Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej na terenie Gminy Gorzkowice

Gmina Gorzkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-350 Gorzkowice, Szkolna 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446818006 , fax. 446818006
  • Data zamieszczenia: 2022-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzkowice
    Szkolna 3
    97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie
    tel. 446818006, fax. 446818006
    REGON: 590647871
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej na terenie Gminy Gorzkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania dotycząca dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na budynku SUW w Szczukocicach, SUW w Gorzkowicach oraz budynku Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach w ramach realizowanego projektu pn.: „Poprawa efektywności energetycznej na terenie Gminy Gorzkowice” realizowanego przy udziale środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.4.2. Postępowanie obejmuje:1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 22,44 kWp na budynku Szkoły podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorzkowicach montowana na dachu budynku,2) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 48,96 kWp na budynku SUW w Gorzkowicach montowana na gruncie,3) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 48,96 kWp na budynku SUW w Szczukocicach montowana na gruncie.4.3. Instalacje fotowoltaiczne składać się będą z następujących elementów:1) moduły fotowoltaiczne,2) optymalizatory,3) inwertery,4) instalacja solarna prądu stałego,5) trójfazowa instalacja elektryczna prądu przemiennego,6) instalacja przeciwprzepięciowa i odgromowa,7) konstrukcje wsporcze dla paneli,8) wyłącznik p.poz.UWAGA. Zamawiający dopuszcza zmianę jednostkowych mocy paneli zastosowanych w dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem, iż minimalna sumaryczna moc poszczególnych mikroinstalacji musi zgadzać się z dokumentacją projektową. W przypadku zmiany paneli fotowoltaicznych Wykonawca przedstawi projekt zamienny projektowanej instalacji do akceptacji Zamawiającego.4.4. Szczegółowy zakres prac (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna branży elektrycznej wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej16 8973 0003 0060 0060 0071 0811z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.13.2022”.12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisamii powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …. do dnia …”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje) należycie: co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 10 kWp i wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy zł).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobę (pełniącą funkcję Koordynatora technicznego branży elektrycznej) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienia w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.2) Wykonawca powinien w wykazie dostaw wyraźnie określić zakresi wartość oraz zakres dostaw, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.3) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.4) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawemdla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumiesię uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcjiw budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje technicznew budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodniez treścią decyzji o ich nadaniu.5) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach