Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Kostrzyn wraz z budową niskoemisyjnego, wielofunkcyjnego obiektu sportowego”

Gmina Kostrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 61 8178 565 , fax. +48 61 8178 191
  • Data zamieszczenia: 2023-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kostrzyn
    Dworcowa 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. +48 61 8178 565, fax. +48 61 8178 191
    REGON: 631259554
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Kostrzyn wraz z budową niskoemisyjnego, wielofunkcyjnego obiektu sportowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie wraz budową niskoemisyjnego, wielofunkcyjnego obiektu sportowego”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:a) budowie wielofunkcyjnego obiektu sportowego wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą. Zakres prac obejmuje w szczególności:- wykonanie betonowej posadzki płyty lodowiska,- wykonanie odwodnienia liniowego,- wykonanie konstrukcji hali lodowiska z obudową,- dostarczenie i montaż obudowy ścian i dachu - powłoka namiotowa obustronnie powlekana -PCV i lakierowana zapewniająca odporność ogniową NRO- wykonanie pokrycia ścian i dachu za pomocą plandeki- wykonanie ścian bocznych i szczytowych z możliwością rolowania- dostawa i montaż bramy segmentowej oraz drzwi wejściowe- wykonanie systemu rurociągów chłodzenia płyty lodowiska wraz z bez dylatacyjną płytą betonową dla lodowiska i kanałem technologicznym- dostawa band lodowiska- dostarczenie i posadowienie na płycie fundamentowej agregatu oraz obiektów zaplecza technicznego i sanitarnego jako kontenery wraz z podłączeniem do mediów,- zagospodarowanie wokół lodowiska (parking, chodniki i pozostałe elementy zagospodarowania) należy wykonać z kostki betonowej.- dostarczenie wyposażenia, w skład którego wchodzi: łyżwy, rolki, wyposażenie suszarni/wypożyczalni, kontenerów sanitarnych i socjalnych, wyposażenie kontenera gastronomicznego - pozwalających na użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem- dostarczenia zestawu elementów pod dwie aranżacje letnie:• aranżacja letnia 1: dmuchane tory przeszkód, zjeżdżalni, placów zabaw oraz pozostałe elementy wyposażenia• aranżacja letnia 2: bariery kartingowe, gokarty - crazy cart, gokarty - crazy cart xl, wg dokumentacji- wykonanie niezbędnej instalacji sanitarnej, elektrycznej, oświetlenia zewnętrznego,- uruchomienie instalacji mroźniczej lodowiska wraz z wytworzeniem płyty lodowiska- dostawa maszyny do pielęgnacji lodu – Rolby.b) budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50KWP na dachu hali sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Kostrzynie przy ulicy Powstańców Wielkopolskich 28a”. Zakres prac obejmuje w szczególności: - wykonanie dokumentacji projektowej – projektu technicznego, - uzyskanie niezbędnych uzgodnień, - roboty instalacyjne związane z budową elektrowni,- przeprowadzenie procedury podłączenia projektowanej elektrowni do OSD, - wykonanie dokumentacji powykonawczej.Wykonawcza jest obowiązany w dokumentacji projektowej wykazać gotowość konstrukcji dachu na przyjęcie dodatkowego obciążenia spowodowanego montażem elektrowni fotowoltaicznej. 2. UWAGA: Zamówienie realizowane będzie w obiektach funkcjonujących, przy czym wszystkie prowadzone roboty budowlane nie mogą w istotny sposób zakłócać w prawidłowym funkcjonowaniu budynków. Sposób realizacji robót należy uzgodnić z użytkownikami obiektów, przed przystąpieniem do robót. 3. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.1. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 2 - modernizacja elewacji budynku”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku szkoły, w skład prac wchodzi: czyszczenie elewacji, uzupełnienie ubytków, malowanie, częściowej wymianie podbitki wykonanej z desek wraz z impregnacją oraz wymiana orynnowania (rynien i rur spustowych).2. UWAGA: Zamówienie realizowane będzie w obiektach funkcjonujących, przy czym wszystkie prowadzone roboty budowlane nie mogą w istotny sposób zakłócać w prawidłowym funkcjonowaniu budynków. Sposób realizacji robót należy uzgodnić z użytkownikami obiektów, przed przystąpieniem do robót. 3. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.1. „Poprawa efektywności energetycznej budynków: Szkoły Podstawowej nr 1 w Kostrzynie, Ośrodka zdrowia w Gułtowach i OSP Gułtowy”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:a) poprawie efektywności budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kostrzynie. Zakres prac obejmuje w szczególności na:- dociepleniu części ścian fundamentowych z frontu budynku XPS gr.10cm metodą lekką mokrą wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi, - zabezpieczeniu i zasypaniu nieczynnego zsypu węgla z frontu budynku,- naprawy kominów ponad dachami poszczególnych segmentów budynku szkolnego, - wymianie orynnowania budynku wraz z obróbkami dekarskimi oraz niezbędnymi pracami dekarskimi związanymi z uzupełnieniem pokrycia dachowego z papy, - malowaniu elewacji całego budynku szkolnego (z wyłączeniem nowej hali sportowej), - wymianie nawierzchni placu z frontu i tyłu budynku na kostkę betonową bezfazową, - wymianie nawierzchni podjazdu dla osób niepełnosprawnych z frontu budynku, - wymianie oświetlenia na LED w całym budynku szkolnym (z wyłączeniem nowej hali sportowej), - montażu instalacji PV – panele fotowoltaiczne 10kW, - wymianie instalacji odgromowej w obrębie instalacji PV, - wymianie kotła gazowego wraz z niezbędnym osprzętem technologicznym, - naprawieniu zniszczeń (wypalenia, wgniecenia, odkształcenia), warstwy izolacyjnej na cokole obiektu podczas prowadzenia robót związanych z malowaniem elewacji. b) poprawie efektywności budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gułtowach. Zakres prac obejmuje w szczególności wykonanie izolacji termicznej stropodachu budynku OSP Gułtowy wraz z wymianą warstw wierzchniego krycia oraz malowanie elewacji. Zakres robót budowlanych obejmuje:- demontaż i utylizację instalacji odgromowej,- demontaż i utylizację papy,- naprawa ubytków, uszkodzeń oraz gruntowanie stropu, wykonanie paroizolacji,- naprawy tynkarskie istniejącego komina wraz z wykonaniem daszków, - montaż izolacji termicznej,- papa wierzchniego krycia ( 2x papa termozgrzewalna),- obróbki blacharskie,- wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarem rezystancji,- montaż rynny wraz rurami spustowymi,- uzupełnienie tynku wynikające z podniesienia warstw dachu,- usunięcie ewentualnych uszkodzeń oraz zanieczyszczeń ścian elewacyjnych,- gruntowanie ściany elewacyjnej,- malowanie elewacji w kolorach zgodnych z istniejącą częścią obiektu, wykonanie cokołów.c) poprawie efektywności budynku Ośrodka Zdrowia w Gułtowach. Zakres prac obejmuje w szczególności na:- dociepleniu ścian zewnętrznych budynku styropianem oraz wykonanie tynku mineralnego i -malowanie farbą silikonową,- dociepleniu ścian partii cokołowej piwnicy styropianem wraz z wykonaniem warstwy zbrojonej siatką i wykończenie tynkiem żywicznym w uzgodnionej kolorystce,- dociepleniu stropodach wełną mineralną,- wymianie stolarki okiennej na okna PCV o współczynniku przenikania ciepła nie większym U=0,9 W/m2K oraz montaż nawiewników higrosterowanych lub stałego wydatku na wszystkich oknach PCV, - wymianie drzwi zewnętrznych,- modernizacji kotłowni (wymianie kotła).2. UWAGA: Zamówienie realizowane będzie w obiektach funkcjonujących, przy czym wszystkie prowadzone roboty budowlane nie mogą w istotny sposób zakłócać w prawidłowym funkcjonowaniu budynków. Sposób realizacji robót należy uzgodnić z użytkownikami obiektów, przed przystąpieniem do robót. 3. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.1. „Poprawa efektywności energetycznej budynków: Szkoły Podstawowej w Brzeźnie, Świetlicy wiejskiej w Sokolnikach oraz budynku dawnego Domu Katolickiego w Kostrzynie”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:a) poprawie efektywności budynku Szkoły Podstawowej w Brzeźnie. Zakres prac obejmuje w szczególności na:- dociepleniu ścian zewnętrznych styropianem, wykończeniu tynkiem mineralny oraz malowaniu farbą silikonową,- dociepleniu ścian cokołu styropianem, wykonaniem warstwy zbrojonej siatką oraz wykończenie tynkiem żywicznym w kolorze RAL 7016,- docieplenie stropodach styropapą wraz z wykonaniem wentylacji nowego docieplenia poprzez zastosowanie kominków wentylacyjnych systemowych,- wymianie stolarki okiennej na okna PCV o współczynniku przenikania ciepła nie większym U=0.9 W/m2K oraz montaż nawiewników higrosterowanych lub stałego wydatku na wszystkich oknach PCV,- wymianie drzwi zewnętrznych,- wymianie istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED,- wykonanie na dachu budynku na wolno stojącej konstrukcji aluminiowej instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem podłączenia do istniejącej rozdzielnicy w budynku,- wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku,- wymiana na nowe źródło ciepła oraz dostosowanie grzejników do nowych warunków pracy. b) poprawie efektywności budynku Świetlicy Wiejskiej w Sokolnikach Klonowskich. Zakres prac obejmuje w szczególności. Zakres robót budowlanych obejmuje:- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, wykończeniu tynkiem mineralny oraz malowaniu farbą silikonową,- dociepleniu ścian cokołu styropianem, wykonaniem warstwy zbrojonej siatką oraz wykończenie tynkiem żywicznym w kolorze RAL 7022,- docieplenie stropodach styropapą wraz z wykonaniem wentylacji nowego docieplenia poprzez zastosowanie kominków wentylacyjnych systemowych,- wymianę stolarki okiennej na okna PCV o współczynniku przenikania ciepła nie większym U=0.9 W/m2K oraz montaż nawiewników higrosterowanych lub stałego wydatku na wszystkich oknach PCV, - wymianę drzwi zewnętrznych, - wymianie istniejącego oświetlenia na oświetlenie LED,- wykonanie na dachu budynku na wolno stojącej konstrukcji aluminiowej instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem podłączenia do istniejącej rozdzielnicy w budynku,- wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku,- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - nowego źródła ciepła jako montaż pompy ciepła powietrze woda o mocy nominalnej 5kW, rozprowadzenie przewodów, montaż grzejników płytowych oraz drabinkowych.c) poprawie efektywności budynku dawnego Domu Katolickiego w Kostrzynie. Zakres prac obejmuje w szczególności przebudowę części istniejących pomieszczeń w budynku administracyjno-mieszkalnym oraz przebudowie części dachu nad adaptowanymi pomieszczeniami. Przebudowa dachu będzie polegała na rozbiórce pokrycie dachowego wraz z konstrukcją drewnianą dachu. W miejscu zdemontowanych elementów drewnianych należy wykonać nowy strop z płyt strunobetonowych. Na płytach rozłożyć izolację termiczną i wykonać pokrycie z papy. Na pozostałej części dachu budynku należy wykonać wymianę pokrycia dachowego oraz częściowo wykonać izolację cieplną. Prace zewnętrzne obejmują termomodernizację budynku oraz wykonanie nowych utwardzeń przy budynku. Wraz z pracami zewnętrznymi zostanie dokonana zmiana stolarki okiennej oraz częściowa jej przebudowa. Prace wewnętrzne przewidują aranżację nowych pomieszczeń dostosowanych do planowej funkcji. Poza przewidzianym zakresem związanym z wyburzeniem ścian, wykonaniem nowych ścian, tynków i posadzek, sufitów oraz montażu nowej stolarki wewnętrznej należy wykonań również nową wewnętrzną instalację elektryczną, kanalizacyjną, grzewczą, wodociągową i wentylacyjną. W ramach inwestycji na obiekcie zostanie wykonania instalacja fotowoltaiczna. Przewiduje się wykonanie następującego zakresu prac: - prace przygotowawcze, wytyczenia i zabezpieczenia terenu budowy,- prace rozbiórkowe zewnętrzne tj. rozbiórka rynien, rur spustowych, pokrycia dachowego, istniejącej drewnianej konstrukcji dachu,- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na istniejących fundamentach technologią iniekcji,- wzmocnienie istniejących ław fundamentowych poprzez ich poszerzenie,- skucie starych posadek i wykonanie nowych wraz z podbudową,- rozbiórka ścian wewnętrznych,- wykonanie nowego stropu wraz z izolacją termiczną oraz pokryciem z papy, - wymiana stolarki okiennej oraz przebudowa istniejących otworów okiennych,- wykonanie nowych ścian wydzielających projektowane pomieszczenia,- wykonanie tynków wewnętrznych,- montaż nowej stolarki drzwiowej,- demontaż istniejących urządzeń instalacyjnych takich jak oprawy elementy sanitarne,- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej i hydrantowej,- wykonanie nowej instalacji grzewczej (ogrzewanie podłogowe),- wykonanie nowej instalacji wentylacyjnej,- prace wykończeniowe wewnętrzne takie jak malowanie, okładziny z płytek ceramicznych , p-paneli podłogowych,- izolacja termiczna budynku (w zakresie związanym z adaptowanymi pomieszczeniami),- montaż paneli fotowoltaicznych na projektowanym dachu,- wykonanie nowej nawierzchni stanowiącej dojścia do budynku,- elementy wyposażenie sali sesyjnej.Uwaga: część prac wyburzeniowych wewnątrz budynku została już wykonana, zakresu tego nie należy uwzględniać w przy wycenia prac związanych z przedmiotowym zadaniem. Zakres prac wyburzeniowych już wykonanych został określony w przedmiarze powykonawczym stanowiącym załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.2. UWAGA: Zamówienie realizowane będzie w obiektach funkcjonujących, przy czym wszystkie prowadzone roboty budowlane nie mogą w istotny sposób zakłócać w prawidłowym funkcjonowaniu budynków. Sposób realizacji robót należy uzgodnić z użytkownikami obiektów, przed przystąpieniem do robót. 3. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212223-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości:- dla I części zamówienia: 70 000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych).- dla II części zamówienia: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)- dla III części zamówienia: 35 000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)- dla IV części zamówienia: 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących form:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie, nr rachunku: 26 1050 1520 1000 0022 4573 0391.5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Czynność ta skróci czas badania ofert. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta tj. wadium należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.8. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Do dokumentu gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego podpisanego przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji gwaranta, powinno zostać załączone upoważnienie (na podstawie pełnomocnictwa) dla osoby podpisującej gwarancję wadialną/ poręczenie wadialne w imieniu gwaranta, udzielone przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);10. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowaw art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu okoliczności o których mowa w rozdziale V SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:(ODPOWIENIO DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Z OSOBNA):Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w tym zakresie, jeżeli: wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.Warunek w powyższym zakresie, nie został dopuszczony w celu dyskryminacji osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, które wciąż, w świetle art. 7 pkt 30 ustawy Pzp, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego jako wykonawca. Osoby te nie posiadają wpisu ani do KRS ani do CEIDG, a wskazany warunek nie może ograniczać ich udziału w postępowaniu. Tym samym zamawiający może żądać wpisu do odpowiedniego rejestru wyłącznie od wykonawców prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową, nie zaś od wszystkich podmiotów legitymowanych do ubiegania się o udzielenie zamówienia.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:(ODPOWIENIO DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Z OSOBNA):Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:(ODPOWIENIO DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Z OSOBNA):Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:a) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA:- min. 1 zamówienie polegające na budowie obiektów sportowych o kubaturze min 8000 m3 o wartości min. 2.500.000 zł brutto,- min. 1 zamówienie polegające na budowie instalacji chłodniczej o mocy chłodniczej min. 100kW,- min. 1 zamówienie polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o wartości min. 100.000zł brutto i dysponuje odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: min. 1 zamówienie polegające na wykonaniu termomodernizacji budynków o wartości min. 100.000 zł brutto i dysponuje odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;DLA CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA: min. 1 zamówienie polegające na wykonaniu termomodernizacji obiektów budowlanych o wartości min. 500.000 zł brutto i dysponuje odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;DLA CZĘŚCI IV ZAMÓWIENIA: min. 1 zamówienie polegające na wykonaniu termomodernizacji obiektów budowlanych o wartości min. 500.000 zł brutto i dysponuje odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;UWAGA:Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega, że W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek nie podlega zsumowaniu, co oznacza, że jeden z wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeśli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).b) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym –(DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Z OSOBNA):Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia – jednak nie precyzuje szczegółowych warunków na okoliczność spełnienia tego wymogu.c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności:DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA:- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sanitarnej- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznejDLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: jedną osobę, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanejDLA CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA:- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sanitarnej- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznejDLA CZĘŚCI IV ZAMÓWIENIA:- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sanitarnej- jedną osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznejlub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli chociaż jeden z Wykonawców będzie dysponował osobami wskazanymi powyżej lub Wykonawcy będą wspólnie dysponowali tymi osobami.UWAGA:- Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.- Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.- W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym — prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.- Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) — dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.3. Odnośnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.4. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach