Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40287 Katowice, ul. 1 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108 , fax. 32 257 74 99,2577108
- Data zamieszczenia: 2017-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
ul. 1 Maja 50
40287 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, fax. 32 257 74 99,2577108
REGON: 154800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Polisa serwisowa dla platformy serwerowej ZSI wraz z abonamentem oprogramowania zarządzającego platformą - BZP 001/06019/17 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę opieki serwisowej w oparciu o polisy serwisowe producenta dla składowych platformy serwerowej. 2. Opieka serwisowa ma obejmować zdalne wsparcie serwisowe, dostęp do aktualnych wersji oprogramowania wraz z możliwością legalnego użytkowania, diagnozę awarii, naprawy w tym realizację wysyłki części zamiennych, zgodnie z zdefiniowanym SLA (dostępność serwisu: 8 godz. / 5 dni w tygodniu; czas naprawy sprzętu: NBD) 3. Platforma serwerowa składa się z następujących składowych: a)Serwera kasetowego Cisco UCS 5108 Blade Server z zainstalowanymi serwerami UCS B200 M3 (B200 M3, 2xE5 2650, 144G RAM 1600Mhz, 2x300G SAS 6G HDD, 1x VIC 1240, 1x VIC 1280) szt. 5; przełączników Cisco Fi 6248 szt. 2; Cisco MDS 9148 szt. 2 b)macierzy EMC VNX5300 c)oprogramowania VMware 4.Ogólne wymagania: •Gwarancja sprzętu przez okres minimum 12 miesięcy oparta o serwisy Producenta umożliwiające bezpośrednie zgłaszanie zapytań i usterek do Producenta. •Gwarancja musi być oparta o pakiety serwisowe Producenta o SLA nie gorszym niż w są wymagane w SIWZ, przez cały okres trwania polisy •Naprawa w okresie gwarancji na bazie wysyłki sprzętu zamiennego świadczona nieodpłatnie przez Wykonawcę •Czas reakcji na zgłoszenie usterki (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć 4 godzin. •Usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia - gwarantowana dostawa części zamiennych) następnego dnia roboczego, licząc od 9:00 do 17:00 przez 5 dni roboczych. Zgłoszenia dokonane po godz. 14.00 są traktowane jako zgłoszone następnego dnia roboczego o godz. 9.00. •Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę) •Pojedynczy punkt przyjmowania zgłoszeń serwisowych udostępniony przez Wykonawcę. •Musi być umożliwiona aktualizacja oprogramowania (możliwość legalnego korzystania z nowych wersji oprogramowania) przez cały okres trwania polisy. Jeśli Producent, będący dostarczycielem polisy serwisowej wymaga nieprzerwanego świadczenia serwisu na rozwiązanie, a w momencie realizacji zamówienia taka przerwa w świadczeniu serwisu wystąpiła, to Wykonawca może świadczyć usługę serwisową w okresie 12 miesięcy liczoną od momentu zakończenia poprzedniej usługi. Gwarancja (12 miesięcy) musi być potwierdzona przy odbiorze przedmiotu umowy poświadczeniem Producenta 5. Dodatkowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Formularzu nr 3 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, jak również w formularzu nr 6 stanowiącym tabelę osób przypisanych do realizacji dodatkowych usług wsparcia realizowanych bezpośrednio przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla maksymalnie 150 gospodarstw domowych na okres 8 miesięcy.”
Dodano: 2020-10-13 - Świadczenie serwisu pogwarancyjnego z uwzględnieniem przeglądów dla urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w serwerowniach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach
Dodano: 2020-02-07 - Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla maksymalnie 150 gospodarstw domowych na okres 13 miesięcy
Dodano: 2019-09-20 - Kompleksowa obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach wraz z podległymi jednostkami.
Dodano: 2018-07-10 - „Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla 150 gospodarstw domowych na okres 21 miesięcy.”
Dodano: 2017-12-06 - Dwuletni serwis pogwarancyjny na obudowy serwerów (chassis) blade wraz z wyposażeniem dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Dodano: 2017-05-17 - Dwuletni serwis pogwarancyjny na obudowy serwerów (chassis) blade wraz z wyposażeniem dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Dodano: 2017-04-27 - Polisa serwisowa dla platformy serwerowej ZSI wraz z abonamentem oprogramowania zarządzającego platformą - BZP 002/06019/17
Dodano: 2017-02-02 - Pogwarancyjna opieka techniczna macierzy dyskowej Hitachi HUS 130 dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2016-12-05