Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych budynku Urzędu Gminy Kodeń i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kodniu

Gmina Kodeń ogłasza przetarg

  • Adres: 21-509 Kodeń, 1 Maja 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833754155
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kodeń
    1 Maja 20
    21-509 Kodeń, woj. lubelskie
    tel. 833754155
    REGON: 030237569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkoden.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych budynku Urzędu Gminy Kodeń i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kodniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa zewnętrznej windy oraz remont budynku Urzędu Gminy Kodeń i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w KodniuBudowa pionowej windy zewnętrznej wraz z wiatrołapem i ze schodami zewnętrznymi o wymiarach 1,83 x 7,09m. Winda bezpośrednio przy ścianie frontowej zachodniej istniejącego budynku Urzędu Gminy Kodeń. Szyb windowy zaprojektowano ze ściany żelbetowej o grubości 24cm, ocieplony wełną mineralną grubości 15cm. Konstrukcję dachu zaprojektowano z drewna. Pokrycie dachu z blachy płaskiej. W ramach inwestycji obok istniejącego budynku usunięcie istniejących schodów zewnętrznych. Platforma o wymiarach 146 x 117cm z panelem sterującym. Podłoga platformy wyłożona szarym gumoleum. Platforma zostanie wyposażona w podświetlany panel sterowania, drzwi przystankowe aluminiowe z szybą. Okna doświetlające szyb windy i wiatrołap. Kolorystyka projektowanej windy zewnętrznej – brązy i szarości.Remont polega na następujących robotach remontowych:Roboty br. architektonicznej:− wykonaniu remontu elewacji wraz z dociepleniem budynku, w tym również nowa izolacja przeciwwilgociowa i cieplna cokołu budynku;− wymiana stolarki okiennej i część stolarki drzwiowej;− likwidacja schodów drewnianych zewnętrznych (zejścia do piwnicy) i wykonanie nowych z kostki betonowej;− likwidacja progów w budynku;− wymiana posadzek w części komunikacyjnej budynku;− wymiana okładzin i balustrad na istniejących schodach;− malowanie pomieszczeń;− wymiana istniejących ścian działowych na nowe z płyty gipsowo kartonowej z wypełnieniem wełną mineralną;− remont łazienek – wymiana posadzek, okładzin ściennych, ścianek działowych.− remont piwnicy – oddzielnie wejścia do piwnicy ścianką i drzwiami, wykonanie posadzek w części pomieszczeń, malowanie, wykonanie okładzin i wymiana balustrad na istniejących schodach, wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i części stolarki drzwiowej wewnętrznej.− Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą konstrukcji dachowej i wykonanie nowego docieplenia stropodachu.Roboty br. sanitarnej:− wymiana grzejników;− wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku;− przebudowa instalacji ze względu na wymianę ścianek działowych i ogólny remont łazienek;− wykonanie dodatkowych wentylatorków w pomieszczeniach sanitarnych.Roboty br. elektrycznej:− wymiana i wyniesienie liczników na zewnątrz budynku;− ułożenie nowego wlz z nowej lokalizacji pomiarów do części budynku remontowanego / nowa instalacja w części budynku;− wykonanie zasilania windy / platformy− instalacja fotowoltaiczna PV;− wykonanie nowego wyłącznika ppoż dla budynku;− wykonanie instalacji odgromowej − wykonanie monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego na komunikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN(słownie: Dziesięć tysięcy 00/100 zł).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:BS Łomazy o/Kodeńnr rachunku: 95 8037 0008 0390 1632 2000 0110z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.721.2.2024”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę, która:a) polegała na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 1500 m3b) miała wartości min. 1 000 000,00 zł (słownie: Jednego miliona złotych) brutto(przez budynek użyteczności publicznej rozumie się budynek o którym mowa w §3 pkt 6) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowalnej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia;DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym rodzaj budynku i jego kubaturę) oraz ich wartość, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).4) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), przez „budowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.5) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach