Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury Karkonoskiego Sejmiku Osób Niepełnosprawnych w Jeleniej Górze

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159, 7546204
  • Data zamieszczenia: 2020-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159, 7546204
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury Karkonoskiego Sejmiku Osób Niepełnosprawnych w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku Karkonoskiego Sejmiku Osób Niepełnosprawnych zlokalizowanego w Jeleniej Górze przy ul. Osiedle Robotnicze 47a na działce nr 68 i 69/1 obręb 0018, AM-1. Budynek (o kubaturze ok 1 tys. m3.) jest obiektem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym z dachem dwuspadowym. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności wykonanie: ---1) naprawy uszkodzonych ścian poprzez ich zszycie, ---2) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wykonaniem tynku w kolorze, ---3) wymiana pokrycia dachowego (bez wymiany elementów konstrukcji nośnych dachu) wraz z wykonaniem ogniomuru oraz przemurowaniem kominów i remontem świetlików dachowych, ---4) odwodnienia wokół budynku, ---5) wymiany obróbek blacharskich (w tym orynnowanie, rury spustowe, parapety), ---6) izolacji powierzchni pionowych i ochrony pionowych ścian fundamentowych, a także wzmocnienie fundamentów1 w celu zabezpieczenia przed dalszym osiadaniem, ---7) wymiany instalacji elektrycznej wraz z tablicą bezpiecznikową, ---8) remont podłóg, w tym wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, dźwiękochłonnej, wyłożenie posadzek wykładzinowych, ---9) remont schodów zewnętrznych i schodów w kotłowni wraz z montażem poręczy, ---10) oznakowania pionowego obiektu na potrzeby osób niepełnosprawnych w formie tablicy informacyjnej, oznakowanie pomieszczeń w obiekcie dla osób niewidomych i niedowidzących, montaż kurtyny powietrznej nad wejściem głównym, montaż stacji ładowania wózków inwalidzkich, ---11) montażu urządzeń siłowni zewnętrznej (3 szt.), ---12) wymiana instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej. - miejsca w których prowadzone będą roboty budowlane przywrócić do stanu pierwotnego. UWAGA: w odniesieniu do pkt 6) ww. zakresu robót budowlanych, projektant dopuszcza dwie metody – Zamawiający wskazuje jednak, że prace przy wzmacnianiu fundamentów mają być realizowane metodą tradycyjną, a nie technologią wysokociśnieniowej iniekcji strumieniowej tzw. „jet grouting” (branża architektoniczno-konstrukcyjna części opisowej projektu budowlanego pkt 3.3) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez Pracownię projektową Aforma Studio z Bolesławca. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 : „Rewitalizacja zdegradowanego kwartału miasta w Śródmieściu Jeleniej Góry – Etap II”. Projekt nr RPDS.06.03.03-02-0009/17 Oś Priorytetowa nr 6 „Infrastruktura Spójności Społecznej” Działanie nr 6.3 „Rewitalizacja Zdegradowanych Obszarów” Poddziałanie 3-6.3.3 „Rewitalizacja Zdegradowanych Obszarów – ZIT AJ” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. ---1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ---2) Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: ---a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. ---b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2. stanowiącym załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ. ---3) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. ---II. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6. ppkt 1.4) Tomu III SIWZ w zakresie wymaganym od Wykonawcy. ---III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2. Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. ---IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm.) – zgodnie z załącznikiem nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach