Gmina Jabłonka ogłasza przetarg
- Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
- Data zamieszczenia: 2012-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
ul. 3 Maja 1/206 1/206
34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
REGON: 00054325500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa dostępności usług ochrony zdrowia poprzez budowę infrastruktury w Jabłonce - wyposażenie Ośrodka Zdrowia w Jabłonce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Poprawa dostępności usług ochrony zdrowia poprzez budowę infrastruktury w Jabłonce - wyposażenie Ośrodka Zdrowia w Jabłonce 2. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż elementów wyposażenia meble medyczne meble projektowane wyposażenie typowe dekoracje okien akcesoria sanitarne Szczegółowy zakres i opis wyposażenia został określony w projekcie architektury wnętrza budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jabłonce - załącznik nr 8 do SIWZ. -Uwagi końcowe: minimalny okres gwarancji 36 miesięcy Wymiary szczegółowe poszczególnych mebli muszą być wykonane w budynku. Przyjęte w niniejszym opracowaniu materiały konkretnych firm nie są obligatoryjne, Wykonawca może zastosować inne, lecz o nie gorszych parametrach i właściwościach od zaproponowanych. Wszystkie szczegóły dotyczące zastosowania materiałów zamiennych jak i ich montażu należy ustalić z Zamawiającym i uzyskać akceptację. Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do miejsca przeznaczenia (Ośrodek Zdrowia w Jabłonce), przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, dokonać przekazania przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością Ośrodka Zdrowia, 3. Nazwy i kody stosowane we wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 39.00.00.00-2 Meble, wyposażenie, urządzenia domowe i środki czyszczące 39.15.00.00-8 Różne meble i wyposażenia 4. Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja) - Ośrodek Zdrowia w Jabłonce 5. Rodzaj zamówienia: Dostawa 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - projekt architektury wnętrza budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jabłonce Wszystkie czynności należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności przepisami prawa budowlanego w obiektach budowlanych i Rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 2 września 1982 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach artystycznych (Dz. U. nr 29, poz. 205), oraz Polskimi Normami. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy wykonaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt. Wykonawca będzie zobowiązany do ochrony mienia, przestrzegania przepisów BHP i ppoż., zabezpieczenia pomieszczeń we własnym zakresie, utrzymania porządku w trakcie realizacji zadania oraz po jego zakończeniu. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania regulaminu wewnętrznego obowiązującego na terenie Zamawiającego oraz uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu godzin pracy w Obiekcie. Prace powinny przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Zamawiającego. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania prac o dużym stopniu uciążliwości (np.: odłączenie zasilania energetycznego, duży hałas itp.), zgodnie z ustalonym wcześniej przez strony harmonogramem prac. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa mebli, wyposażenia i urządzeń ADG do pomieszczeń budynku szpitalnego nr 31A wraz z montażem.
Dodano: 2016-07-25 - Zakup i dostawa mebli
Dodano: 2016-07-22 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa mebli dla Gminy Miejskiej Kraków - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa mebli i krzeseł dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-11/16
Dodano: 2016-04-15 - PIERWSZE WYPOSAŻENIE Świetlicy wiejskiej w Nielepicach CPV: 39000000-2 Meble CPV: 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego CPV: 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Dodano: 2016-04-13 - wykonanie, dostawa oraz montaż elementów wyposażenia dwóch sal konferencyjnych - gabloty, rolety, ścianki wystawiennicze, systemy ekspozycyjne oraz blendy okienne - KC-zp.272-34/16
Dodano: 2016-02-26 - PIERWSZE WYPOSAŻENIE ZAPLECZA SOCJALNEGO LKS ORLĘTA W RUDAWIE
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA FILTRÓW
Dodano: 2015-11-20 - DOSTAWA FILTRÓW
Dodano: 2015-11-10