Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2015 roku.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2015-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2015 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2015 roku, realizowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: W ramach inwestycji pn.: Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2015 roku wchodzą następujące zadania: 1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 2215G Rekcin- Juszkowo - Pruszcz Gdański ul. Zdrowa w msc. Juszkowo. Płyty typu YOMB z rozbiórki należy przewieść do Gołębiewa Średniego w celu realizacji zadania nr 10.1. 1.2Przebudowa drogi powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło w msc. Wiślina na długości ok.0,5 km, 1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 2237G Wiślinka - Bogatka w zakresie budowy chodnika w msc. Wiślinka na długości ok. 580 mb, 2.1Przebudowa drogi powiatowej nr 2210G Olszanka - Gołębiewo - Pszczółki na odcinku Pszczółki - Rębielcz na długości ok.1,15 km, 2.2Przebudowa drogi powiatowej nr 2220G Różyny - Ulkowy - Rębielcz w zakresie budowy chodnika w msc. Żelisławki na długości ok. 400 mb, 3.1Przebudowa drogi powiatowej nr 2246G ul. Emilii Plater w msc. Pruszcz Gdański - etap II, W ramach wykonania zadania nr 3.1. nie należy uwzględniać rozbiórki budynku jednorodzinnego zlokalizowanego na działce 4/3. 4.1Przebudowa drogi powiatowej nr 2248G Trutnowy - Wocławy na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 227 do msc. Stanisławowo o dł. ok. 2,3 km, W ramach wykonania zadania nr 4.1. Wykonawca, przed przystąpieniem do prac zobowiązany będzie do sprawdzenia zagęszczenia gruntu pod planowaną ścieżkę rowerową w miejscach nowowykonanej kanalizacji sanitarnej w pasie drogi powiatowej Nr 2248G Trutnowy - Wocławy. 5.1Przebudowa drogi powiatowej nr 2225G Skowarcz - Suchy Dąb na odcinku od granicy gminy Suchy Dąb do drogi powiatowej nr 2224G na długości ok.1 km, 6.1Przebudowa drogi powiatowej nr 2210G Olszanka - Gołębiewo - Pszczółki na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 222 do msc. Sobowidz na długości ok. 2,95 km, 7.1Przebudowa drogi powiatowej nr 1933G Przywidz- Klonowo na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 221 do msc. Klonowo na długości ok.2,4 km, 8.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 2203G Kolbudy - Pręgowo - Zaskoczyn w msc. Lisewiec na długości ok. 1 km (podbudowa wraz ze wzmocnionym podłożem w technologii wzmacniająco - konsolidującej z dodatkami trwale zwiększającymi odporność gruntów na absorpcję kapilarną wody), 9.1 Urządzenia wpływające na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego przy przejściach dla pieszych w ramach prowadzonej przez Powiat Gdański akcji specjalnego oznakowania okolic szkół znajdujących się przy ruchliwych drogach położonych w Powiecie Gdańskim: - oznakowanie przejść dla pieszych; - montaż progów zwalniających. 9.2 Wymiana barier drogowych przy drogach powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w miejscach szczególnie niebezpiecznych. Zadanie obejmuje rozbiórkę 538 mb barier betonowych oraz wykonanie i montaż 1000 mb barier skrajnych drogowych bezprzekładkowych typu SP-05/4 (N2W5). 10.1. Modernizacja drogi powiatowej Nr 2211G Cząstkowo - Postołowo - Gołębiewo Średnie na odcinku o długości ok. 150 m w Gołębiewie Średnim. Zamawiający informuje, iż w każdym z zadań obejmujących swoim zakresem położenie nakładki asfaltowej należy wkalkulować oraz wykonać regulację wjazdów z posesji prywatnych oraz dróg wewnętrznych na daną drogę powiatową z istniejących nawierzchni. Zamawiający informuje, iż frez bitumiczny pochodzący z remontowanych dróg należy przewieźć w ilości wskazanej przez Zamawiającego, w miejsca wskazane przez Zamawiającego na odległość średnio 10 km. Zamawiający informuje, iż w każdym z zadań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia należy wkalkulować i wykonać niezbędne regulacje elementów instalacji tj. m.in. studzienki kanalizacyjne, wpusty deszczowe, zasuwy wodociągowe itp. zlokalizowane w pasie drogowym (w zadaniach, w których nie zostało to przewidziane w przedmiarach robót). Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien dysponować na dzień rozpoczęcia robót sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnym ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dla wymaganych przez zamawiającego kilku zespołów pracowników mogących pracować niezależnie realizując kilka zadań jednocześnie. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Wskazane jest, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie w celu zapoznaniu się ze stanem technicznym oraz uwarunkowaniami terenowymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). 4. Do oferty wykonawca winien dołączyć harmonogram robót zawierający wszystkie zadania wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Ww. harmonogram robót należy podzielić na etapy (maksym. cztery), które stanowić będą podstawę do ustalenia terminów i wysokości płatności częściowych. Harmonogram robót po zatwierdzeniu przez Zamawiającego stanowić będzie załącznik do umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany harmonogramu w trakcie trwania robót jedynie na własny wniosek. 5.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 6. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy /podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie informacji na temat części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór zał. nr 6 do SIWZ). 7.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami oraz dalszymi Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca oraz dalszy Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 7 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną, o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie do 5 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 8.Wykonawca zamierzający zawrzeć lub zmienić umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawcy i dalszych Podwykonawców, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie lub zmianę umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 9.Zamawiający może zgłosić pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub projektu jej zmian - w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie 14 dni od przedłożenia projektu. 10.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. Zamawiający w terminie 14 dni od przedłożenia kopii tej umowy może zgłosić pisemny sprzeciw w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Niezgłoszenie sprzeciwu w tym terminie jest jednoznaczne z akceptacją umowy przez Zamawiającego. 11.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu umowę o podwykonawstwo o wartości powyżej 50 000 zł, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w każdym przypadku. 12.Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w umowie o podwykonawstwo obowiązki Podwykonawcy opisane w pkt 7 w stosunku do dalszych podwykonawców. To samo dotyczy przypadków dalszego podwykonawstwa. 13.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 14.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy -(zał. nr 4 do SIWZ). 15. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm / aprobat / specyfikacji technicznych / systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 16.W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 27.04.2015 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 27.04.2015 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach