Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej na obiektach publicznych Gminy Rudnik” Umowa o przyznanie pomocy nr UDA-RPSL.04.01.03.02-24-017H/19-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014– 2020.Oś Priorytetowa IV„Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna” Działanie4.3„Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej”Poddziałanie 4.3.2„Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT - Numer sprawy ZP.271.4.2020

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 106 428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    ul. Kozielska 1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 324 106 428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 27625852300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej na obiektach publicznych Gminy Rudnik” Umowa o przyznanie pomocy nr UDA-RPSL.04.01.03.02-24-017H/19-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014– 2020.Oś Priorytetowa IV„Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna” Działanie4.3„Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej”Poddziałanie 4.3.2„Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT - Numer sprawy ZP.271.4.2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian, stropów i ścian fundamentowych dla budynków publicznych podległych Gminie Rudnik.W ramach przedmiotu zamówienia (inwestycji) o której mowa w pkt 3.1 SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 zadania częściowe. a) Zadanie częściowe nr 1 obejmuje: „Docieplenie ścian, stropów i ścian fundamentowych budynku OSP Gamów ul. Długa 60, 47-411 Gamów „ - działka nr 232/5. b) Zadanie częściowe nr 2 obejmuje:„Docieplenie ścian, stropów i ścian fundamentowych budynku świetlicy wiejskiej w Grzegorzowicach, ul. Powstańców Śląskich 31B, 47- 411 Grzegorzowice” - działka 336/3 . c) Zadanie częściowe nr 3 obejmuje:„Docieplenie ścian, stropów i ścian fundamentowych budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Szonowicach ul. Słowackiego 7, 47- 415 Szonowice” - działka 68/5 . Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Miejsce wykonania zamówienia : Gmina Rudnik, powiat raciborski, województwo śląskie. Obiekty nie są objęte opieką konserwatora zabytków. 3.2.1Zadanie częściowe nr 1 dot.„Docieplenie ścian, stropów i ścian fundamentowych budynku OSP Gamów ul. Długa 60, 47-411 Gamów” - na działce nr 232/5. Zakres robót obejmuje: Powierzchnia zabudowy- 119,6m², Kubatura 502,3 m³ 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS70 grubości 16 cm., ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 5 cm., λ = 0,035. 2. Ocieplenie cokołu styropianem XPS grubości 10 cm., λ = 0.032 ( izolacja przeciwwilgociowa KMB, folia kubełkowa na ścianie zewnętrznej podziemnej). 3. Ocieplenie dachu styropapą do zastosowania na dachach płaskich grubości 15 cm., λ = 0,032. 4. Demontaż obróbek blacharskich i wykonanie nowych z blachy ocynkowanej powlekanej. 5. Wymiana parapetów zewnętrznych na nowe z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,55 mm. 6.Wymiana rynien i rur spustowych na nowe ocynkowane powlekane. 7. Wykonanie opaski chodnikowej z kostki betonowej gr. 6 cm. 3.2.2Zadanie częściowe nr 2 dot. „Docieplenie ścian, stropów i ścian fundamentowych budynku świetlicy wiejskiej w Grzegorzowicach, ul. Powstańców Śląskich 31B, 47- 411 Grzegorzowice – na działce nr 336/3 Zakres robót obejmuje: Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku – 200,9m² Kubatura – 662,97 m³ 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem EPS70 o grubośc16cmλ=0,0335 (ościeża w oknach i drzwiach styropian gr.5cm λ=0,035) 2. Ocieplenie cokołu styropianem XPS gr 10 cm λ=0,032 3. Ocieplenie dachu w części niższej budynku styropapą gr 20 cm. Ocieplenie dachu w części wyższej budynku wełną mineralną gr 25 cm λ=0,032 4.Osuszanie metodą iniekcji krystalicznej oraz izolacja przeciwwilgociowa fundamentów. 5. Wykonanie nowych tynków silikatowo-silikonowych barwionych w masie. 6. Demontaż starych i montaż nowych parapetów z blachy ocynk. powlekanej gr.0,55 mm. 7. Demontaż i montaż istniejących urządzeń znajdujących się na elewacji ( skrzynki gaz i elektryczne, anteny satelitarne ,reklamy itp.) 8. Wymiana rynien i rur spustowych w 100% na nowe ocynk, wykonanie podłączeń na wszystkich rurach deszczowych z rur ciśnieniowych,kielichowych zgodnie z wymaganiami wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej 9. Malowanie krat okiennych 10. Demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej . 11.Wykonanie osuszania fundamentów metodą iniekcji krystalicznej. 12.Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów. 13.Wykonanie opaski betonowej wokół budynku o szerokość 50cm z kostki betonowej gr 6cm. 3.2.3Zadanie częściowe nr 3 dot.„Docieplenie ścian, stropów i ścian fundamentowych budynku samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego ul. Słowackiego 7, 47- 415 Szonowice – na działce 68/5. Zakres robót obejmuje budynek w Szonowicach : Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku – 94,8m² Kubatura – 739,44 m³ 1.Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem EPS70 o grubośc16cmλ=0,0335 (ościeża w oknach i drzwiach styropian gr.5cm λ=0,035) 2. Ocieplenie cokołu styropianem XPS gr 10 cm λ=0,032 3. Ocieplenie dachu w części niższej budynku styropapą gr 20 cm Ocieplenie dachu w części wyższej budynku wełną mineralną gr 25 cm λ=0,032 4.Osuszanie metodą iniekcji krystalicznej oraz izolacja przeciwwilgociowa fundamentów. 5. Wykonanie nowych tynków silikatowo-silikonowych barwionych w masie. 6. Demontaż starych i montaż nowych parapetów z blachy ocynk. powlekanej gr.0,55 mm. 7. Demontaż i montaż istniejących urządzeń znajdujących się na elewacji ( skrzynki gaz i elektryczne, anteny satelitarne ,reklamy itp.) 8. Wymiana rynien i rur spustowych w 100% na nowe ocynk, wykonanie podłączeń na wszystkich rurach deszczowych z rur ciśnieniowych,kielichowych zgodnie z wymaganiami wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej 9. Malowanie krat okiennych 10. Demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej . 11.Wykonanie osuszania fundamentów metodą iniekcji krystalicznej. 12.Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów. 13.Wykonanie opaski betonowej wokół budynku o szerokość 50cm z kostki betonowej gr 6cm. 3.3 Szczegółowy zakres robót dot. zadania częściowego nr I, II, III oraz sposób ich wykonania opisany jest niezależnie dla każdego obiektu w: a) dokumentacji technicznej, która stanowi: • dla części 1 załącznik nr 8a do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.1 • dla części 2 załącznik nr 8b do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.2 • dla części 3 załącznik nr 8c do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.3 b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi: • dla części 1 załącznik nr 9a do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.1 • dla części 2 załącznik nr 9b do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.2 • dla części 3 załącznik nr 9c do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.3 c) Przedmiarze robót, który stanowi: • dla części 1 załącznik nr 10 a do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.1 • dla części 2 załącznik nr 10 b do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.2 • dla części 3 załącznik nr 10 c do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.3 d) Audyt energetyczny, który stanowi • dla części 1 załącznik Nr 11 a do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.1 • dla części 2 załącznik nr 11 b do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.2 • dla części 3 załącznik nr 11 c do SIWZ i dot. obiektu o którym mowa w pkt.3.2.3 3.4 Stosownie do treści art. 30 ust 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje,że wymagania o którym mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 9 a,b,c do SIWZ. 3.5 Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej jeżeli występują są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art.30 ust.5 ustawy, należy do Wykonawcy. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej znaki towarowe,nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem (równoważny) pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia,wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu,Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów,czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych) ,identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar lub produkt–dopuszcza rozwiązania równoważne,należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych,a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia jest opisywany przez odniesienie do norm europejskich ocen technicznych,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty (rozwiązania) równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ- zgodnie z art.30 ust 4 i 5 ustawy Pzp. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, a nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania(arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013r. (syg.akt:KIO 2315/13). 3.6 Na podstawie art.29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych (tzn. osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę) w zakresie realizacji zamówienia określonych w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 10a,b,c do SIWZ w zależności od danej części zadania – tj. w szczególności w zakresie termomodernizacji i robót towarzyszących. 3.7 Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3.8 Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy do przedłożenia Zamawiającemu: pisemnego oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę – według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy. Wymóg ten nie dotyczy robót wykonywanych bezpośrednio przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski, Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. 3.8.1Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub ,Podwykonawcy, przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu: 1) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określonych w przedmiarach robót 2) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osób (tj. wskazanych w załączniku nr 3 innymi osobami lub osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania w zakresie pkt 3.6. 3) Zmiana wykazu osób o których mowa w pkt 2, nie wymaga aneksu do umowy. Wykonawca przedstawia jedynie korektę list osób oddelegowanych do wykonania niniejszej umowy do wiadomości Zamawiającego . 3.8.2Nieprzedłożenie przez wykonawcę, lub podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy) w terminie wskazanym w pkt 3.8 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 3.8.3Pozostałe wymagania określone zostały we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik 7a dla części 1, 7b dla części 2, 7c dla części 3 SIWZ. 3.9Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy (tj. 3lata) licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego danego zadania. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji,krótszy niż 36 miesięcy (tj. 3lata) zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. Okres udzielonej gwarancji stanowi w niniejszym postępowaniu - kryterium oceny ofert. 3.10 Wykonawca, wskaże w ofercie część zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.22a w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust.1 b. 3.11 Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcy lub podwykonawcom wykonania części przedmiotu zamówienia. 3.12 Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 4 i 9 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 7a dla części 1, 7b dla części 2,7c dla części 3. 3.13 Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.14 Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu . a) Klauzula o następującej treści: W przypadku niezapłacenia przez Wykonawcę wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy za wykonane przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę roboty,Zamawiający (Inwestor) zapłaci Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy żądaną kwotę wynagrodzenia, jednakże nie wyższą, niż kwota wynikająca z obmiaru robót wykonanych przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, zatwierdzonego przez inspektora nadzoru, przy cenach jednostkowych nie wyższych niż ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, stanowiącym część oferty Wykonawcy. b)klauzulę zobowiązującą podwykonawcę do wystawienia faktury bezpośrednio po zakończeniu robót wykonanych w poprzednim miesiącu kalendarzowym. 3.14.1Załącznikiem do umowy o podwykonawstwo musi być: a)Kosztorys zawierający ceny jednostkowe, ilość oraz wartość robót, których wykonanie nastąpi w wyniku zawartej umowy o podwykonawstwo. Przedmiotowy kosztorys, musi być tożsamy z kosztorysem ofertowym złożonym przez Wykonawcę w zakresie numeracji pozycji kosztorysowych, opisu robót, jednostek miary. Ceny jednostkowe za poszczególne pozycje kosztorysowe nie mogą być wyższe niż ceny jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy, a ilość jednostek w poszczególnych pozycjach kosztorysowych nie może odbiegać od ilości jednostek w poszczególnych pozycjach kosztorysowych Wykonawcy. b)Umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień uzależniających uzyskanie przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę płatności od Wykonawcy od dokonania przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy płatności za roboty wykonane przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, c) warunkujących podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dokonanie zwrotu kwot zabezpieczenia przez Wykonawcę od zwrotu zabezpieczenia na rzecz Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.15 Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, jeżeli Zamawiający określa takie informacje . Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi w przypadku gdy: a) wartość umowy o podwykonawstwo jest mniejsza niż 0,5 % wartości umowy zawartej w sprawie zamówienia publicznego. 3.16 Wykonawca,który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy,musi wskazać w ofercie, jaką część (zakres zamówienia)wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać nazwę firmy podwykonawcy(jeżeli są znani).W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców,należy wpisać w formularzu „nie dotyczy”. Jeżeli Wykonawca zostawi nie wypełnione punkty w formularzu ofertowym (tj. puste pola),Zamawiający uzna ,że zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 3.17Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj Dz. U. z 2016poz.1987) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016. poz. 672 z późń.zm.). Gmina Rudnik nie posiada na swoim terenie składowiska odpadów, należy zatem uwzględnić konieczność wywozu odpadów poza teren Gminy Rudnik.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie oferty muszą zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: • Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczę lub dokumentów składanych wraz z ofertą ,chyba,że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U z 2014 r poz.1114 oraz 2016 poz.352) a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą Dla zadania częściowego nr 1 • Formularz ofertowy do SIWZ stanowi - załącznik nr 1a dla części 1, • Oświadczenie (wstępne) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania do SIWZ stanowi załącznik nr 2 a dla części 1, • Oświadczenie (wstępne) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu do SIWZ - stanowi załącznik nr 3a dla części 1, • Kosztorys ofertowy do SIWZ stanowi załącznik nr 10a dla części 1 sporządzony wg zasad opisanych w rozdz. XII SIWZ, • Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, • Zobowiązanie innego podmiotu podmiotu trzeciego na zasobach którego polega Wykonawca –do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia do SIWZ stanowi załącznik 5a dla części 1 - jeśli dotyczy. Dla zadania częściowego nr 2 • Formularz ofertowy do SIWZ stanowi - załącznik nr 1b dla części 2, • Oświadczenie (wstępne) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania do SIWZ stanowi załącznik nr 2 b dla części 2, • Oświadczenie (wstępne) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu do SIWZ - stanowi załączniknr 3b dla części 2, • Kosztorys ofertowy do SIWZ stanowi załącznik nr 10b dla części 2 sporządzony wg zasad opisanych w rozdz. XII SIWZ, • Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy • Zobowiązanie innego podmiotu podmiotu trzeciego na zasobach którego polega Wykonawca –do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia do SIWZ stanowi załącznik 5b dla części 2- jeśli dotyczy Dla zadania częściowego nr 3 • Formularz ofertowy do SIWZ stanowi - załącznik nr 1c dla części 3, • Oświadczenie (wstępne) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania do SIWZ stanowi załącznik nr 3 c dla części 3, • Oświadczenie (wstępne) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu do SIWZ - stanowi załączniknr 3c dla części 3, • Kosztorys ofertowy do SIWZ stanowi załącznik nr 10c dla części 3 sporządzony wg zasad opisanych w rozdz. XII SIWZ, • Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy • Zobowiązanie innego podmiotu podmiotu trzeciego na zasobach którego polega Wykonawca –do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia do SIWZ stanowi załącznik 5c dla części 3 - jeśli dotyczy Uwaga: 6.1.3W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia określone w pkt 6.1.1 i 6.1.2 (zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie . Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia(zgodnie z art.25a ust.6) ustawy Pzp). 6.1.4Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w składanych przez siebie oświadczeniach określonych w pkt 6.1.1 i 6.1.2 - zgodnie z art.25 a ust.3 ustawy Pzp. 6.1.5 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w składanych przez siebie oświadczeniach określonych w pkt 6.1.1 i 6.1.2 (zał. Nr 2 i 3 do SIWZ)- zgodnie z art.25a ust.5 ustawy Pzp. 6.2 Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – jeżeli dotyczy. 6.2.1W przypadku podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do podpisywania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypis z Krajowego rejestru sądowego ) - pełnomocnictwo do podpisywania oferty. 6.2.2W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ustawy Pzp). 6.11 DOKUMENTY DOTYCZĄCE PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca w w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji (o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp), dot. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach