Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej w budynku SPZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu” wraz z robotami towarzyszącymi i przebudową drogi wewnętrznej pożarowej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 425 45 00 , fax. 87 735 20 20; 423 21 50
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu
    ul. Sienkiewicza 2
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 425 45 00, fax. 87 735 20 20; 423 21 50
    REGON: 79031696100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej w budynku SPZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu” wraz z robotami towarzyszącymi i przebudową drogi wewnętrznej pożarowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niżej wymienionych zadań jak niżej: Poprawa efektywności energetycznej w budynku SPZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu” wraz z robotami towarzyszącymi i przebudową drogi wewnętrznej pożarowej, tj. I. „Poprawa efektywności energetycznej w budynku SPZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu – roboty budowlane” II. „Roboty uzupełniające przy termomodernizacji budynku SPZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu - roboty budowlane” III. „Przebudowa drogi wewnętrznej pożarowej w obrębie modernizowanego budynku SPZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu” Zamawiający posiada Decyzję Starosty Piskiego Nr WZB 6740.258.2019 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę ( skan w załączeniu do SIWZ). Zadanie z poz. I będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej i wchodzi w zakres projektu współfinansowanego ze środków unijnych i środków własnych Zamawiającego w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej w budynku SPZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dotyczących zadań wymienionych w poz. I-III punktu 4.1. zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres robót będzie obejmował wykonanie robót termomodernizacyjnych budynków : Przychodni Specjalistycznej i Stacji Dializ włącznie z robotami uzupełniającymi i towarzyszącymi oraz przebudowy drogi wewnętrznej pożarowej przy w/w budynkach na posesji SPZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu. Zrezygnowano z wykonania pochylni zewnętrznej do piwnicy włącznie z wykonaniem otworu drzwiowego i wstawieniem drzwi” D6-1”co jest ujęte w dokumentacji projektowej oraz poszerzono zakres robót o roboty w podpiwniczeniu termomodernizowanych budynków ujęte w przedmiarach robót w dziale ”Roboty budowlane w podpiwniczeniu budynków”. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami robót do poszczególnych zadań. 4.4. Zaleca się , aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu i budynków objętych niniejszym zamówieniem oraz sprawdził wszystkie dokumenty w celu uzyskania niezbędnych informacji do prawidłowego przygotowania oferty. 4.5. Wykonawca będzie realizował część przedmiotu zamówienia w czynnych obiektach budowlanych z działalnością leczniczą. Wykonawca będzie zobowiązany do takiej organizacji wykonywanych prac , by nie umożliwiać udzielania świadczeń zdrowotnych przez podmioty lecznicze zlokalizowane w tych budynkach. 4.6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych w SIWZ , jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.7. Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp., p.poż. oraz zaleceniami inspektorów nadzoru, b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia , przedmiarami, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi oraz wymogami SIWZ, c) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, 4.8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt , w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia , za jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia , rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 4.9. Wykonawca do wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań , uprawnione do kierowania robotami budowlanymi , zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami ,warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 20 000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ALIOR BANK 62 2490 0005 0000 4530 3718 7505 z dopiskiem: „Wadium w przetargu nieograniczonym – „Poprawa efektywności energetycznej w budynku SPZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu z robotami towarzyszącymi”; znak: P/15/2019 Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Zamawiającego wadium nie przyjmuje. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał dokumentu należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Koperta ta powinna być oznakowana w następujący sposób: WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA: „Poprawa efektywności energetycznej w budynku SPZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu z robotami towarzyszącymi” Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja(-e) ma(-ją) być, co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną (-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zwrot lub ponowne wniesienie lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument wniesienia wadium odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczeń woli pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy. a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. (zał. nr 4 do SIWZ). b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (zał. nr 5 do SIWZ). c) informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, Wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę określoną przez Zamawiającego. Informacja dotycząca przynależności do grupy kapitałowej (wzór)– załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Klauzula informacyjna dla klientów i Kontrahentów będących osobami fizycznymi – załącznik nr 7 do SIWZ 8. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informatycznych przewidzianych w art.13 lub 14 RODO – załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach