Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia poprzez modernizację części sieci oświetleniowej w Częstochowie

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Legionów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95 , , fax. 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
    Legionów 52
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95 , , fax. 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95
    REGON: 15030984700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzd.czest.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia poprzez modernizację części sieci oświetleniowej w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja części sieci oświetleniowej na terenie miasta Częstochowy obejmuje wymianę starych nieefektywnych opraw z sodowym źródłem światła na nowoczesne energooszczędne oprawy typu LED w ilości 549szt. UWAGA: Oprawa oświetleniowa musi posiadać możliwość montażu bezpiecznika aparatowego (radiowego) na wejściu zasilania. Część obwodów objętych wymianą opraw posiada słupy bezwnękowe (system promenada) nie wyposażone w tabliczki bezpiecznikowe oraz bezpiecznik lampy. Montaż tego zabezpieczenia nie może powodować utraty gwarancji na oprawę. Na modernizowanym obwodzie Al. Jana Pawła II w celu ujednolicenia formy całego ciągu oświetleniowego kształt oprawy musi być zbliżony do formy oprawy zastosowanej na pozostałych słupach stanowiących własność Tauron Nowe Technologie S.A. Zamawiający wymaga aby sumaryczna wartość mocy zainstalowanej proponowanych opraw LED dla wszystkich 549 punktów świetlnych nie przekraczała wartości maksymalnej tj. 38,05kW. Po wykonaniu robót modernizacyjnych oświetlenia, a przed ich końcowym odbiorem Zamawiający zleci niezależnemu podmiotowi wykonane pomiarów parametrów oświetleniowych (luminancję jezdni dla określonych klas ulic) dla 5 dowolnie wybranych zmodernizowanych obwodów w celu potwierdzenia uzyskania parametrów fotometrycznych założonych w dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą obliczeń fotometrycznych oferowanych opraw LED dla wszystkich modernizowanych obwodów. Obliczenia mają potwierdzać spełnienie wymagań Zamawiającego opisanych szczegółowo w dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia poprzez modernizację części sieci oświetleniowej w Częstochowie. Szczegółowy opis oprawy oświetleniowej stanowi załączniku nr 11 do SIWZ . Zamawiający żąda udostępnienia danych technicznych oraz właściwości oferowanych opraw - rozsyłu światła opraw oświetleniowych - całej bryły światłości w formie wydruku oraz w formie bazy danych umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych drogi w ogólnie dostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń w formacie eulumdat (.Ldt). Wykonawca zobowiązany jest złożyć w siedzibie Zamawiającego: - dokumenty wydane przez producenta (w języku polskim) potwierdzający spełnianie parametrów techniczno-użytkowych (zgodnie z wymaganymi parametrami określonymi w Szczegółowym opisie oprawy oświetleniowej stanowiącym załączniku nr 11 do SIWZ) zaproponowanych urządzeń równoważnych w stosunku do opraw w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji (karty katalogowe opraw) - wraz z ofertą; - deklaracje zgodności wyrobów z obowiązującymi normami przenoszącymi normy europejskiej - wraz z ofertą; - próbki opraw do wglądu - po 1 szt. każdego typu z opraw przewidzianych przy realizacji zamówienia – na wezwanie. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 84 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesiące od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych. Zadanie przewidziane do współfinansowania przez Unię Europejską w ramach poddziałania 4.5.2 Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie RIT Subregionu Północnego, Oś priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) W zakresie zastosowania art. 29. ust 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeksu pracy osób wykonujących następujące czynności: elektroinstalacyjne. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy-Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy-Pzp: 1 OŚWIADCZENIA WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: PRÓBKI, OPISY PRODUKTÓW, DEKLARACJE - Próbki, opisy produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w siedzibie Zamawiającego: - dokumenty wydane przez producenta (w języku polskim) potwierdzający spełnianie parametrów techniczno-użytkowych (zgodnie z wymaganymi parametrami określonymi w Szczegółowym opisie oprawy oświetleniowej stanowiącym załączniku nr 11 do SIWZ) zaproponowanych urządzeń równoważnych w stosunku do opraw w posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji (karty katalogowe opraw) - wraz z ofertą; - deklaracje zgodności wyrobów z obowiązującymi normami przenoszącymi normy europejskiej - wraz z ofertą; - próbki opraw do wglądu - po 1 szt. każdego typu z opraw przewidzianych przy realizacji zamówienia – na wezwanie. Inne wymagane dokumenty: 1. KLAUZULA INFORMACYJNA - RODO - Należy wypełnić, podpisać przez osobę (osoby) uprawnione i w oryginale złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 4. 2. DRUK OFERTA - Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 8. 3. PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 ustawy-Pzp.- Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 4. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 5. OŚWIADCZENIE O ZATRUDNIANIU OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ - Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Załącznik nr 9. Złożyć w dniu składania ofert. 6. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE PROTOKOŁU ORAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO PROTOKOŁU - Załącznik nr 10. Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej (nie należy załączać do oferty). 7. KOSZTORYSY OFERTOWE - Należy przedłożyć kosztorysy ofertowe w formie uproszczonej wraz z odrębnym wykazem czynników cenotwórczych (R, Kp, Z, M, S) wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, które powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione wraz z ofertą w dniu składania ofert. 8. SZCZEGÓŁOWY OPIS OPRAWY OŚWIETLENIOWEJ - Stanowi załącznik nr 11 (nie należy załączać do oferty) 9. WZÓR UMOWY - Stanowi załącznik nr 12 do siwz (nie należy załączać do oferty). 10. OBLICZENIA FOTOMETRYCZNE OFEROWANYCH OPRAW LED - Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą obliczeń fotometrycznych oferowanych opraw LED dla wszystkich modernizowanych obwodów. Obliczenia mają potwierdzać spełnienie wymagań Zamawiającego opisanych szczegółowo w dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia poprzez modernizację części sieci oświetleniowej w Częstochowie. Szczegółowy opis oprawy oświetleniowej stanowi załączniku nr 11 do SIWZ. Zamawiający żąda udostępnienia danych technicznych oraz właściwości oferowanych opraw - rozsyłu światła opraw oświetleniowych - całej bryły światłości w formie wydruku oraz w formie bazy danych umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych drogi w ogólnie dostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń w formacie eulumdat (.Ldt).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach