Przetargi.pl
Pogwarancyjne serwisowanie sprzętu medycznego oraz Gamma kamery Nucline TH-45 dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.

Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 25734 Kielce, ul. Artwińskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
    ul. Artwińskiego 3
    25734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
    REGON: 126323300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pogwarancyjne serwisowanie sprzętu medycznego oraz Gamma kamery Nucline TH-45 dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1: 1.Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjne serwisowanie sprzętu medycznego w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wykonywanie przez Wykonawcę obsługi serwisowej, pogwarancyjnej urządzeń i sprzętu medycznego, będących własnością Zamawiającego, zainstalowanych w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach wyszczególnionych w Załączniku nr 1 w szczególności: a. napraw, b. przeglądów technicznych c. wymiany uszkodzonych części zamiennych i zużywalnych. Pakiet nr 2: 1. Pogwarancyjne serwisowanie sprzętu medycznego w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do Załącznika nr 1, w szczególności WYKONAWCA zobowiązuje się do : a) nieograniczonej liczby napraw i przyjazdu serwisu w przypadku awarii b) bieżącej konserwacji, przeglądów sprzętu zalecanych przez producenta (4 razy w roku) i zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramem oraz wynikającej z przepisów bhp i z ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U nr 107 poz.679), napraw zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego, c) wystawiania na prośbę Zamawiającego orzeczenia o stanie technicznym aparatu wymienionego w Załączniku nr 1, d) kalibracji e) aktualizacji oprogramowania gamma kamery f) odnotowywania faktu wykonania napraw i przeglądów poprzez wpisanie w kartę pracy serwisu Wykonawcy, a na prośbę Zamawiającego w paszport lub w zeszyt urządzenia oraz umieszczenie w raportach serwisowych wykazów wymienionych podczas naprawy części zamiennych i wskazanie tych części zamiennych, których wymiana jest konieczna w najbliższym czasie w celu uniknięcia przestojów urządzeń, g) umożliwienia utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 17:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający posiadanie uprawnień autoryzowanego serwisu producenta lub podmiotu upoważnionego przez wytwórcę do wykonywania tych czynności dla urządzeń wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ - (dotyczy Pakietu nr 1 i 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta. 2. Formularz cenowy oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 3. Oświadczenie wstępne potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy –jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach