Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej Hali Sportowej MOSiR Radom poprzez kompleksową termomodernizację oraz instalację odnawialnych źródeł energii.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Narutowicza 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3851001 , fax. 48 3851003
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.
    ul. Narutowicza 9 9
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3851001, fax. 48 3851003
    REGON: 14698919900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej Hali Sportowej MOSiR Radom poprzez kompleksową termomodernizację oraz instalację odnawialnych źródeł energii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja oraz instalacja odnawialnych źródeł energii w Hali Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomiu przy ul. Narutowicza 9. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Modernizację elewacji budynku poprzez demontaż istniejącej elewacji i wykonanie nowej elewacji w systemie BSO lub alternatywnym o minimalnych wymogach jak system BSO oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej wraz z termomodernizacją stropodachu i montażem dachu nad wejściem głównym do budynku. 2. Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu hali wraz z konstrukcją wsporczą, układem pomiarowym oraz wymianą rozdzielnic. 3. Instalacja wentylacji mechanicznej i ciepła technologicznego. 4. Roboty elektryczne w zakresie modernizacji rozdzielnicy głównej budynku. 5. Prace ogólnobudowlane towarzyszące. UWAGA: Wraz z kosztorysem szczegółowym Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu karty katalogowe, certyfikaty oraz oświadczenia Producentów potwierdzające dane techniczne proponowanych urządzeń (paneli, inwerterów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ tj. w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z kierownikiem placówki w zakresie realizacji prac, a ewentualna realizacja robót nie może powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu placówki. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3.Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 3) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) likwidacja placu budowy, 6) sporządzenie świadectwa energetycznego dla obiektu hali; 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - jeżeli obowiązek taki będzie wynikał z obowiązujących przepisów prawa lub decyzji pozwolenia na budowę. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. UWAGA: Gwarancja dot. całego zamówienia w tym również odnawialne źródła energii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - pieniężnej - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy nr 64 1240 5703 1111 0010 5572 2370 z dopiskiem Wadium znak sprawy: 3/2016/ZP. , w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w § 15 pkt 1.a) SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt 1 należy w formie oryginału załączyć do oferty 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Sp. z o.o., b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 Pzp. 41. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 4 stosuje się odpowiednio 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie - w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium wraz z adnotacją o podstawie i terminie zwrotu oryginału. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach