Gmina Granowo ogłasza przetarg
- Adres: 62-066 Granowo, ul. Sportowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 44 72 067
- Data zamieszczenia: 2018-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Granowo
ul. Sportowa 2
62-066 Granowo, woj. wielkopolskie
tel. 61 44 72 067
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.granowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Granowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych i związanych z nimi dostaw służących modernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej Gminy Granowo oraz utrzymanie obiektów, w tym zarządzanie gospodarką energetyczną w tych obiektach, czego rezultatem będzie m.in. zmniejszenie kosztów zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej w budynkach objętych zakresem przedsięwzięcia. Wstępny zakres przedsięwzięcia obejmuje następujące budynki położone na terenie Gminy Granowo: 1) Budynek Zespołu Szkolno-Przedszkolnego zlokalizowany jest przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Granowie; 2) Budynek Szkoły Podstawowej z oddziałami Przedszkolnymi zlokalizowany jest w miejscowości Bielawy 3, gm. Granowo. Oczekiwaniem zamawiającego jest pozyskanie wykonawcy, który samodzielnie lub z pomocą podmiotu trzeciego sfinansuje wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedsięwzięcie ma na celu osiągnięcie przez zamawiającego oszczędności kosztów zużycia energii elektrycznej i energii cieplnej, a także redukcję emisji CO2. Zarządzanie gospodarką energetyczną w objętych przedsięwzięciem obiektach opierać się powinno na zastosowaniu zdalnego systemu zarządzania wraz z możliwością bieżącego monitorowania przez wykonawcę i zamawiającego. Z wybranym w wyniku dialogu konkurencyjnego wykonawcą zawarta zostanie umowa o partnerstwie publiczno-prywatnym (PPP), zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatny, t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1121. Wynagrodzeniem wykonawcy (partnera prywatnego) będzie okresowa płatność zamawiającego (podmiotu publicznego) za wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i dostaw, a także okresowe płatności za utrzymanie obiektów, w tym zarządzanie gospodarką energetyczną w tych obiektach. Wynagrodzenie partnera prywatnego będzie zależne od faktycznego poziomu oszczędności w zużyciu energii cieplnej i elektrycznej. Podmiot publiczny oczekuje, że środki pieniężne na wynagrodzenie partnera prywatnego będą pochodzić w całości lub w większości z oszczędności wygenerowanych w wyniku przeprowadzonej modernizacji energetycznej. Podmiot publiczny oczekuje udzielenia przez partnera prywatnego gwarancji oszczędności w zużyciu energii cieplnej i elektrycznej dla objętych przedsięwzięciem budynków na cały okres trwania umowy. Szczegółowy zakres i warunki wspólnego przedsięwzięcia określone zostały w sekcji IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego. Wszelkie techniczne, prawne i finansowe warunki realizacji Przedsięwzięcia opisane w niniejszym ogłoszeniu, jak również okres trwania umowy (10-12 lat) podlegać będą negocjacjom w ramach dialogu konkurencyjnego, a zamawiający dopuszcza możliwości ich zmiany w kierunku służącym optymalizacji współpracy Stron. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca dopuszczony do dialogu, na etapie składania ofert będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wniesienie wadium wymagane będzie tylko od wykonawców zaproszonych do składania ofert, po zakończeniu dialogu konkurencyjnego. Warunki dotyczące formy i sposobu wniesienia wadium, a także zwrotu wadium określone zostaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego. Dokumenty, o których mowa powyżej, w związku z art. 26 ust. 2f Pzp, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa budynku administracyjno-garażowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie- Etap III”
Dodano: 2024-07-16 - Remont wentylacji łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
Dodano: 2024-07-15 - REWITALIZACJA DWORKU SWINARSKICH W CZARNKOWIE WRAZ Z JEGO ADAPTACJĄ NA FUNKCJE SPOŁECZNO–KULTURALNE - ETAP I
Dodano: 2024-07-12 - „Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szkoły Podstawowej w Baszkowie” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-12 - „Modernizację dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13” – montaż instalacji odgromowej
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne
Dodano: 2024-07-08 - Remont dachu budynku Przedszkola nr 135 przy ul. Płowieckiej 5 w Poznaniu.
Dodano: 2024-07-03 - Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
Dodano: 2024-06-13 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Białośliwie
Dodano: 2024-06-12 - Budowa podwójnej kancelarii na terenie Szkółki leśnej Kuklinów
Dodano: 2024-06-11