Przetargi.pl
Poprawa dostępności komunikacyjnej na terenie Gminy Wola Uhruska

GMINA WOLA UHRUSKA ogłasza przetarg

  • Adres: 22-230 Wola Uhruska, ul. Parkowa 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825915003
  • Data zamieszczenia: 2022-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WOLA UHRUSKA
    ul. Parkowa 5
    22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie
    tel. 825915003
    REGON: 110197859
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności komunikacyjnej na terenie Gminy Wola Uhruska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej tj. projektów budowlanych i technicznych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z budową i przebudową dróg gminnych w ramach zadania „Poprawa dostępności komunikacyjnej na terenie Gminy Wola Uhruska”.Roboty budowlane obejmują w szczególności: - Wytyczenie granic pasa drogowego na odcinkach objętych opracowaniem, - Wykonanie korekt wysokościowych, przełożenia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową. - Wykonanie wytyczenia przebiegu geometrycznego trasy drogi. - Wytyczenie i wykonanie kanału technologicznego wraz z jego wszystkimi niezbędnymi elementami (dotyczy dróg publicznych, jeśli będzie wymagany). - Wykonanie odhumusowania istniejących zieleńców w zakresie niezbędnym wynikającym z usytuowania projektowanych elementów infrastruktury drogowej. - Wykonanie korytowania pod konstrukcję jezdni drogi i pod elementy infrastruktury drogowej tj. włączenia dróg innych kategorii. - Wykonanie konstrukcji drogi gminnej zgodnie z PZT - Wykonanie poboczy gruntowych. - Wykonanie oznakowanie pionowego.Opis inwestycji.Inwestycja w formule „zaprojektuj i wybuduj” polega na wykonaniu dokumentacji projektowej z mapami, uzyskaniu niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji, a następnie budowie lub przebudowie dróg w poszczególnych miejscowościach gminy Wola Uhruska. Projekt obejmuje zaprojektowanie i budowę lub przebudowę dróg publicznych (gminnych) oraz dróg wewnętrznych na terenie sołectw Józefów, Mszanka, Mszanna, Mszanna-Kolonia, Stanisławów i Wola Uhruska. W ramach projektu powstanie ok. 11,5 km dróg, w tym ok. 0,47 km dróg o nawierzchni utwardzonej (asfalt) oraz tłuczniowej (kamień).Projekt obejmuje następujące drogi: 1) Wola Uhruska, działka: 1089, długość: 0,47 km, nawierzchnia: asfalt; 2) Józefów, działka: 191, 320/1, długość: 1,6 km, nawierzchnia: tłuczeń; 3) Mszanka, działka: 193, 138, długość: 1,12 km, nawierzchnia: tłuczeń; 4) Mszanna, działka: 438, 440, długość: 1 km, nawierzchnia: tłuczeń; 5) Mszanna, działka: 435, 443, długość: 1,06 km, nawierzchnia: tłuczeń; 6) Mszanna, działka: 434, 436,437,443,172, długość: 1,55 km, nawierzchnia: tłuczeń; 7) Mszanna, działka: 432/1, 443, długość: 0,83 km, nawierzchnia: tłuczeń;8) Mszanna-Kolonia, działka: 117/1, długość: 0,74 km, nawierzchnia: tłuczeń; 9) Mszanna-Kolonia, działka: 479, długość: 0,57 km, nawierzchnia: tłuczeń; 10) Stanisławów, działka: 139, 13, 140, 67/14, długość: 0,86 km, nawierzchnia: tłuczeń;11) Stanisławów, działka: 1, 13, długość: 0,69 km, nawierzchnia: tłuczeń; 12) Stanisławów, działka: 144, 66, 13, długość: 1,09 km, nawierzchnia: tłuczeń.Długości poszczególnych dróg podano jako szacunkowe, ostateczna długość zostanie ustalona w projektach budowlanych – dopuszcza się odchylenie długości o ±10% od podanej wartości szacunkowej.Włączenia do dróg wyższej kategorii (drogi powiatowe i wojewódzkie) należy wykonać zgodnie z załączonymi warunkami włączenia (Załącznik nr 1a), a koszty tych włączeń ująć w cenie ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Leśniowicach o. Wola Uhruskanr rachunku: 03 8195 0009 2005 0090 0736 0011z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RRG.271.20.2022”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Projektanta w branży drogowej) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie umożliwiającym projektowanie robót objętych przedmiotem zamówienia.b) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy w branży drogowej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.2) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach