Przetargi.pl
Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Ostrów Mazowiecka

Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Władysława Sikorskiego 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 74-68-600 w. 41 , fax. 029 7468600
  • Data zamieszczenia: 2012-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
    ul. Władysława Sikorskiego 5 5
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 029 74-68-600 w. 41, fax. 029 7468600
    REGON: 00054661500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminaostowmaz.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Ostrów Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji Projektu: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III, w Gminie Ostrów Mazowiecka. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I-III w trzynastu szkołach na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka. Projektem objęte są następujące zajęcia: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 330 godzin, 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 300 godzin, 3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych - łącznie 210 godzin, 4. Zajęcia językowe - język angielski - 30 godzin, 5. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 240 godzin, 6. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne muzykoterapia dla dzieci niepełnosprawnych - łącznie 60 godzin, 7. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - łącznie 180 godzin, 8. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 120 godzin, 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych wokalno-taneczne - 30 godzin, 10. Indywidualne porady psychologiczno-pedagogiczne - łącznie 445 godzin. Przyjmuje się, że godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych 2, 3, 4, 8 trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych 1, 5, 6, 7, 10 60 minut. W ramach realizacji Projektu Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do realizacji zajęć określonych w niniejszej specyfikacji, 2) zawarcia z osobami prowadzącymi zajęcia umowy zlecenia, 3) przeprowadzenia zajęć zgodnie z harmonogramami zajęć określonymi przez dyrektorów poszczególnych szkół, 4) prowadzenia dokumentacji niezbędnej do realizacji Projektu, jego monitoringu i ewaluacji, przede wszystkim dziennika zajęć uzupełnianego na każdych zajęciach, zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 5) sporządzania miesięcznych sprawozdań z realizacji godzin w poszczególnych rodzajach zajęć dla każdej ze szkół objętej projektem i przekazanie ich w terminie do 5 dnia następnego miesiąca, 6) przeprowadzenia egzaminów wewnętrznych po zakończeniu realizacji poszczególnych zajęć i przedstawienia protokołów Zamawiającemu, 7) sporządzenia sprawozdania z konsultacji psychologicznych, 8) ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków, 9) przeprowadzenia szkolenia dla zespołu projektowego na temat możliwości i sposobów zastosowania zasady równości płci w wymiarze 2 godzin oraz warsztatów dla uczestników Projektu dotyczących Możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci w wymiarze 2 godzin, 10) współpracy z Zamawiającym przy sprawozdawczości z realizacji Projektu, 11) umieszczania logotypów do oznaczania Projektu na wszelkich wytwarzanych przez siebie materiałach informacyjnych oraz dydaktycznych, 12) oznaczenia budynków i pomieszczeń, w których prowadzony jest Projekt, informowania uczestników Projektu o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informowania instytucji współpracujących i społeczeństwa o fakcie współfinansowania Projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego i osiągniętych rezultatach Projektu - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), 13) niezwłocznego informowania Zamawiającego o problemach w realizacji przedmiotu zamówienia, 14) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo, 15) przekazania kompletnej, oryginalnej dokumentacji związanej z realizacją zamówienia w terminie 14 dni od zakończenia realizacji zajęć, 16) realizacji zamówienia w oparciu o postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofertę złożoną w ramach przetargu oraz wniosek o dofinansowanie Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS Ostrów Maz. 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006; za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w gwarancjach, do oferty należy załączyć oryginał dokumentu. 4. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w pieniądzu, do oferty należy załączyć kserokopię lub oryginał dokumentu (przelewu). 5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem: 1) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) wykonawców, którzy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożyli dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnią, że wynika to z przyczyn nieleżących po ich stronie. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na jego wniosek. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostrowmaz.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach