Przetargi.pl
Budowa świetlic w miejscowościach Kazimierzówka i Głuszczyzna

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 43101998000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlic w miejscowościach Kazimierzówka i Głuszczyzna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków świetlic wiejskich. Zadanie I: Budowa świetlic w miejscowościach Kazimierzówka i Głuszczyzna Świetlica w Kazimierzówce Jest to budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony. Na parterze zlokalizowano salę ogólną, kuchnię, łazienki, część gospodarczą. Świetlicę zlokalizowano na działkach 111/5 i 111/6 w miejscowości Kazimierzówka gmina Głusk. Powierzchnia zabudowy wynosi 237,74m2, powierzchnia użytkowa 199,40m2, kubatura budynku 1378,0m3, wysokość 1,23m, długość 19,80m, szerokość 15,45m. Przedmiotowy budynek zasilany będzie w energię elektryczną poprzez WLZ ze złącza kablowego w linii ogrodzenia, wodę z sieci gminnej, gaz poprzez przyłącze i doziemną instalacją gazową. Ścieki odprowadzane będą przyłączem sanitarnym do bezodpływowego zbiornika. Budynek wyposażony został w wewnętrzne instalację: elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej, C.W.U., centralnego ogrzewania, gazową oraz instalację fotowoltaiczną. W ramach zagospodarowania terenu przewidziano utwardzenie drogi dojazdowej i parkingu dla aut osobowych z kostki brukowej 8cm, na podbudowie z gotowej stabilizacji paskowo-cementowej 20cm MPa, wykonanie trawników ok. 1000m2, wiatę na odpady, ogrodzenie, zewnętrzne oświetlenie drogowe LED, ławki parkowe. Powyższe roboty będą realizowane przy współudziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, działanie „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” Świetlica w Głuszczyźnie Budynek zaprojektowano jako jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony zlokalizowany na działce 478/8 w miejscowości Głuszczyzna, gmina Głusk. Powierzchnia zabudowy 237,7m2, powierzchnia użytkowa 202,4m2, kubatura budynku 1378m3, wysokość 7,13m, długość 19,80m, szerokość 15,45m. Wewnątrz przewidziano pomieszczenia sali głównej, zaplecza socjalnego, sanitariaty, pomieszczenia kuchni i biurowe. Zasilanie w energię elektryczną przewidziano poprzez WLZ eNN YKY 4x10mm2 z istniejącego złącza kablowego w linii ogrodzenia. Doprowadzenie wody przewidziano z projektowanego przyłącza ϕ40 z sieci gminnej, zasilanie gazu poprzez przyłącze, Ścieki odprowadzane będą do zbiorczej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez przyłącze PVC 160. Budynek posiadał będzie instalację: elektryczną, wod-kan, C.O., gazową, fotowoltaiczną. Minimalna moc pojedynczego panelu fotowoltaicznego 290W. Dla obydwu budynków należy przewidzieć wykonanie monitoringu. Powyższe roboty budowlane będą realizowane przy współudziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, działanie „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” Zadanie II: Zagospodarowanie terenu wraz z urządzeniem placu zabaw na działce 478/8 w m. Głuszczyzna W ramach zagospodarowania terenu przewidziano ok. 386m2 utwardzenia z kostki brukowej 8cm, na podbudowie z gotowej stabilizacji paskowo-cementowej 20cm MPa, wykonanie trawników ok. 1153m2, wiatę na odpady, ogrodzenie (ok. 122m), urządzenie placu zabaw. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach adekwatnie do każdego z budynków w następujący sposób: Etap I obejmuje budowę dwóch budynków w następującym zakresie robót: Roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe, podłogi (bez posadzek i cokolików z płytek GRES), ściany budynku (bez licowania ścian płytkami i malowania, kratek wentylacyjnych), stolarkę okienną i drzwiową (bez skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych), stropy, dach, kominy, elewację, opaski z kostki, roboty sanitarne instalacji wod-kan (bez montażu baterii umywalkowych, umywalek, zlewozmywaków, siedzisk, uchwytów, bojlera ustępów), instalację C.O. (bez montażu grzejników i wyposażenia kotłowni), instalację gazową (bez kuchni gazowej z piekarnikiem), roboty elektryczne (bez instalowania opraw oświetleniowych, gniazd i łączników, monitoringu), zagospodarowanie terenu (bez prac porządkowych, siania trawników, dostaw urządzeń placu zabaw, ławek parkowych, koszy na śmieci, stojaków na rowery), wiaty na pojemniki z odpadami. Etap II obejmuję w obydwu budynkach: wykonanie pozostałych robót objętych zakresem zamówienia, a w szczególności: Posadzki i cokoliki z płytek kamionkowych, licowanie ścian płytkami, malowanie, kratki wentylacyjne, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych, roboty sanitarne instalacji wod-kan (montaż baterii umywalkowych, umywalek, zlewozmywaków, siedzisk, uchwytów, bojlera ustępów), instalację C.O. (montaż grzejników i wyposażenia kotłowni), instalację gazową (kuchnia gazowej z piekarnikiem), roboty elektryczne (instalowania opraw oświetleniowych, gniazd i łączników, monitoringu), zagospodarowanie terenu (prac porządkowe, sianie trawników, dostawy urządzeń placu zabaw, ławki parkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery), instalacje fotowoltaiczne. Oraz inne pozostałe roboty nie ujęte w etapie I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają specyfikacje techniczne stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub w kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 5. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach, z dopiskiem nazwy zamówienia i/lub przynajmniej znakiem sprawy: ZP.271.28.2019. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 10. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek zamawiającego upływem terminu składania ofert (tj. przed wyznaczoną w danym dniu godziną składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty (reprezentowania w postępowaniu) lub podpisania oferty (reprezentowania w postępowania) i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 Pzp. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 1 oraz ust. 4 Rozdziału X SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 3 ppkt 2, 3, 4 Rozdziału X SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwa (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie).Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem . 5. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt 1) Rozdziału X SIWZ, 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: 1) Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) Rozdz. X SIWZ. UWAGA! 2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w podstępowaniu zamieszcza informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz dołącza dokumenty na okoliczność braku podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach