Przetargi.pl
Poprawa gospodarki wodno - ściekowej poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Krasne

Gmina Krasne ogłasza przetarg

  • Adres: 06-408 Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6710017 , fax. 023 6710017
  • Data zamieszczenia: 2012-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasne
    ul. Adama Mickiewicza 23 23
    06-408 Krasne, woj. mazowieckie
    tel. 023 6710017, fax. 023 6710017
    REGON: 00054430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krasne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa gospodarki wodno - ściekowej poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Krasne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków: a. 312 kpl. wraz z zasilaniem elektrycznym dla 2-6 RLM, b. 60 kpl. wraz z zasilaniem elektrycznym dla 6-10 RLM, c. 1 kpl wraz z zasilaniem elektrycznym dla 15-20 RLM, łącznie 373 kompletów, na terenie Gminy Krasne. 2. Dodatkowo w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy;wykonanie 3 szt. przycisków pod drogami o łącznej długości 35 mb rurą DN 80 mm; wykonanie 5 szt. rur osłonowych w drogach metodą rozkopu o łącznej dł. 46mb DN 80 mm i 8 mb rury DN 225mm; wykonanie przykanalików ścieków surowych/przepompowni ścieków surowych, montaż zbiorników przydomowych oczyszczalni ścieków; montaż przepompowni ścieków oczyszczonych; montaż rurociągów tłocznych ścieków oczyszczonych; montaż drenażu rozsączającego bezpośrednio do gruntu; montaż drenażu rozsączającego w nasypie; montaż instalacji elektrycznej; uporządkowanie placu budowy do stanu poprzedniego /wywóz gruntu, niwelacja terenu/; przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni, wykonanie kompletnej analizy fizyko - chemicznej ścieków; przeszkolenie użytkowników, dostarczenie instrukcji obsługi; wykonanie inwentaryzacji powykonawczej z potwierdzeniem o przyjęciu dokumentów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 3. Ilości oczyszczalni ścieków podane w pkt. 1 lit a i b są maksymalne. Zamawiający, zastrzega sobie prawo odstąpienie od powyższych ilości przydomowych oczyszczalni ścieków z 372 kpl. maksymalnie do 342 kpl. 4. Przedmiot zamówienia dotyczy oczyszczalni biologicznych opartych na technologii niskoobciążonego osadu czynnego, stabilizowanego w warunkach tlenowych, o wydajności do 5m3/dobę, wspomagane systemem drenażu rozsączającego do gruntu lub nasypu. Bez osadnika wstępnego, bioreaktor kompaktowy z polipropylenu, wyposażony w system sterowania automatycznego. 5. Przydomowe oczyszczalnie ścieków powinny posiadać znak CE, być zgodne z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 na podstawie badań wykonanych przez notyfikowane laboratorium dla właściwej normy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 150 000,00 złotych, słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych, w terminie do dnia 09.03.2012r do godziny 10.00. Wadium może być wniesione w następującej formie: pieniądza -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem gwarancji bankowej - gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krasne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach