Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę chodnika na ul. Słonecznej w Ryczywole

Gmina Ryczywół ogłasza przetarg

  • Adres: 64-630 Ryczywół, ul. Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 283 70 02 , fax. 67 283 89 90
  • Data zamieszczenia: 2019-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryczywół
    ul. Mickiewicza 10
    64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
    tel. 67 283 70 02, fax. 67 283 89 90
    REGON: 57079143100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ryczywol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę chodnika na ul. Słonecznej w Ryczywole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę chodnika na ul. Słonecznej w Ryczywole. 2. Przedmiot zamówienia i jego lokalizacja Niniejsze zamówienie obejmuje swym zakresem przebudowę ciągu pieszego w m. Ryczywół /działka o nr ewid. 915, 674/5, 664/, gm. Ryczywół na ul. Słonecznej o długości ok. 341 mb /strona prawa/ i 321 mb /strona lewa/. Działki o numerze 915, 674/5, 664 położone są w Ryczywole, na terenie zabudowanym. Powyższe działki stanowią pas drogi gminnej. Przebudowywany chodnik na ul. Słonecznej obejmuje swym zakresem odcinek od ul. Kościuszki do ul. Kolejowej. Projektowana przebudowa chodnika ma na celu umożliwienie bezpiecznego poruszania się pieszych wzdłuż drogi gminnej, a także poprawę warunków użytkowych chodnika. 3. Opis stanu istniejącego W istniejącym stanie ruch pieszy odbywa się po chodniku z płytek betonowych lub kostki betonowej typu polbruk, które są w złym stanie technicznym, obecne są liczne nierówności. Istniejące zjazdy do posesji są również w niezadowalającym stanie technicznym, często nie dopasowane wysokościowo do istniejącej jezdni w sposób prawidłowy. Odwodnienie odbywa się w sposób powierzchniowy za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych. 4. Opis stanu projektowanego Projektowany chodnik projektuje się w miejscu istniejącego chodnika po stronie lewej i prawej ul. Słonecznej. Wyjątkiem jest odcinek od skrzyżowania z ul. Słowackiego do posesji nr 17, gdzie istniejący chodnik jest w stanie zadawalającym. Należy zachować istniejącą szerokość chodnika oraz przebieg sytuacyjny. Konstrukcja chodnika przedstawia się następująco: • nawierzchnia z kostki betonowej /szara, cegła/, gr. 6 cm • podsypka cementowo – piaskowa, gr. 3 cm • podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2, gr. 10 cm Od strony jezdni nawierzchnię chodnika projektuje się obramować krawężnikiem betonowym 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm i ławie z betonu C 12/15 w ilości 0,06 m3/mb. Krawężnik powinien wystawać ok. 10 cm ponad powierzchnię jezdni /niweletę krawężnika należy dostosować do istniejących zjazdów, ogrodzeń i furtek/. Od strony posesji chodnik ma dochodzić do istniejących ogrodzeń posesji. Przy jezdni ewentualną szczelinę na styku krawężnik – jezdnia należy wypełnić mieszanką mineralno – asfaltową. Na zjazdach projektuje się wymianę nawierzchni na nową wg następującej konstrukcji: • nawierzchnia z kostki betonowej /czerwona, cegła/, gr. 8 cm • podsypka cementowo – piaskowa, gr. 3 cm • podbudowa z chudego betonu, gr. 20 cm Na długości zjazdów do posesji krawężnik betonowy należy obniżyć tak, aby wystawał 4 cm ponad powierzchnię jezdni. Od strony posesji zjazd należy obramować opornikiem betonowym 8x25 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm i ławie z betonu C 12/15 w ilości 0,04 m3/mb. Opisane konstrukcje oraz szczegóły konstrukcyjne zostały przedstawione na rysunku Przekroje konstrukcyjne. Wysokościowo chodnik należy wykonać w nawiązaniu do istniejącego profilu podłużnego chodnika. 5. Uwagi: W przypadku napotkania w trakcie robót urządzeń infrastruktury towarzyszącej należy teren wykopu zabezpieczyć oraz powiadomić właściciela urządzenia.Wykonawca przed przystąpieniem do robót drogowych powinien skontaktować się z właścicielami ewentualnych urządzeń obcych usytuowanych w obrębie przebudowywanego chodnika, celem ich szczegółowej lokalizacji. Roboty ziemne należy prowadzić z zachowaniem ostrożności tak, aby nie doprowadzić do jakiegokolwiek uszkodzenia urządzeń obcych. Po zakończeniu robót teren należy wyrównać dostosowując go do otaczającego poziomu terenu. Przed wbudowaniem warstw konstrukcyjnych należy odpowiednio dogęścić koryto do wymaganego wskaźnika zagęszczenia określonego w specyfikacji technicznej. Podczas wykonywania prac polegających na ustawieniu krawężnika i opornika na ławie z betonu cementowego należy zwrócić szczególną uwagę na odpowiednie przechowywanie mieszanki betonowej na budowie /chronić przed wysychaniem/ oraz na pielęgnację wykonanych ław. Na czas prowadzenia robót Wykonawca robót powinien opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu i dokonać odpowiednich uzgodnień w tym zakresie. Wszystkie roboty powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią obowiązującą w budownictwie drogowym, zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym opracowaniu oraz przy zachowaniu przepisów bhp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). Zamawiający sugeruje przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonania wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach