Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach

Urząd Gminy w Kruklankach ogłasza przetarg

  • Adres: 11612 Kruklanki, ul. 22 Lipca
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 217 002 , fax. 874 217 002
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kruklankach
    ul. 22 Lipca 10
    11612 Kruklanki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 217 002, fax. 874 217 002
    REGON: 53564600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach” zostało podzielone na 2 części: 1.1. Część nr 1- roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynków Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach, w ramach których zostaną wykonane następujące roboty: 1.1.1. termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kruklankach, polegająca w szczególności na: 1.1.1.1. wymianie starych okien i drzwi zewnętrznych, 1.1.1.2. dociepleniu ścian zewnętrznych starej części budynku, 1.1.1.3. dociepleniu stropu strychu starej części budynku, 1.1.1.4. dociepleniu stropodachu nowej części budynku, 1.1.1.5. dociepleniu ścian zewnętrznych nowej części budynku (bez klatki schodowej), 1.1.1.6. dociepleniu ścian zewnętrznych piwnic przy gruncie starej części budynku oraz ścian fundamentowych nowej części budynku, 1.1.2. termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruklankach, polegająca w szczególności na: 1.1.2.1. wymianie starych okien i drzwi zewnętrznych, 1.1.2.2. dociepleniu ścian zewnętrznych, 1.1.2.3. dociepleniu stropu strychu górnego, 1.1.2.4. docieplenie ścian zewnętrznych piwnic przy gruncie, 1.1.2.5. docieplenie połaci dachowej, 1.1.2.6. wymianie połaci dachowej, 1.1.3. termomodernizacja budynku sali gimnastycznej w Kruklankach polegająca w szczególności na: 1.1.3.1. wymianie starych okien i drzwi zewnętrznych oraz instalacji wentylacji, 1.1.3.2. dociepleniu stropu strychu, 1.1.3.3. dociepleniu ścian zewnętrznych, 1.1.3.4. docieplenie połaci dachowej, 1.1.3.5. wymianie połaci dachowej 1.1.4. remont dachu Urzędu Gminy w Kruklankach polegający w szczególności na: 1.1.4.1. robotach rozbiórkowych, 1.1.4.2. robotach murowych- kominy, 1.1.4.3. wymianie połaci dachowej, 1.1.4.4. wykonaniu instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót. 1.2. Część nr 2- roboty budowlane i instalacyjne polegające na wymianie instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach, w ramach których zostaną wykonane następujące roboty: 1.2.1. remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Gminy w Kruklankach, polegający w szczególności na: 1.2.1.1. wymianie rur c.o. w starej części budynku, 1.2.1.2. montażu nowych grzejników płytowych, 1.2.1.3. instalacji zaworów termostatycznych przy grzejnikach, 1.2.1.4. instalacji automatycznych odpowietrzników na pionach, 1.2.1.5. montażu kotła c.o. 1.2.2. remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruklankach, polegający w szczególności na: 1.2.2.1. kompletnej wymianie rur c.o., 1.2.2.2. montażu nowych grzejników i podłączenie 2 szt. istniejących, 1.2.2.3. instalacji zaworów termostatycznych przy grzejnikach, 1.2.2.4. instalacji automatycznych odpowietrzników na pionach, 1.2.2.5. montażu kotła c.o. 1.2.3. remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sali gimnastycznej w Kruklankach, polegający w szczególności na: 1.2.3.1. kompletnej wymianie rur c.o., 1.2.3.2. montażu nowych grzejników, 1.2.3.3. instalacji zaworów termostatycznych przy grzejnikach, 1.2.3.4. instalacji automatycznych odpowietrzników, 1.2.3.5. instalacji wywietrznika dachowego, 1.2.3.6. montażu kotła c.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Część nr 1 zamówienia: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł.) 1.2. Część nr 2 zamówienia: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł.) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert z dopiskiem w tytule której części dotyczy. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. w pieniądzu na konto w BS Węgorzewo o/Kruklanki 48 9348 0000 0397 0931 2000 0010. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na składanie ofert, 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty, 3.3. w gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 3.5. w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) -oryginał należy dołączyć do oferty. 4. Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a.; 4.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1) formularz oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Pisemne zobowiązanie w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzona jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach