej 1 w Jedlińsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa infrastruktury sportowej poprzez remont zespołu boisk „Orlik” na terenie OSiR przy ul. Warszawskiej 1 w Jedlińsku UWAGA!!!!! Zakres prac objętych postępowaniem jest częścią załączonej dokumentacji projektowej – prace do wykonania dotyczą zakresu opisanego w załączonych przedmiarach (boisko piłkarskie i piłkochwytów), z tym zastrzeżeniem że przedmiary są narzędziem pomocniczym, bowiem zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe. !!!WYKAZ PRAC DO WYKONANIA NA BOISKU PIŁKARSKIM: - demontaż bramek do piłki nożnej, (2 komplety) - demontaż nawierzchni z trawy syntetycznej, - demontaż tulei mocujących bramkę wraz z fundamentem,( 2 komplety) - mechaniczne profilowanie istniejącej warstwy miału kamiennego i zagęszczenie podłoża podwarstwy konstrukcyjne ze spadkami, - wykonanie nowego fundamentu i montaż nowych tulei mocujących bramkę do piłki nożnej, - uzupełnienie i wyrównanie warstw podbudowy nawierzchni boiska (ukształtowanie prawidłowych spadków podbudowy), - wykonanie nowej nawierzchni boiska z trawy syntetycznej, - montaż nowej bramki do piłki nożnej,( 2 komplety) - wypełnienie nawierzchni boiska mieszanką piasku kwarcowego i szarego granulatu EPDM, -wyznaczenie linii boiska . !!!WYKAZ PRAC DO WYKONANIA DOTYCZĄCY PIŁKOCHWYTÓW wokół BOISKA PIŁKARSKIEGO z trawy syntetycznej i wokół BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO: - demontaż siatki piłkochwytu, - uzupełnienie elementów usztywniających konstrukcję piłkochwytu, - czyszczenie i malowanie słupków piłkochwytu, furtek i bram (farba antykorozyjna podkładowa i nawierzchniowa), - montaż nowej siatki piłkochwytu wokół boiska piłkarskiego (siatka z polipropylenu, posiada stabilizację UV, oczka siatki 10x10cm/gr. linki Ø 5mm, linki naciągowe stalowe gr. Ø 5mm - 7szt., kolor siatki - zielony), - montaż nowej siatki piłkochwytu wokół boiska wielofunkcyjnego (siatka z polipropylenu, posiada stabilizację UV, oczka siatki 4x4cm/gr. linki Ø 5mm, linki naciągowe stalowe gr. Ø5mm - 7 szt. ., kolor siatki - zielony), - montaż nowych zamków do furtek, szyldów pod klamki i klamek 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiary robot – stanowiące Załącznik nr .9 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 6.1 Wykonawca wniesie wadium w wysokości : 5000 zł 7 6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 6.2.1. pieniądzu, 8 6.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9 6.2.3. gwarancjach bankowych, 6.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 10 6.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2017 r., poz. 1089 z późn. zm.) 6.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – rachunek bankowy Zamawiającego w Południowo – Mazowieckim Banku Spółdzielczym w Jedlińsku Nr 06 9132 0001 0000 1232 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 6.4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w miejscu składania ofert. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 11 Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6.5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12 6.9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 13 6.9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- zał. nr 5 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte I oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. W formularzu należy podać m.in.:  zaoferowany okres gwarancji w miesiącach, z zastrzeżeniem, że nie może być krótszy niż 60 miesięcy, b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy, d) wadium, o ile jest wniesione w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach