Przetargi.pl
Budowa krytego lodowiska wraz z budynkiem zaplecza i zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Hala lodowiska w Parku 600-lecia” w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2017-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa krytego lodowiska wraz z budynkiem zaplecza i zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Hala lodowiska w Parku 600-lecia” w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa krytego lodowiska wraz z budynkiem zaplecza i zagospodarowaniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Hala lodowiska w Parku 600-lecia” w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, działki nr: 3, 4/2, 5 obręb 0089. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 8, 2. TOM I LODOWISKO OSTRÓW projekt branży budowlanej – załącznik nr 9, 3. TOM II LODOWISKO OSTRÓW projekt branży sanitarnej – załącznik nr 10, 4. TOM III LODOWISKO OSTRÓW projekt branży elektrycznej – załącznik nr 11, 5. TOM IV LODOWISKO OSTRÓW projekt branży konstrukcyjnej – załącznik nr 12, 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 13, 7. przedmiar robót – załącznik nr 14, 8. tablica - baner – załącznik nr 15. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) roboty fundamentowe, 2) roboty murowe w zakresie wykonania ścian murowych i elementów żelbetowych, 3) roboty związane z montażem konstrukcji hali wraz obudową, 4) roboty związanej z wykonaniem technologii lodowiska, 5) roboty związane z wykonaniem stropodachu, 6) roboty związane z wykonaniem elewacji, 7) roboty związane z wykonaniem instalacji gazowej i technologii kotłowni, 8) roboty związane z wykonaniem podłóg i posadzek, 9) roboty w zakresie wykonania instalacji CO. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie: 1) robót fundamentowych i murowych w zakresie wykonania ścian, 2) robót montażowych w zakresie stolarki drzwiowej, 3) robót w zakresie układania podłóg i posadzek, 4) robót w zakresie tynków i okładzin, 5) robót w zakresie wykonania instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, 6) robót w zakresie wykonania instalacji elektrycznej, nagłośnienia, monitoringu, 7) robót w zakresie wykonania konstrukcji i pokrycia dachu, 8) robót w zakresie zagospodarowania terenu: układanie kostki betonowej, urządzanie terenów zielonych, UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektów branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i konstrukcyjnej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212223-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach