Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku mienia gminnego ulica Rynek 11 w Makowie Podhalańskim.

Gmina Maków Podhalański ogłasza przetarg

  • Adres: 34-220 Maków Podhalański, Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 97 00, , fax. 33 874 97 51
  • Data zamieszczenia: 2020-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków Podhalański
    Szpitalna 3
    34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 33 874 97 00, , fax. 33 874 97 51
    REGON: 55215849630000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ummakowpodhalanski,m,330581,2020.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku mienia gminnego ulica Rynek 11 w Makowie Podhalańskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku mienia gminnego mieszczącego się w Makowie Podhalańskim przy ul. Rynek 11 poprzez głęboką modernizację systemu grzewczego, wymianę instalacji c.o. i c.w.u., wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę pokrycia dachu wraz z jego wzmocnieniem, montaż paneli fotowoltaicznych wraz z wymianą lamp oświetlenia wewnętrznego. 1.1 Zakres prac obejmuje: Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na poprawie efektywności energetycznej oraz ekologicznej budynku mienia gminnego mieszczącego się w Makowie Podhalańskim ul. Rynek 11, nr ewid. działki 5808. Prace obejmują modernizację wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz c.w.u. wymianę systemu grzewczego poprzez usunięcie pieca na paliwo stałe i budowa nowej kotłowni gazowej wraz z przyłączem gazowym do pieca kondensacyjnego na gaz ziemny, wymianę stolarki okiennej na nowe zespolone okna o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 [W/(m x K)], wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku nie gorszym niż U = 1,3 [W/m x K)]. Zadanie obejmuje również wymianę pokrycia dachu wraz z jego wzmocnieniem z blachy na dachówkę ceramiczną oraz montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 9,8 kW, przebudowa skrzynki elektrycznej rozdzielczej wraz z wymianą lamp oświetlenia wewnętrznego na oświetlenia energooszczędne typu LED. 1.2 Podstawowe parametry budynku objętego przedmiotem zamówienia: 1. powierzchnia zabudowy wg PN-ISO 9836 – 339,66 m2 2. powierzchnia użytkowa – 724,15,0 m2 3. wysokość budynku – 13,50 m 4. liczba kondygnacji – 2 (dwie) nadziemne i 1 (jedna) podziemna 5. kubatura budynku wg PN-ISO 9836 – 5072 m3 6. szerokość – 23,78 m 7. lokalizacja inwestycji – działki o nr ewidencyjnym 5808 jednostka ewidencyjna Maków Podhalański. 1.3 Zakres robót obejmuje: 1. Roboty budowlane: a) Roboty rozbiórkowe b) Ocieplenie stropodachu wraz z wykonaniem podestu technicznego c) Roboty murowe d) Wymiana pokrycia dachu wraz z jego wzmocnieniem e) Wymiana stolarki okiennej na nową zespoloną o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 [W/(m x K)] f) Wymiana stolarki drzwi wejściowych g) Roboty murarskie i wykończeniowe wewnątrz pomieszczeń kotłowni 2. Instalacje centralnego ogrzewania, c.w.u. i kotłownia: a) Roboty rozbiórkowe b) Wykonanie kompletnej kotłowni z piecem gazowym kondensacyjnym c) Wykonanie instalacji c.o. wewnątrz budynku d) Instalacja elektryczna wewnątrz kotłowni e) Instalacja wodociągowa 3. Instalacje elektryczne: a) Demontaż starych opraw oświetlenia wewnętrznego b) Roboty montażowe energooszczędnego oświetlenia wewnętrznego typu LED c) Wykonanie projektu wraz z wszystkimi uzgodnieniami oraz montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,8 kW d) Przebudowa wewnętrznej skrzynki elektrycznej rozdzielczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej załączonych do SIWZ. Wykonawca wybrany do realizacji zadnia winien zastosować właściwe materiały umożliwiające osiągnięcie właściwych założeń energetycznych, estetycznych i funkcjonalnych budynku wynikających z opracowanego i zatwierdzonego audytu energetycznego oraz obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych. Dokumentacja prowadzonego postępowania może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego, w celu osiągnięcia rezultatów projektu. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed terminem składania ofert, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna może odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 13:00. Jednocześnie informuje się Wykonawców, że w czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielać żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą trybu udzielania wyjaśnień treści SIWZ. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a. wykonanie dokumentacji powykonawczej zadania dla poszczególnych branż w porozumieniu z Kierownikiem budowy, b. wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań oraz sprawdzeń, c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp, d. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców pobliskich domów oraz zakładów pracy, e. wykonanie powykonawczo pomiarów natężenia oświetlenia wewnętrznego w poszczególnych pomieszczeniach, f. dostarczenie Zamawiającemu wszystkich niezbędnych, wymaganych prawem dokumentów, uzgodnień oraz pozwoleń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.). 2. Ustala się wadium: dla całości przedmiotu zamówienia w kwocie 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Dla CZĘŚCI Nr 1 przedmiotu zamówienia w kwocie 9 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100) Dla CZĘŚCI Nr 2 przedmiotu zamówienia w kwocie 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Dla CZĘŚCI Nr 3 przedmiotu zamówienia w kwocie 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2.1 Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2.2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. 2.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 2.5 Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim Nr 75 8799 0001 0010 0100 0114 0002. Tytuł wpłaty: „Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr ZP.271.1.11.2020”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1). jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 5 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawach rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanej dalej „Rozporządzeniem” składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentowania lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania tej osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione nie wcześniej niż w terminie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: a. wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w Rozporządzeniu w pkt 2 p.pkt 1-5. b.dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. c. w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, d. umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach