Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach placówek oświatowych i Urzędu Gminy

Gmina Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, Łomżyńska 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 623 25 80 , fax. 89 623 25 92
  • Data zamieszczenia: 2022-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytno
    Łomżyńska 3
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 623 25 80, fax. 89 623 25 92
    REGON: 510743261
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach placówek oświatowych i Urzędu Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Szczytno:1) Szkole Podstawowej w Wawrochach, Wawrochy 30, 12-100 Szczytno2) Szkole Podstawowej w Rudce, Rudka 10, 12-100 Szczytno3) Szkole Podstawowej w Olszynach, Olszyny 30, 12-100 Szczytno4) Szkole Podstawowej w Szymanach, Szymany 21, 12-100 Szczytno5) Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Lipowcu, Lipowiec 48, 12-100 Szczytno6) Gminnym Przedszkolu w Kamionku, Kamionek 1, 12-100 Szczytno7) Gminnym Przedszkolu w Nowinach, Nowiny 30, 12-100 Szczytno 8) Urzędzie Gminy Szczytno ul. Łomżyńska 3, 12-100 SzczytnoPrzedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, który Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na Platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonychw art. 112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:1) w zakresie doświadczenia warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na dostawie oraz montażu instalacji fotowoltaicznej i wartości usługi nie mniejszej niż 50 000,00 zł w ramach jednego zadania umownego.Za wykonane uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone np. protokołem odbiorukońcowego lub innym równoważnym dokumentem.2) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotu zamówienia:- jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm);- jedną osobą posiadającą certyfikat potwierdzający posiadanie przez montera instalacji kwalifikacji do instalowania systemów fotowoltaicznych tj.:• certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii wydany przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT). (podstawa prawna: art. 136 ustawy z dn. 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii)lub• ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie eksploatacji i dozoru wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach