Gmina Kietrz ogłasza przetarg
- Adres: 48-130 Kietrz, ul. 3-go Maja 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4854356 , fax. 077 4854359
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kietrz
ul. 3-go Maja 1 1
48-130 Kietrz, woj. opolskie
tel. 077 4854356, fax. 077 4854359
REGON: 00053032400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego centrum Kietrza poprzez wprowadzenie ruchu okrężnego dla pojazdów ciężarowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przebudowa drogi ulicy Krasińskiego o długości 215mb oraz ulicy Traugutta o długości 438mb. Przebudowa polega na poszerzeniu jezdni do 7,0 mb na prostej oraz dodatkowym poszerzeniu na łukach zgodnie z obowiązującą normą. Dokonanie wyr - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1 Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Wykonawcy winni posiadać doświadczenie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający precyzuje ten warunek następująco: wykonawcy wini wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto. 3 W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca winien: 1) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zarówno kontraktowej jak i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1u Pzp oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 5 Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Polnej w miejscowości Ligota Turawska oraz ul. Nadleśnej w miejscowości Bierdzany odcinek A-B (z podziałem na dwa zadania częściowe)
Dodano: 2016-06-24 - Przebudowę odcinka Do kanału drogi w Leśnictwie Łąki Kozielskie
Dodano: 2016-06-14 - Modernizacja drogi ulicy Tuwima - etap I
Dodano: 2016-05-31 - Urządzenie i ogrodzenie placu gminnego we wsi Szybowice
Dodano: 2016-05-30 - Przebudowa i remont drogi lokalnej w miejscowości Rudziczka
Dodano: 2016-05-27 - Wykonanie remontów nawierzchni drogowych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowanymi na gorąco na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Opolu w 2016 roku z podziałem na 3 zadania
Dodano: 2016-05-20 - Remonty dróg gminnych na terenie gminy Turawa w 2016 roku (z podziałem na trzy części)
Dodano: 2016-05-18 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Brunach
Dodano: 2016-05-12 - Przetarg nieograniczony na roboty drogowe polegające na utwardzeniu i remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole
Dodano: 2016-05-10 - Budowa ponadregionalnego centrum spotkań - Park Przyjaźni w Wołczynie. Etap I - budowa alejki wraz z oświetleniem
Dodano: 2016-04-25