Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej oraz ograniczenie niskiej emisji w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w systemie zaprojektuj i wybuduj, obejmująca Etap III - Termomodernizacja budynku internatu z przybudówką oraz budynku Sali gimnastycznej wraz z częścią mieszkalną

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej oraz ograniczenie niskiej emisji w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w systemie zaprojektuj i wybuduj, obejmująca Etap III - Termomodernizacja budynku internatu z przybudówką oraz budynku Sali gimnastycznej wraz z częścią mieszkalną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej oraz ograniczenie niskiej emisji w budynkach Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, dz. Nr 82/35. Zamówienie realizowane będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. ETAP III obejmuje termomodernizację budynku internatu oraz budynku sali gimnastycznej wraz z częścią mieszkalną. W zakres ww. prac wchodzi: 1) Opracowanie projektu budowlanego: a) Uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień, badań, w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej zgodnie z załączonym programem funkcjonalno – użytkowym. b) Uzyskanie wszelkich warunków, opinii, decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień, badań, w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i uzyskanie opinii konserwatorskiej. c) Opracowanie projektu budowlanego zatwierdzonego przez zamawiającego zgodnie z załączonymi analizami technicznymi. d) Opracowanie i uzgodnienie z inwestorem projektów wykonawczych. e) Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowo –kosztorysowej f) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. g) Dokumentacja powinna zostać sporządzona w 5 egz. + wersja elektroniczna CD. h) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie to wymagane) i wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Na podstawie opracowanej dokumentacji wykonanie wszystkich robót budowlanych, obejmujące przede wszystkim: W budynku internatu z przybudówką obejmuje między innymi : a) przygotowanie terenu pod roboty budowlane, b) wymianę stolarki okiennej w budynku wraz z lukarnami- stolarka z nawietrznikami, c) wymianę drzwi zewnętrznych (11 szt.), d) ocieplenie ścian zewnętrznych, e) wykonanie tynków zewnętrznych i cienkowarstwowych, f) wymianę parapetów, g) przełożenie rur spustowych od rynien, h) roboty budowlane, w tym; tynkarskie, blacharskie, malarskie związane z pracami termo modernizacyjnymi, i) wykonanie opaski wokół budynku: betonowej lub żwirowej. W sali gimnastycznej z częścią mieszkalną, obejmuje między innymi : a) przygotowanie terenu pod roboty budowlane, b) wymianę stolarki okiennej w sali gimnastycznej, c) ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, d) montaż wentylacji mechanicznej sali gimnastycznej poprzez zastosowanie wentylacji nawiewno-wywiewnej z rekuperacją, e) modernizację węzła cieplnego, (wykonanie osłon/obudowy izolacyjnej istniejącego wymiennika na co i c.w.u wraz z montażem instalacji automatyki pogodowej sterującą pracą węzła, f) roboty budowlane, w tym tynkarskie, blacharskie, malarskie związane z pracami termo modernizacyjnymi. W/w zakres przedsięwzięcia należy wykonać zgodnie z wymaganiami szczegółowymi zawartymi w pkt. 1.3.2; 1.3.3; 1.3.4; 1.3.5; 1.3.6; 1.3.7 Programu funkcjonalno-użytkowego oraz wydanymi decyzjami i opiniami właściwych organów, w tym dotyczących dokonania przeglądów budynku pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy) przed przystąpieniem do robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określony został w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6.1 do niniejszej SIWZ. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5.1 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z : 1) Roboty organizacyjne przy realizacji budowy (montaż rusztowań, prace porządkowe, zabezpieczające), 2) Wymiana stolarki okiennej i parapetów, 3) Prace tynkarskie, blacharskie, malarskie, 4) Wykonanie ocieplenia w systemie lekko mokrym (klejenie i kołkowanie styropianu, wykonanie tynków cienkowarstwowych, malowanie elewacji), 5) montaż wentylacji , ocieplenia stropu wełną mineralną. Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będące wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach