Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej.”

Gmina Górowo Iławeckie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 761 13 22, , fax. 89 761 15 30
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Górowo Iławeckie
    Kościuszki 17
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 761 13 22, , fax. 89 761 15 30
    REGON: 51074291300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów instalacji fotowoltaicznej polegających na budowie mikroinstalacji fotowoltaicznych na dachach następujących obiektów użyteczności publicznej: Zadanie to zostało podzielone na 3 części. Cz. I - Dom Pomocy Społecznej „SENIOR” w Kamińsku , ul. Topolowa 8, 11-220 Górowo Iławeckie Cz. II - Urząd Gminy Górowo Iławeckie ul. Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie Cz. III - Szkoła Podstawowa w Kandytach, Kandyty 77, 11-220 Górowo Iławeckie: 2. Roboty budowlane na każdym obiekcie obejmują w szczególności następujący zakres: 1) Dostawa i montaż konstrukcji wsporczej pod moduły fotowoltaiczne, 2) Dostawa, montaż i podłączenie modułów fotowoltaicznych, 3) Dostawa i montaż instalacji elektrycznej części stałoprądowej (DC) i zmiennoprądowej (AC), 4) Dostawa, montaż i uruchomienie falownika/ów fotowoltaicznych, 5) Montaż zabezpieczeń elektrycznych części stałoprądowej (DC) i zmiennoprądowej (AC0), 6) Montaż i uruchomienie systemu monitorującego instalację fotowoltaiczną wraz z oprogramowaniem, 7) Montaż instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, 8) Montaż zabezpieczenia przeciwprzepięciowego i wyłączników nadmiarowo-prądowych, 9) Uruchomienie instalacji wraz z pomiarami i testami (test zabezpieczeń elektrycznych, konfiguracja rozruchowa falownika, konfiguracja systemu monitorującego), 10) Wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, 11) Przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej, odbycie szkolenia musi być potwierdzone protokołem podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy, osoby prowadzące szkolenie oraz osoby przeszkolone, 12) Przygotowanie dokumentacji potrzebnej do podłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci energetycznej i uzyskanie podłączenia przedmiotu umowy do sieci elektroenergetycznej, 13) Dobór i montaż układu zdalnego monitoringu i sterowania w oparciu i dedykowaną aplikację wraz z niezbędnym osprzętem, urządzenie monitorujące powinno zapewnić użytkownikowi i Zamawiającemu bezpłatny dostęp do danych zarówno przy pomocy komputera jak i i urządzenia mobilnego, 14) Udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej w czasie licencji na korzystanie z wybudowanej infrastruktury i systemu monitoringu, 15) Pozostałe prace, a w szczególności: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (gdy taka dokumentacja jest wymagana przez obowiązujące przepisy prawa), b) uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń), c) uzyskania atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane, d) świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w pełnym zakresie przez okres nie krótszy niż okres gwarancji, e) wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie kierownika budowy. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SIWZ: w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót (kosztorysy ofertowe)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Gmina Górowo Iławeckie w BS o. Bartoszyce na nr 18 8855 0004 2003 0013 0015 0005 z dopiskiem „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej” – cz ….. 4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) formularz ofertowy (z ceną netto i z podatkiem VAT). b) kosztorys ofertowy uproszczony, c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. f) dowód wniesienia wadium g) oświadczenie o danych pozyskanych RODO h) dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. i) Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie j) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w formie oryginału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach