Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
- Data zamieszczenia: 2016-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44101 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
REGON: 28836600028 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pogwarancyjna opieka techniczna macierzy dyskowej Hitachi HUS 130 dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi opieki technicznej zwanej dalej „Opieką” macierzy dyskowej Hitachi Data System HUS 130 o numerze seryjnym SN# 92250058 wraz z osprzętem - 2 szt. HNAS4040 o numerach seryjnych SN# M2SEKW1420147, SN# M2SEKW1438541, SMU 400 SN# S000820120002688, HNAS ICX6430-24.P, 24-port 1G Switch SN# BZN3232K0GB zwanej dalej „Macierzą”. 2.Subskrypcja Opieki musi być zarejestrowana w oficjalnym kanale dystrybucji producenta na terytorium Polski. 3.W ramach Opieki Wykonawca zapewnia: •usuwanie awarii i błędów; •diagnostykę Macierzy; •dostarczenie i instalację w ustalonym z Zamawiającym terminie wydawanych pakietów aktualizacyjnych poprawiających funkcjonalność i wydajność Macierzy; •świadczenie merytorycznych konsultacji i wsparcia technicznego w zakresie eksploatacji Macierzy. 4.Opieka techniczna świadczona będzie przez Wykonawcę w miejscu jego użytkowania w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie poprzez szyfrowane połączenie sieciowe VPN, które zostanie uruchomione na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wniosku o przyznanie uprawnień dostępu do sieci komputerowej/ baz danych systemów informatycznego Instytutu. 5.W sytuacji, gdy z uwagi na uzasadnione okoliczności konieczne będzie przetransportowanie sprzętu celem naprawy do serwisu Wykonawcy lub producenta sprzętu, Wykonawca zapewnia środki transportu do i z siedziby Zamawiającego, pokrywa koszty transportu oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy i ponownego montażu. 6.Czynności wymienione w punkcie 3 powyżej świadczone będą w siedzibie Zamawiającego w trybie 24/7 (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) z reżimem usunięcia awarii zgodnie z tabelą podaną poniżej: TYP AWARII - Awaria krytyczna CZAS REAKCJI- 2 godziny REALIZACJA (maksymalnie 8 godzin) TYP AWARII - Awaria CZAS REAKCJI - 4 godziny REALIZACJA (maksymalnie 2 dni kalendarzowe) TYP AWARII - Usterka CZAS REAKCJI - 4 godziny REALIZACJA (maksymalnie 7 dni kalendarzowych) TYP AWARII - Konsultacje CZAS REAKCJI - 8 godzin REALIZACJA 7 dni DEFINICJE Strony przyjmują następujące znaczenia używanych w umowie terminów: 1)awaria – oznacza sytuację, w której uszkodzeniu uległa część sprzętu, ale funkcjonalność z racji zastosowania redundancji jest zachowana, 2)awaria krytyczna – oznacza awarię, która uniemożliwia pracę w systemach informatycznych, np. awaria dwóch węzłów klastra NAS, 3)usterka - oznacza sytuację, w której występują utrudnienia w funkcjonowaniu sprzętu,ale główna funkcjonalność i wydajność jest zachowana. 4)czas reakcji – oznacza czas pomiędzy zgłoszeniem a potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia przez serwis Wykonawcy oraz przekazaniem informacji przez Wykonawcę o rozpoczęciu prac nad usuwaniem awarii, 5) czas naprawy – jest to maksymalny czas, który może upłynąć pomiędzy momentem zgłoszenia awarii urządzenia przez Zamawiającego a momentem, w którym Wykonawca przywróci to urządzenie do stanu gotowości operacyjnej. Gotowość operacyjna to stan przywrócenia funkcjonalności urządzenia określony przez producenta i mierzony na podstawie testów podanych w dokumentacji powdrożeniowej. Jeżeli rezultat testów jest pozytywny, urządzenie uważa się za przywrócone do gotowości operacyjnej, 6)sprzęt - macierz objęta niniejszą umową lub jej podzespoły, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla maksymalnie 150 gospodarstw domowych na okres 8 miesięcy.”
Dodano: 2020-10-13 - Świadczenie serwisu pogwarancyjnego z uwzględnieniem przeglądów dla urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w serwerowniach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego Oddział w Gliwicach
Dodano: 2020-02-07 - Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla maksymalnie 150 gospodarstw domowych na okres 13 miesięcy
Dodano: 2019-09-20 - Kompleksowa obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach wraz z podległymi jednostkami.
Dodano: 2018-07-10 - „Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla 150 gospodarstw domowych na okres 21 miesięcy.”
Dodano: 2017-12-06 - Dwuletni serwis pogwarancyjny na obudowy serwerów (chassis) blade wraz z wyposażeniem dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Dodano: 2017-05-17 - Dwuletni serwis pogwarancyjny na obudowy serwerów (chassis) blade wraz z wyposażeniem dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Dodano: 2017-04-27 - Polisa serwisowa dla platformy serwerowej ZSI wraz z abonamentem oprogramowania zarządzającego platformą - BZP 002/06019/17
Dodano: 2017-02-02 - Polisa serwisowa dla platformy serwerowej ZSI wraz z abonamentem oprogramowania zarządzającego platformą - BZP 001/06019/17
Dodano: 2017-01-18