Przetargi.pl
„Poprawa dostępności obszarów intensywnie użytkowanych rolniczo oraz przez gospodarkę leśną poprzez polepszenie parametrów techniczno-użytkowych, w ramach kontynuacji przebudów odcinków dróg powiatowych (Lipusz) 1934G, 2400G i (Liniewo) 2413G, na terenie Powiatu Kościerskiego”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 83400 Kościerzyna, ul. Drogowców
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 862 513 , fax. 586 862 513
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Drogowców 2
    83400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 862 513, fax. 586 862 513
    REGON: 19168759500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa dostępności obszarów intensywnie użytkowanych rolniczo oraz przez gospodarkę leśną poprzez polepszenie parametrów techniczno-użytkowych, w ramach kontynuacji przebudów odcinków dróg powiatowych (Lipusz) 1934G, 2400G i (Liniewo) 2413G, na terenie Powiatu Kościerskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1: Wykonanie oświetlenia ulicznego wraz z przebudową chodników, zatoki autobusowej i odwodnieniem ETAP 1 oświetlenie uliczne przy drogach 1934G i 2400G w Lipuszu ETAP 2 chodniki przy drogach 1934G i 2400G w Lipuszu wraz z zatoką autobusową ETAP 3 odwodnienie przy drogach 1934G i 2400G w Lipuszu CZĘŚĆ II drogowa I etap Roboty drogowe na drodze 2413G termin wykonania 06 – 09.2017 r. 1. Poszerzenie istniejącej nawierzchni do szerokości 5,5 m, 2. Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni mieszanką mineralno – bitumiczną 3. Przebudowa zjazdów, 4. Mechaniczna ścinka poboczy gruntowych II etap Roboty drogowe na drogach 1934G i 2400G maj – wrzesień 2017 r. 1.Lokalne wymiany nawierzchni; 2.Przebudowa chodników 3.Przebudowa zjazdów, 4.Przebudowa zatoki autobusowej w Lipuszu z wymianą nawierzchni na betonową kostkę brukową 5. Mechaniczne ścinanie poboczy gruntowych 6. Wykonanie niezbędnych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego. III etap – termin wykonania 07– 08 2017 r. Przebudowa nawierzchni poprzez wykonanie nawierzchni w technologii cienkiej warstwy bitumicznej na zimno – dwuwarstwowo na drogach 2413G, 1934G i 2400G
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1. w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100) dla Wykonawcy ubiegającego się o zrealizowanie 1 części zamówienia, 2.w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100) dla Wykonawcy ubiegającego się o zrealizowanie 2 części zamówienia Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1.w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: 68 8328 0007 2001 0014 1367 0021 z dopiskiem „Wadium Przebudowa odcinków dróg powiatowych 1934G, 2400G i 2413G, na terenie Powiatu Kościerskiego” część …… (należy wpisać odpowiednio: 1 lub 2). 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). Uwaga! Jeżeli jeden Wykonawca ubiega się o realizację obu części zamówienia zobowiązany jest wykazać wniesienie odpowiednich kwot wadium dla każdej z części zamówienia (dokonać dwóch osobnych przelewów lub wykazać 2 dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz). W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, a nie data obciążenia rachunku Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostanie uznane przez rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 20.04.2017 r. do godz. 1000 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w jednej kopercie. Nie wniesienie wadium lub jego wniesienie po terminie składania ofert oraz w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach