Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa oraz dostępności komunikacyjnej mieszkańców Gminy Troszyn poprzez rozbudowę i przebudowę dróg gminnych

Gmina Troszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 07-405 Troszyn, Juliusza Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 767 10 53
  • Data zamieszczenia: 2023-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Troszyn
    Juliusza Słowackiego
    07-405 Troszyn, woj. mazowieckie
    tel. 29 767 10 53
    REGON: 550667942
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa oraz dostępności komunikacyjnej mieszkańców Gminy Troszyn poprzez rozbudowę i przebudowę dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Troszyn – etap I obejmuje wykonanie trzech odcinków dróg gminnych - wewnętrznych.Odcinek nr 1 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Janki Stare, gmina TroszynProjektowana przebudowa drogi położonej w miejscowości Janki Stare, działka nr ewid. 272 obejmuje wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu cementowego C30/37 szerokości 5,00 m i długości odcinka 350,0 mb, budowę zjazdów o szerokości od 4,00 m do 5,00 m, poboczy z kruszywa naturalnego o szerokości 0,75 m oraz wykonanie oznakowania.Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- roboty przygotowawcze, pomiarowe;- roboty ziemne: korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod konstrukcję jezdni, zjazdów, poboczy;- zabezpieczenie elementów uzbrojenia terenu;- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 5 szt.;- wykonanie podbudowy ze stabilizacją pod nawierzchnię jezdni i zjazdów;- wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z betonu cementowego C30/37, gr. 20 cm, dylatowana, z nacięciem szczelin i zalaniem masą zalewową;- wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,50 mm, gr. warstwy 15 cm;- wyposażenie drogi w urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie.Odcinek nr 2 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łątczyn, gmina Troszyn – etap IPrzebudowa drogi położonej w miejscowości Łątczyn na odcinku 0+000,00 km do 0+950,00 km działka nr ewid. 811 obejmuje budowę nawierzchni jezdni z betonu cementowego C30/37 o szerokości 5,00 m i długości odcinka 950,0 mb, budowę zjazdów indywidualnych o szerokości od 4,00 m do 5,00 m oraz poboczy żwirowych o szerokości 0,75 m, oznakowanie oraz przebudowę włączenia do drogi powiatowej nr 2553W na działce nr ewid. 760.Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- roboty przygotowawcze, pomiarowe;- roboty ziemne: korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod konstrukcję jezdni, zjazdów, poboczy;- zabezpieczenie elementów uzbrojenia terenu;- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 1 szt.;- wykonanie włączenia do drogi powiatowej z oporników betonowych na ławie z oporem betonowym;- wykonanie podbudowy ze stabilizacją pod nawierzchnię jezdni i zjazdów;- wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z betonu cementowego C30/37, gr. 20 cm, dylatowana, z nacięciem szczelin i zalaniem masą zalewową;- wykonanie poboczy żwirowych, gr. warstwy 15 cm;- oznakowanie.Odcinek nr 3 – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łątczyn, gmina Troszyn – etap IIProjektowana przebudowa drogi położonej w miejscowości Łątczyn na działkach nr ewid. 811, 538, 640, 617 i 599 obejmuje budowę nawierzchni jezdni z betonu cementowego C30/37 o szerokości 5,00 m i długości odcinka 870,0 mb, budowę zjazdów indywidualnych o szerokości od 4,00 m do 5,00 m oraz poboczy żwirowych o szerokości 0,75 m, oznakowanie.Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- roboty przygotowawcze, pomiarowe;- roboty ziemne: korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod konstrukcję jezdni, zjazdów, poboczy;- zabezpieczenie elementów uzbrojenia terenu;- wykonanie podbudowy ze stabilizacją pod nawierzchnię jezdni i zjazdów;- wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z betonu cementowego C30/37, gr. 20 cm, dylatowana, z nacięciem szczelin i zalaniem masą zalewową;- wykonanie poboczy żwirowych, gr. warstwy 15 cm;- oznakowanie.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr I.9. do SWZ)2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr I.10. do SWZ)3)Projekt stałej organizacji ruchu (Załącznik Nr I.11. do SWZ),4) Przedmiary robót (Załącznik Nr I.12. do SWZ), które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie dokumentacji projektowej.5)Wzór umowy dla części I (Załącznik nr 8 do SWZ).Część II: Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Troszyn – etap II obejmuje przebudowę i rozbudowę dwóch odcinków dróg gminnych.Odcinek nr 1 – Rozbudowa drogi gminnej nr 251121W Troszyn-ChoromanyProjektowana rozbudowa drogi położonej w obrębach Troszyn oraz Choromany na odcinku 0+000,00 km do 2+450,00 km obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych o szerokości 5,50 m i długości odcinka 2 450,00 mb, budowę zjazdów o nawierzchni żwirowej, poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 1,25 m oraz oznakowanie.Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:- roboty przygotowawcze, pomiarowe;- roboty ziemne: zdjęcie warstwy humusu, korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, nasypów;- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego fr.0/31,50 mm C50/30 zag. mechanicznie gr. 15 cm;- warstwa dolna podbudowy na poszerzeniu istniejącej jezdni (2*1,50 m) wykonana z gruzobetonu o grubości 15 cm, fr. 0/63 mm;- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych;- wykonanie zjazdów żwirowych z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego fr.0/31,50 gr. 20 cm;- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego;- oznakowanie zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.Odcinek nr 2 – Przebudowa drogi gminnej nr 251120W Chrzczony-ChoromanyProjektowana przebudowa drogi na odcinku 0+000,00 km do 1+766,30 km położonej w obrębach Chrzczony działka nr ewid. 1 i nr ewid. 20 oraz Choromany działka nr ewid. 83/2 obejmuje:-wykonanie jezdni o szerokości 5,00 m z czego:- na odcinku 0+000,00 do km 1+373,00 zaprojektowano jezdnię o nawierzchni z betonu cementowego C 25/30 wałowanego z wykonaniem dylatacji skurczowych pełnych, niedyblowanych grubości 15 cm,- na odcinku 1+373 do km 1+766,30 zaprojektowano jezdnie o nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S asfalt D50/70 grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11 W asfalt D50/70 grubości 4 cm;- wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni z kruszywa łamanego;- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m;- wykonanie przepustów pod koroną drogi – 4 szt.;- wykonanie przepustów pod zjazdami – 22 szt.;- odtworzenie i wykonanie rowów;- usunięcie drzew i zakrzaczeń;- zabezpieczenie kolizji z przebiegiem istniejącego kabla teletechnicznego;- przebudowa hydrantów – 3 szt.;- regulacja skrzynek zasuw wodociągowych – 15 szt.;- oznakowanie odcinka drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:1) Dokumentacja projektowa dla odcinka nr I oraz projekt techniczny dla odcinka nr 2 (Załącznik Nr II.9. do SWZ)2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr II.10. do SWZ)3)Projekt stałej organizacji ruchu (Załącznik Nr II.11. do SWZ),4) Przedmiary robót (Załącznik Nr II.12. do SWZ), które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie dokumentacji projektowej dla odcinka nr1oraz projektu technicznego dla odcinka nr 2.5)Wzór umowy dla części II (Załącznik nr 8 do SWZ). UWAGA: DOTYCZY ODCINKA NR 1 I ODCINKA NR 2 CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: Zamawiający informuje, iż odstępuje czasowo od wykonania kanałów technologicznych, uwzględnionych w projekcie budowlanym dla odcinka nr 1 i w dokumentacji technicznej dla odcinka nr 2, w związku z czym nie należy ich uwzględniać w cenie oferty. Przedmiary robót załączone poglądowo dla w/w odcinków nie zawierają wykonania kanałów technologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:- dla Części I zamówienia: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych),- dla Części II zamówienia 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).2.Wadium wnosi się odrębnie dla każdej części zamówienia, przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 42 8915 0003 0010 0003 2000 0250( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy, numer postępowania oraz numer części na którą wadium jest wpłacane),2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Troszyn, ul. Juliusza Słowackiego 13, 07-405 Troszyn;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.6.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia w Częściach I-II mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2.O udzielenie zamówienia w Częściach I-II mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:1a. w odniesieniu do części I zamówienia: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każde.1b. w odniesieniu do części II zamówienia:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zadanie polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto każde.Uwaga:W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych , Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.2.w odniesieniu do części I i II zamówienia: dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi n/w uprawnienia:a)jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831)Dopuszcza się posiadanie uprawnień odpowiadających wskazanym wyżej uprawnieniom budowlanym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego ( zgodnie z art. 104 ustawy prawo budowlane.)W zakresie wykazania posiadania wymaganych uprawnień budowlanych, dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm. ), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 ze zm).3.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach