Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 13 w Wiśle Małej przy ul. Sokola 10”

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 13 w Wiśle Małej przy ul. Sokola 10”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Roboty ogólnobudowlane: - roboty rozbiórkowe: demontaż rynien , rur spustowych , parapetów okiennych , wykucia okienek piwnicznych , luksfer i drzwi zewnętrznych , zadaszenia nad zejściem do piwnicy - ocieplenie ścian zewnętrznych w systemie bezspoinowym technologii lekko – mokrej, (tynk StoMiral K lub równoważny ) płytami ze styropianu (polistyrenu spienionego) ekspandowanego ( EPS 80-036 Fasada) grub. 12 cm z przygotowaniem podłoża - ocieplenie ościeży płytami styropianowymi grub. min. 4 cm - wykonanie wypraw elewacyjnych silikatowych (StoMiral K) barwionych w masie z dodatkiem preparatu zabezpieczającego przed porostem glonów i grzybów zgodnie z projektem kolorystyki - wymianę rynien i rur spustowych z PCV w kolorze grafitowym - wymianę parapetów okiennych z blachy stalowej powlekanej w kolorze grafitowym - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian piwnic i ścian fundamentowych części niepodpiwniczonej budynku 2 x Izoplastem R-W - wykonanie docieplenia ścian piwnic i ścian fundamentowych części niepodpiwniczonej budynku styropianem twardym grub. 10 cm ( styrodur) z przyklejeniem jednej warstwy siatki i ułożeniem folii kubełkowej zakończonej listwą mocującą - wykonanie okładziny z płytek klinkierowych w kolorze grafitowym na cokole np.: firmy Terca lub równoważne, - wykonanie (odtworzenie) drenażu opaskowego wokół budynku z odprowadzeniem wody do istniejących studzienek - wykonanie opaski wokół budynku z drobnowymiarowej kostki brukowej w kolorze grafitowym w wykonaniem podbudowy i ułożenia obrzeża - wymianę okien piwnicznych oraz doświetlenia klatki schodowej z luksferów - wymianę drzwi zewnętrznych aluminiowych - wykonanie zadaszenia nad wejściem do piwnicy w konstrukcji stalowej ze stali nierdzewnej, krytego z poliwęglanu litego przezroczystego - malowanie balustrad przy schodach zewnętrznych - docieplenie stropodachu metodą nadmuchu granulatu wełny mineralnej „ekofiber” grubości 20 cm - wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2 Roboty elektryczne: - wykonanie okablowania oświetlenia zewnętrznego - montaż lamp oświetlenia zewnętrznego - wykonanie okablowania instalacji dzwonkowej z montażem dzwonka - wykonanie uziomu otokowego wokół budynku - wymiany zwodów pionowych instalacji odgromowej - wykonanie pomiarów instalacji odgromowej i elektrycznej 3 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: - demontaż istniejącej instalacji c.o w budynku dydaktycznym – przewody , grzejniki wraz z armaturą Uwaga : Metalowe materiały z rozbiórki jak : rury , zawory i grzejniki zostanę zezłomowane przez szkołę. Do obowiązków Wykonawcy należy wszystkie te materiały wynieś z budynku i zmagazynować na placu szkolnym oraz sporządzić protokół przekazania zdemontowanych urządzeń. - wykonanie koniecznych bruzd oraz przebić przez stropy i ściany z zamurowaniem i wykonaniem tynków - montaż rur TECE flex PE-Xc/AL/PE łączonych przez zgrzewane i zaciskowe kształtki systemowe.(lub równoważnych) zgodnie z częścią rysunkową projektu - montaż grzejników stalowych typu Cosmo NOVA zintegrowanych KV z podejściami od spodu grzejników firmy VNH (lub równoważne) zgodnie z częścią rysunkową projektu - w pomieszczeniach mokrych montaż grzejników Cosmo NOVA zintegrowanych Kvo (dodatków zabezpieczone antykorozyjnie przez cynkowanie) z podejściami od spodu grzejników firmy VNH (lub równoważne) zgodnie z częścią rysunkową projektu - montaż armatury odcinającej i regulującej tj: zaworów odcinających o średnicy od Dn 15mm do Dn 50 mm zaworów odcinających powrotnych o średnicy Dn 15 mm zestawów przyłączeniowych do grzejników zasilanych dolne głowic termostatycznych automatycznych odpowietrzników z zaworem stopowym - próby szczelności i regulacja instalacji c.o. - wykonanie izolacji rurociągów - wykonanie tynków uzupełniających we wnękach grzejnikowych - wykonanie malowania uzupełniającego w wnękach grzejnikowych i na tynkach uzupełniających - wywóz i utylizacja gruzu , złomu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Uwaga : Zamawiający nie przewiduje remontu pomieszczeń w zakresie malowania i wymiany podsadzek . W związku z tym w trakcie wykonywania wymiany centralnego ogrzewania Wykonawca powinien zabezpieczyć ściany i posadzkę. 4 Kotłownia : Modernizacja istniejącej kotłowni obejmuje : - wymianę istniejących kotłów atmosferycznych na dwa nowe kotły stalowe kondensacyjne niskotemperaturowe typu VIESSMANN VITOCROSSAL 300 CU3A o mocy 60 kW z regulatorem kotłowym typu VITOTRONIC 200 ( lub równoważne) o średnicy Dn180mm ze stali nierdzewnej przewodu spalinowego dn 100 mm i zabudowanie podejścia do kotłów przewodami spalinowo-powietrznymi dn 150/100 mm (należy zastosować elementy systemu kominowego firmy VIESSMANN ) - lub równoważne - montaż pionowego zasobnika cwu VITOCELL o poj. 300 dm3 - przebudowę podejść z rur stalowych czarnych - montaż armatury odcinającej i regulującej : zaworów kulowych , zaworów bezpieczeństwa , termometrów, manometrów , naczynia wzbiorczego , - montaż układu mieszająco – pompowego - rozbudowę rozdzielaczy c.o. - malowanie rur instalacji c.o. - malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów - założenie izolacji - dopasowanie podejść gazowych do nowych kotłów c.o. - serwis zamontowanych urządzeń w okresie wskazanym przez wykonawcę . Serwis powinien obejmować w szczególności : •okres nie krótszy niż 3 lata ( zgodnie z udzieloną gwarancją) •koszt dojazdu do kotłowni w okresie serwisowania • naprawę lub wymianę na nowe niesprawnych urządzeń •długość czasu w jakim zostanie naprawiona usterka - max - 48 godzin •zapewnienie urządzeń zastępczych na czas naprawy • dostarczenie do Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. 121 każdego roku serwisowego do 15 września protokołu z przeglądu rocznego i przygotowania kotłów c.o. do sezonu grzewczego. - odbiór kominiarski - dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego - przeszkolenie pracowników szkoły - wykonanie próby szczelności z regulacją centralnego ogrzewania w budynku szkoły i łączniku z zapleczem hali namiotowej - przebudowę instalacji kominowej przez zamontowanie w istniejących przewodach kominowych o średnicy Dn180mm ze stali nierdzewnej przewodu spalinowego dn 100mm i zabudowanie podejścia do kotłów przewodami spalinowo - powietrznymi dn 150/100mm. UWAGA: a) Jeżeli Wykonawca chce wykonać modernizację kotłowni z urządzeń równoważnych do urządzeń zastosowanych w projekcie powinien załączyć w ofercie zgodę projektanta na tę zamianę wraz z jego oświadczeniem , że proponowane urządzenia są równoważne z zaprojektowanymi. b) Kotły z demontażu ( na odzysk) należy przewieź do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Studzienicach i wnieść do kotłowni – koszt transportu i wniesienia należy uwzględnić w ofercie. Adres dostawy : 43-215 Studzienice ul. K. Szewczyka 74 2.5 Instalacja wodno - kanalizacyjna: Roboty obejmują : 2.5.1 Wymianę instalacji kanalizacyjnej w sanitariatach w zakresie: - demontażu pionów kanalizacyjnych , podejść pod urządzenia demontażu urządzeń sanitarnych : muszli , pisuarów, umywalek i kratek ściekowych - wymiany pionów kanalizacyjnych - wymiana podejść kanalizacyjnych - montaż nowych urządzeń : muszli ustępowych , pisuarów 2.5.2 Wymiana instalacji zimnej wodnej i cwu w zakresie : - demontaż rurociągu , armatury - montaż instalacji wodnej z rur polipropylenowych łączonych metodą zgrzewania z wykonaniem podejść - montaż armatury 2.5.3 instalacja wodociągowa p.poż - demontaż instalacji z rur stalowych - demontaż skrzynki hydrantowej wraz z wyposażeniem - wykonanie nowej instalacji z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 25-50 mm - montaż skrzynek hydrantowych wraz z wyposażeniem p.poż o średnicy fi 25mm zabudowanych w szafkach stalowych naściennych wyposażonych w zawór hydrantowy z wężem półsztywnym o długości 30mb i prądownicę, hydranty należy wbudować w pionowe szachty prowadzone od posadzki do stropu kondygnacji. - malowanie rur - wykonanie prób szczelności i wydajności hydrantów 2.5.4 Roboty budowlane towarzyszące przy wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnej obejmują: - skucie istniejących płytek - wykonanie tynków kat. II - skucie posadzki z płytek - wykucie i zamurowanie przebić przez ściany i stropy i bruzd wraz z uzupełnieniem tynków - licowanie ścian płytkami w dwóch kolorach - wykonanie posadzki z płytek gresowych - wywóz i utylizacja gruzu i materiałów z odzysku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.6 Sporządzenie powykonawczego audytu energetycznego. 2.7 Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych 2.8 Prowadzenie na bieżąco dokumentacji fotograficznej prowadzonych robót ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikowych . Koszt dokumentacji fotograficznej Wykonawca powinien ująć w cenie oferty. 2.9 Sporządzenie tablicy informacyjnej 2 szt. wg wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach