Przetargi.pl
Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Zamościu i Chełmie.

GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE
    ul. Ogrodowa 21
    20-075 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 01751157500161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Zamościu i Chełmie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Zamościu – realizacja zadań 1-11Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Zamościu – realizacja zadań 12-29Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Zamościu – realizacja zadań 30-44.Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Chełmie – realizacja zadań 1-15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:Część 1: 19 000,00 PLNCzęść 2: 23 000,00 PLNCzęść 3: 16 000,00 PLNCzęść 4: 35 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymNie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Nie dotyczy4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu)w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, jednego lub dwóch zadań polegających na wykonaniu oświetlenia w technologii LED w ramach odrębnych zadań lub w ramach budowy/przebudowy drogi/ulicy klasy min. Z o łącznej wartości robót branży elektroenergetycznych nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto).Za wykonane uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone, np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem.b) dotyczącej osób: Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji Kierownika budowy, która spełnia następujące wymagania:- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; - doświadczenie: osoba musi mieć doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu oświetlenia w technologii LED w ramach odrębnego zadania lub w ramach budowy/przebudowy drogi/ulicy klasy min. Z o wartości robót w branży elektroenergetycznej: nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (brutto) na stanowisku/stanowiskach kierownika budowy albo kierownika robót w branży elektroenergetycznej albo inspektora nadzoru w branży elektroenergetycznej. Za wykonane uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone, np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem. Wykonawca ubiegający się o więcej niż 1 część zamówienia może wskazać tę samą osobę do pełnienia funkcji na każdej z części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach