Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynków SP ZOZ w Głubczycach poprzez termomodernizację oraz modernizację i zastąpienie istniejących źródeł energii nowoczesnymi, energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami ciepła oraz energii elektrycznej na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pod nazwą Podniesienie efektywności energetycznej budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach - PN / 12 / X / 14

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4801170 , fax. 077 4801171
  • Data zamieszczenia: 2014-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 26 26
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4801170, fax. 077 4801171
    REGON: 00031157900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynków SP ZOZ w Głubczycach poprzez termomodernizację oraz modernizację i zastąpienie istniejących źródeł energii nowoczesnymi, energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami ciepła oraz energii elektrycznej na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pod nazwą Podniesienie efektywności energetycznej budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach - PN / 12 / X / 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Poprawa efektywności energetycznej budynków SP ZOZ w Głubczycach poprzez termomodernizację oraz modernizację i zastąpienie istniejących źródeł energii nowoczesnymi, energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami ciepła oraz energii elektrycznej na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pod nazwą Podniesienie efektywności energetycznej budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach - PN / 12 / X / 14. B. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Celem projektu jest redukcja emisji gazów cieplarnianych i zanieczyszczeń powietrza oraz zwiększenie udziału energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych w ogólnym bilansie zużycia energii. W celu poprawienia efektywności energetycznej budynku, w zakresie niniejszego zamówienia należy przeprowadzić prace projektowe na bazie PFU oraz modernizacyjne (budowlane) polegające na: - Modernizacji instalacji centralnego ogrzewania Prace polegające na podwyższeniu sprawności instalacji centralnego ogrzewania w starej części budynku szpitala poprzez kompleksową modernizację obejmującą hermetyzację, wymianę grzejników oraz instalacji, montaż zaworów podpionowych, zaworów termostatycznych, grzejników, automatyki pogodowej, izolację przewodów rozprowadzających. - Modernizacji instalacji c.w.u. Modernizacja systemu produkcji ciepłej wody użytkowej polega na podwyższeniu sprawności wytwarzania ciepłej wody użytkowej dla całego budynku szpitala poprzez zastosowanie pompy ciepła typu powietrze-woda o mocy 150 kW wraz z montażem niezbędnej armatury. - Modernizacji instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej Obniżenie zużycia energii elektrycznej na potrzeby wentylacyjno-klimatyzacyjne, poprzez wyeliminowanie klimatyzatorów punktowych w nowej części budynku i doprowadzenie powietrza do wybranych pomieszczeń systemem kanałów nawiewno-wywiewnych z centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej. - Montażu paneli fotowoltaicznych Zastosowanie systemu do wytwarzania energii elektrycznej na potrzeby własne szpitala poprzez zamontowanie paneli fotowoltaicznych wraz z urządzeniami pomocniczymi. - Montażu oświetlenia LED Obniżenie zużycia energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia wbudowanego poprzez zastąpienie oświetlenia jarzeniowego na energooszczędne typu LED. - Montażu systemu zarządzania energią w budynku Montaż systemu zarządzana energią w budynku umożliwi podniesienie sprawności funkcjonowania całego układu oraz umożliwi kontrolowanie poszczególnych instalacji. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych niniejszym zamówieniem w obecności jednego z pracowników Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu chęci przybycia. Zakres robót objętych Zamówieniem obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, dostawy wyposażenia - urządzeń oraz wykonanie robót budowlanych związanych z podniesieniem efektywności energetycznej budynku SP ZOZ w Głubczycach. Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcia parametrów gwarantowanych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa dostarczona przez Wykonawcę zawierała błędy i opuszczenia i została zaaprobowana przez Zamawiającego, po stronie Wykonawcy leży odpowiedzialność za prawidłowe działanie technologii zaprojektowanych w ww. dokumentacjach. 2. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca pozyska i zweryfikuje dane i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tzw. dane wyjściowe do projektowania), wykona na własny koszt wszystkie badania technologiczne i analizy niezbędne dla prawidłowego wykonania dokumentów, a w szczególności Projektu Budowlanego, w tym między innymi: - pozyska prawnie zatwierdzoną mapę do celów opiniodawczych oraz mapę do celów projektowych dla obszaru objętego Inwestycją. - pozyska inne wymagane materiały, ekspertyzy, analizy, opracowania i badania niezbędne dla prawidłowego wykonania dokumentów (w tym dokumentacji projektowej) i późniejszej realizacji robot. 3. Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego następujące dokumenty: 3.1. Projekt Budowlany - sporządzony zgodnie z wymogami programu funkcjonalno-użytkowego w terminach: 1) modernizacja klimatyzacji: do 31.01.2015r. 2) system zarządzania energią: do 30.09.2015r. 3) oświetlenie LED: do 30.09.2015r. 4) modernizacja c.o.: do 31.01.2015r. 5) instalacja pompy ciepła: do 31.01.2015r. 6) instalacja ogniw fotowoltaicznych: do 30.05.2015r. Projekt Budowlany niniejszego zadania opracowany winien być w 4 egzemplarzach w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994, z późniejszymi zmianami. - Inne opracowania wymagane dla uzyskania Pozwolenia na Budowę dla Obiektu jeżeli będzie wymagane; - W imieniu Inwestora uzyska pozwolenie na budowę oraz zgodę na użytkowanie obiektów z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego właściwego dla terenu realizowanej inwestycji wraz z wymaganymi prawem zezwoleniami ppoż, bhp, insp. sanitarnego. 3.2. Projekty Wykonawcze dla celów realizacji zadania. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego w poszczególnych branżach. Dokumentacja wykonawcza powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Projekty wykonawcze opracowane będą oddzielnie dla każdego obiektu wchodzącego w skład Instalacji. Po wykonaniu kpl. projektów wykonawczych dla danej branży Wykonawca sporządzi przedmiar i kosztorys inwestorski zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389 z późn. zm.). 3.3. Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego pozostałe dokumenty obejmujące, co najmniej: - Projekt organizacji ruchu na terenie budowy uwzględniając konieczność zapewniania ciągłości obsługi pacjentów na terenie placówki SP ZOZ; - Dokumentację powykonawczą w 4 egzemplarzach z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wykonanych obiektów i połączeń międzyobiektowych; - Projekt etapowego rozruchu zmodernizowanego obiektu SP ZOZ w Głubczycach; - Instrukcję eksploatacji i utrzymania Obiektu (technologiczną i stanowiskową). 3.4. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Kierownika Projektu. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Zamawiającego i Kierownika Projektu, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument nie spełnia wymagań umowy. W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania inwestycji do rozruchu i eksploatacji. Zatwierdzenie wszystkich dokumentów przez Kierownika Projektu jest warunkiem koniecznym realizacji umowy, lecz nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z umowy. 3.5. Wykonawca zrealizuje zadanie inwestycyjne zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do realizacji inwestycji oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania zadania. 3.6. Wykonawca opracuje instrukcje obsługi do zamontowanych urządzeń i przeszkoli pracowników zamawiającego w jego siedzibie, co potwierdzi certyfikatem ukończenia szkolenia. Ilość osób do przeszkolenia: max 6. 4. Dokumenty, które winny zostać dostarczone przez Wykonawcę: a) po zawarciu umowy: - w ciągu miesiąca od daty zawarcia umowy szczegółowy Harmonogram Robót obejmujący m.in.: okresy realizacji poszczególnych etapów wraz z terminami krytycznymi, wyraźnie wyszczególnione poszczególne funkcje, działania i zadania dla wszystkich głównych operacji i urządzeń ujętych w umowie, począwszy od momentu złożenia zamówienia do jego końcowego zatwierdzenia; - projekt budowlany, branżowe i inne opracowania niezbędne dla uzyskania pozwolenia na budowę; - dokumentację wykonawczą; - wykaz stref zagrożenia. Warunkiem rozpoczęcia realizacji robót jest pisemne zatwierdzenie dokumentacji projektowej przez Kierownika Projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę - jeżeli będzie wymagane. Wszelkie koszty będące następstwem nie dopełnienia tego wymogu spoczywają na Wykonawcy. b) przed Próbami Końcowymi Wykonawca przekaże do użytku Kierownika Projektu i przedstawiciela Kierownikowi Projektu: - Dokumentację powykonawczą; - Wstępny projekt rozruchu; - Wstępną instrukcję eksploatacji. Przed Próbami Eksploatacyjnymi i przed wystawieniem Świadectwa Przejęcia - Wykonawca przekaże Kierownikowi Projektu do zatwierdzenia: - Dokumentację powykonawczą; - Projekt rozruchu; - Instrukcję eksploatacji. Wszystkie dokumenty będą przekazane w 4 egzemplarzach. 5. Wykonawca w ciągu miesiąca od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem prac, przedłoży Kierownikowi Projektu szczegółowy harmonogram realizacji zadania, w razie konieczności zmodyfikowany, zgodny z Warunkami Umowy. Harmonogram będzie uwzględniać poniższe wymagania Zamawiającego określone SIWZ i załącznikami do niej. Wymagane jest, aby kolejno następujące po sobie fazy inwestycji obejmujące: projektowanie, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych, produkcja, termomodernizacja obiektu SP ZOZ w Głubczycach, odbiory, rozruch technologiczny, testy oraz wydanie Świadectwa Przejęcia trwały nie dłużej niż określa to wstępny harmonogram opisany poniżej. W szczegółowym harmonogramie należy m.in. uwzględnić następujące okresy realizacji etapów: Modernizacja klimatyzacji - styczeń-30 kwiecień 2015r. Montaż systemu zarządzania energią - wrzesień-31 grudzień 2015r. Wymiana oświetlenia na LED - wrzesień-31 grudzień 2015r. Modernizacja instalacji C.O. - styczeń-30 kwiecień 2015r. Instalacja pompy ciepła - styczeń-31 sierpień 2015r. Instalacja ogniw fotowoltaicznych - maj-31 grudzień 2015r. Dopuszczenie do użytkowania, szkolenia itp. - do 31 stycznia 2016r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 26.000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł 00/100 gr) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XI.1. SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp) Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem) Wykonawca dołącza do oferty dowód wpłaty wadium - potwierdzający dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać nr postępowania przetargowego: PN / 12 / X / 14. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: Getin Bank Oddział Głubczyce numer konta 24 1560 0013 2633 7182 3000 0005. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie (formularz ofertowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający powinien dokonać jego zwrotu. 5. W pozostałych formach wniesienia wadium (w innej formie niż pieniądz) wymagane jest złożenie oryginału dokumentu w Kasie III piętro pok. Nr 115 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 14:30) w budynku Głównym SP ZOZ, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce do upływu terminu składania ofert. Natomiast kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach pokreślonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach