GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE ogłasza przetarg
- Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin, woj. lubelskie
REGON: 01751157500161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Zamościu i Chełmie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Zamościu – realizacja zadań 1-11Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Zamościu – realizacja zadań 12-29Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Zamościu – realizacja zadań 30-44.Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK17 na obszarze działania Rejonu w Chełmie – realizacja zadań 1-15. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:Część 1: 19 000,00 PLNCzęść 2: 23 000,00 PLNCzęść 3: 16 000,00 PLNCzęść 4: 35 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymNie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Nie dotyczy4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu)w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy – w tym okresie, jednego lub dwóch zadań polegających na wykonaniu oświetlenia w technologii LED w ramach odrębnych zadań lub w ramach budowy/przebudowy drogi/ulicy klasy min. Z o łącznej wartości robót branży elektroenergetycznych nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto).Za wykonane uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone, np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem.b) dotyczącej osób: Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji Kierownika budowy, która spełnia następujące wymagania:- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; - doświadczenie: osoba musi mieć doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu oświetlenia w technologii LED w ramach odrębnego zadania lub w ramach budowy/przebudowy drogi/ulicy klasy min. Z o wartości robót w branży elektroenergetycznej: nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (brutto) na stanowisku/stanowiskach kierownika budowy albo kierownika robót w branży elektroenergetycznej albo inspektora nadzoru w branży elektroenergetycznej. Za wykonane uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone, np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem. Wykonawca ubiegający się o więcej niż 1 część zamówienia może wskazać tę samą osobę do pełnienia funkcji na każdej z części.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
Dodano: 2024-07-27 - Budowa ogrodzenia i parkingu przy budynku kancelarii w Borowcu
Dodano: 2024-07-18 - Rozwój infrastruktury kultury w gminie Niedźwiada - Lokalnego Centrum Kultury
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa szkoły o obiekt sportowy w ramach zadania pod nazwą budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2024-07-12 - Budowa domu pamięci historycznej i twórczości ludowej wraz z garażem dla jednostki OSP w Starym Radzicu oraz budowa domu tradycji produktu lokalnego w Dąbrowie
Dodano: 2024-07-11 - „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o powierzchni pola gry do 800m2 wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Modliborzycach”
Dodano: 2024-07-05 - Roboty utrzymaniowe na moście w m. Czernięcin Poduchowny
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja budynku OSP w Charlejowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
Dodano: 2024-06-19 - Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
Dodano: 2024-06-19 - Przebudowa ulic: 3 Maja, Parkowej i Chopina w Lubartowie wraz z budową kanalizacji deszczowej w ramach programu współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2024
Dodano: 2024-06-13