Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 077 5415930
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11A 11A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 077 5415930
REGON: 00000138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów elektrycznych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów elektrycznych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego Zadanie nr 1: Przewody, kable i osprzęt elektroinstalacyjny Zadanie nr 2: Źródła światła, oprawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków 2.1 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. 2.2 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3 do siwz. 2 Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz. U. Nr 188 poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej budynków SP ZOZ w Głubczycach poprzez termomodernizację oraz modernizację i zastąpienie istniejących źródeł energii nowoczesnymi, energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami ciepła oraz energii elektrycznej na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pod nazwą Podniesienie efektywności energetycznej budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach - PN / 12 / X / 14
Dodano: 2014-10-18 - Poprawa efektywności energetycznej budynków SP ZOZ w Głubczycach poprzez termomodernizację oraz modernizację i zastąpienie istniejących źródeł energii nowoczesnymi, energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami ciepła oraz energii elektrycznej na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pod nazwą Podniesienie efektywności energetycznej budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach - PN 8 IX 14
Dodano: 2014-09-30 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów elektrycznych dla Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/90/2012)
Dodano: 2012-11-13 - Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2012-03-21 - Dostawa i instalacja opraw oświetleniowych w ilości 29 szt. w zakresie realizacji zadania budżetowego pn Starostwo przyjazne mieszkańcom - Etap I przebudowa-zadanie nr 14
Dodano: 2011-12-20