Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej w Inspektoracie ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2A

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 24 52; 89 521 24 77, , fax. 895 350 228
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 24 52; 89 521 24 77, , fax. 895 350 228
    REGON: 17756003700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej w Inspektoracie ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku w zakresie docieplenia pomieszczeń poddasza, wymiany stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników w oknach, montaż nasad kominowych na kominach wentylacyjnych oraz remont elewacji w ramach zadania „Poprawa efektywności energetycznej w Inspektoracie ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2A”. 2.Zakres prac do wykonania: a)demontaż i odtworzenie warstwy ocieplenia ułożonej nad stropem ostatniej kondygnacji (II piętro), b)docieplenie połaci dachowej na wysokości pomieszczeń II piętra (wraz z robotami towarzyszącymi), c)wymianę zewnętrznej stolarki okiennej na okna o współczynniku U=0,9 W/(m2*K) wraz z montażem nawiewników okiennych, d)wymiana zewnętrznych parapetów okiennych z blachy tytanowo - cynkowej oraz krat w oknach piwnicznych, e)montaż hybrydowych turbowentów wraz z ich zasilaniem oraz rozbudowę instalacji odgromowej o lokalną ochronę nasad kominowych, f)izolacja przeciwwodna zachodniej ściany piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi, m.in. : -skucie i odtworzenie wewnętrznych tynków ściany piwnicznej (osuszenie i odgrzybienie ściany), -demontaż i odtworzenie fragmentu istniejącej opaski z kostki betonowej, -demontaż płytek klinkierowych na cokole wzdłuż elewacji zachodniej wraz ze schodami oraz ich odtworzenie, -demontaż istniejącej warstwy ocieplenia ściany piwnicznej, osuszenie, odgrzybienie i zabezpieczenie ściany. g)remont studzienek okiennych, h)remont elewacji: uzupełnienie ubytków tynku elewacji wraz z naprawą opasek okiennych, malowanie elewacji farbą silikonową, i)zadaszenie wejścia do kotłowni (wraz z robotami towarzyszącymi, m.in. demontaż istniejącego zadaszenia), j)montaż siłowników wraz z czujkami do automatycznego otwierania drzwi w drzwiach zewnętrznych wejścia głównego oraz drzwiach wewnętrznych wiatrołapu. 3.Szczegółowy zakres przewidzianych do realizacji robót określony został w projekcie budowlanym: remont budynku w zakresie docieplenia pomieszczeń poddasza, wymiany stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników w oknach, montaż nasad kominowych na kominach wentylacyjnych oraz remont elewacji w ramach zadania „Poprawa efektywności energetycznej w Inspektoracie ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2A” oraz w formularzu cenowym – stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego dziale SIWZ. 3.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację dla jakiego postępowania wniesiono wadium. 4.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:  -Pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie nr 08 1020 5590 0000 0002 9200 7019,  -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  -Gwarancjach bankowych,  -Gwarancjach ubezpieczeniowych,  -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 r. poz. 836 j.t. ze zm.). 5.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 4 niniejszego działu SIWZ, oryginał dokumentu potwierdzający wniesie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, pok. 105 na ręce pracownika wieloosobowego stanowiska zamówień publicznych lub też dołączyć do oferty w terminie przewidzianym do składania ofert. 6.Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy, tj. w wymaganej wysokości lub formie (także na przedłużony okres związania ofertą), skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 8.Zwrot wadium:  -Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.  -Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.  -Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.  -Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zatrzymanie wadium:  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienia żądano), • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a)Formularz Ofertowy – wzór wg załącznika nr 1 do SIWZ, b)Formularz Cenowy – wzór wg załącznika nr 1A do Formularza Ofertowego, c)Na podstawie art. 25a ust. 1 oraz ust. 3 pkt 2) ustawy w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert:  -oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ;  -oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) oświadczenia, w zakresie wskazanym w pkt 1 c) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3.Ewentualne upoważnienie innych osób do złożenia oferty musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone wyłącznie w formie oryginału bądź też kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 c) niniejszego działu. 5.Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach