Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej

GMINA WIERZBICA ogłasza przetarg

  • Adres: 26-680 Wierzbica, ul. Kościuszki 73
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486183610 , fax. 486183611
  • Data zamieszczenia: 2023-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WIERZBICA
    ul. Kościuszki 73
    26-680 Wierzbica, woj. mazowieckie
    tel. 486183610, fax. 486183611
    REGON: 670224054
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wierzbica.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Wierzbica oraz remont zatoki (pętli) autobusowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zakłada wykonanie 9 inwestycji:Zadanie 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrówka Warszawska – SobkówZadanie 2. Przebudowa drogi gminnej nr 351114 w RzeczkowieZadanie 3. Remont drogi gminnej Łączany – Głodna WólkaZadanie 4. Remont drogi gminnej Wólka Pomorzańska – PomorzanyZadanie 5. Remont drogi gminnej Łączany – Pomorzany Zadanie 6. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Marianów Zadanie 7. Przebudowa pętli autobusowej przy ul. Kościuszki w WierzbicyZadanie 8. Przebudowa drogi gminnej Podgórki – SuliszkaZadanie 9. Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową miejsc postojowych dla obsługi domu pomocy społecznej, samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej i młodzieżowego ośrodka wychowawczego w Wierzbicy.Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w: Załączniku nr 13 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:02 9132 0001 0100 1919 2000 0060z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.27.2023.RA. DROGI GMINNE”10.2 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.10.3 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.10.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.10.5 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.10.6 Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SWZ rozdział II pkt 7
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach