Przetargi.pl
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO W BUDYNKU ZOZ W RESZLU

Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu ogłasza przetarg

  • Adres: 11440 Reszel, ul. Słowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 7529450, 7529456 , fax. 0-89 7529451
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu
    ul. Słowackiego 3
    11440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 7529450, 7529456, fax. 0-89 7529451
    REGON: 133846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozreszel.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO W BUDYNKU ZOZ W RESZLU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania systemów oddymiania klatek schodowych, wykonania oświetlenia awaryjnego, wykonania instalacji hydrantowej przeciwpożarowej wewnętrznej, wraz z robotami tymczasowymi, organizacyjnymi, zabezpieczającymi oraz sporządzenia i skompletowania dokumentacji odbiorowej, polegających na poprawie bezpieczeństwa pożarowego w budynku ZOZ w Reszlu, zgodnie z przedstawioną dokumentacją techniczną oraz z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1332). 2. Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia jest Projekt, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz pomocniczo Przedmiary Robót stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, z zachowaniem reżimu ochrony konserwatorskiej na podstawie wydanej Decyzji Warmińsko – Mazurskiego Konserwatora Zabytków. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z podziałem na Etapy zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym sporządzonym i dostarczonym przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od podpisania Umowy. 4. Zakres robót z wyszczególnieniem oraz termin ich wykonania może zastać każdorazowo zmieniony przez Zamawiającego ze względu na czynny obiekt leczniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 733,00 zł., słownie: sześć tysięcy siedemset trzydzieści trzy złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP Mrągowo 10 1020 3639 0000 8302 0005 0799 (nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego!). W tytule przelewu należy wpisać znak postępowania: 1/2018 „Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku ZOZ w Reszlu”, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w formie przelewu będzie uznane przez Zamawiającego za wniesione prawidłowo, tylko po wpłynięciu żądanej kwoty na wskazane konto przed terminem składania ofert. 5. Dokument w oryginale potwierdzający wniesienie wadium w jednej z w/w form niepieniężnych, należy dołączyć do oferty (zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty). Kopię tego dokumentu należy załączyć do pozostałych dokumentów ofertowych. 6. Wadium w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który złoży ofertę bez prawidłowo wniesionego wadium będzie wykluczony przez Zamawiającego, a jego oferta będzie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zapisami art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Utrata wniesionego przez Wykonawcę wadium może nastąpić w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a - 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Kosztorysy ofertowe – sporządzone zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami kosztorysowania. Kosztorysy nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego, mają wyłącznie charakter informacyjno - poglądowy. 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji. 4) Dokument wniesienia wadium (dotyczy form niepieniężnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach